Prima site

Duidelijke uitleg over de mogelijkheden.

Prima geregeld, snel

Bestelling online gedaan, volgende dag levering. Prima afgeleverd en snel.

Altijd goede service en vriendelijke en gerichte hulp

Al jaren klant, goede apparatuur, bij vragen nemen ze de tijd en geven ze oplossing waar je iets aan hebt, ook al verkopen ze daardoor niks of een ouder/goedkoper product

Nvr recorder en ip camera 5m besteld, paar dagen later geleverd. Handige handleidingen op de website. Nog een keer telefonische contact gehad met een vraag over kabels. Installatie ging goed. Kwaliteit beeld is top. Installatie van app voor bekijken van beelden via smartfoon even nagezocht op internet via neview en was daarn binnen een paar minuten geïnstalleerd. Prima tevreden.

Alles loopt vlotjes.

Tot op heden tevreden over Het materiaal. Installatie werkt al van 2015. Alles je beter en beter wil thuis hebben of op kantoor moet je toch om de 4 a 5 jaar vernieuwen.

Bijzonder onbetrouwbare toko

5MP camera besteld en ontvangen. Product ziet er fancy uit maar is geen 5MP camera maar een (hooguit) 2MP camera -afgaande op bitstream- die als 5MP verkocht wordt. Beloofde MAC/OSX ondersteuning is niet aanwezig, camera gewoon niet benaderbaar in welke versie OSX dan ook. Op verzoek om product terug te mogen sturen wordt niet gereageerd. Toko is telefonisch niet bereikbaar voor technische vragen of je wordt weer teruggesmeten naar afdeling snelle verkoop. Absolute afrader!

Na enkele weken het artikel niet ontvangen.

Het artikel is al meer dan een week verzonden en nog altijd niets ontvangen.

Beste, Het is natuurlijk erg vervelend om te horen dat een zending niet aankomt. Het beste wat je als klant in dat geval kunt doen is melden bij ons (telefonisch of per e-mail). We kunnen brievenbus zendingen namelijk niet traceren, we weten dus niet of ze aankomen.

Je krijgt waar je om vraagt

Slecht product, slechte service, niemand telefonisch bereikbaar, sinds 2 maand.

Voor bestaande IP camera's heb ik een NVR gekocht bij CCTVwinkel. Deze bleek niet te werken met mijn camera's ook als gebruikte ze eenzelfde universeel (ONVIF) protocol. Ik heb dan alles met screenshots doorgemaild in de hoop wat technische ondersteuning te krijgen echter kreeg ik geen gehoor. Na een dag of 10 heb ik dan maar besloten om een retour aan te vragen daar zij 30dagen-niet-tevreden-geld-terug-garantie beloven. Ik heb alles braaf opgestuurd met DHL en heb dus ook bewijzen dat het mooi is aangekomen en aanvaard. We zijn nu 2 maand verder, telefonisch krijg is steeds " al onze lijnen zijn bezet" en via mail komt er ook geen antwoord. Ik heb nog geen geld terug gehad... één Tip --> Blijf bij deze webshop heel ver weg !!

Uitstekend bedrijf

Producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd. Achteraf betalen is mogelijk.

Geen lange levertijden

Snelle correcte service

Alleen hier mijn kabels

Heel internet afgezocht, maar alleen hier mijn stroomkabels.

Goede ervaring

2 IR lampen met bijbehorende voeding besteld - de beschikbare technische specificities kunnen vollediger (bvb afmetingen, lengte kabels) De logistieke verwerking verliep vlot. Aanbevelen mits vervolledigen van de product-informatie op de site.

Eindelijk toch nog geleverd

Na twee weken wachten een paar onbeantwoorde mailtje en geen telefonisch contact dan toch nog mijn bestelde twee stickers. Geen wereld bestelling maar lang op moeten wachten. Volgende keer neem ik wel een andere leverancier.

Wat een beroerde levering

Zowel bij de levering als bij de nalevering klopte het totaal niet. Eerst was er niet betaald( klopte niet, er was betaald via Ideal) Toen zou het verstuurd worden, tot 3 x gebeld, toen pas de track en trace ontvangen, en pakket de volgende dag. Er was een onderdeel defect, zou direct worden geleverd. Ook 3x bellen en pas na 6 dagen leveren. Nog nooit meegemaakt bij een webwinkel

kwaliteits produkt

Kwaliteit is uitstekend en een nette snelle levering

Zeer slechte leveringen

Pas na 3 keer telefonisch contact, kwam het bestelde artikel na 4 dagen aan, na allerlei smoesjes. Toen een vervangend onderdeel moest worden gestuurd, het zelfde verhaal. Deze webwinkel moet nog veel verbeteren.

mooie producten, perfecte hulp op afstand

Recent heb ik een camera en recorder besteld en die werden snel geleverd. Het installeren lukte mij niet goed maar dankzij hulp op afstand was alles snel geïnstalleerd. Ook wachtwoordproblemen werden snel opgelost. Dit is een gespecialiseerde webwinkel met mensen met verstand van zaken en daardoor ook veel betere ondersteuning!

Prima product snel geleverd

Betreft een eerste bestelling, na mijn mening kun je pas oordelen na een langere periode klant te zijn. Het product wat ik besteld heb was prima volgens verwachting geleverd en op tijd. Dus voor een eerste indruk prima in orde.

Reageren niet als het product niet werkt!

Product bij hen gekocht. Bevestigingsvoet zit muurvast, niet los te krijgen. Mail gestuurd en 1 keer een reactie ontvangen, welke kant ik de camera opdraai. Dat was nog netjes binnen 2 dagen. Na mijn reactie en een reminder na een week blijft het nu al twee weken muisstil. Dus.....

Vlotte levering zonder problemen.

Snel en correct!

Snelle levering (volgende dag!) Goede producten! Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

Zeer slecht bereikbaar en reageren niet op emails...

Meerdere pogingen om telefonische contact te krijgen en die slagen bijna nooit. Op eerdere emails werd niet gereageerd.

Top geregeld

Duidelijke website Snel geleverd