Goede en snelle levering

Precies ontvangen wat ik verwachte binnen 48 uur in huis. Ben er content mee

GEEN Contact en geen goederen! OPLICHTING!

Na herhaaldelijke mails over een product dat ik nog steeds niet heb gekregen en tientallen pogingen om telefonisch iemand aan de lijn te krijgen, NOG STEEDS NIETS! Geen goederen en geld dus kwijt! Het is nu woensdag 2 september 2020, een slordige 5 maand na mijn betaling en goedgelovigheid van deze rampzalige webshop. Jullie hebben nog de kans dit recht te zetten door ordernummer CB94558 (factuurnummer CFB94545) alsnog op te sturen of het volledige bedrag terug te storten. Vanaf woensdag 9 september mag u mij verwachten en dan kom ik MIJN GELD terug halen! Bij Bax Shop hebben ze hier al ervaring mee. Al is 10 of 1000€ het blijft pure diefstal, dus ik kom het gewoon halen! Geen dreigementen maar PURE feiten!

Snelle goede levering

snelle goede levering

zeer tevreden

De bestelde spullen zijn goed geleverd. Eén camera heb ik terug gestuurd, waarna alles netjes werd afgehandeld.

zeer tevreden

Netjes afgehandeld.

Goede communicatie en snelle levering

Heldere en duidelijke uitleg en snelle levering

Slecht!

Ik heb Neview NVR terug gestuurd in februari en nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Telefoons worden niet opgenomen emails worden niet beantwoord.

Ik ben zeer tevreden.

Degelijk materiaal en schappelijke prijs. Goede handleidingen en service, vlug en correct geleverd.

Neview CHD-5MB1 5.0 Megapixel IP camera zeer goed.

Ik heb deze camera besteld in de CCTVWINKEL Hogeveen. Bij de installatie had ik nogal wat problemen, ik ben geen computer nerd. Geen nood de uitmuntende online ondersteuning van de winkel was perfect, klasse!

Goed en deskundig

Camera,s gekocht en nadien telefonisch zeer behulpzaam bij installering van camera,s op laptop.

De website is overzichtelijk. Ieder product wordt uitgebreid beschreven, zodat je de goede keuze kunt maken. De levering is snel en volgens afspraak. Bestelling is eenvoudig te volgen met track en trace. Tip voor dit bedrijf: Betaling met i deal vind ik persoonlijk prettiger dan na ontvangst betalen. Prima dat deze keuze er is, maar ik persoonlijk handel de betaling graag af tijdens de bestelling. Zo weet ik zeker dat ik betalen niet vergeet. Mocht er dan toch iets misgaan, kan het bedrag weer worden teruggestort.

Goed assortiment, helaas nogal trage afhandeling

Ik had enkele verlengkabeltjes nodig voor nieuw geïnstalleerde camera’s. Na bijna 6 weken en een keer bellen en mailen heb ik de spullen ontvangen. Beetje lang onderweg (via de nationale post)... Volgende keer binnen 3 dagen en we hebben het er niet meer over!

Klantgerichte oplossing voor niet kunnen leveren

Toen ik een IP Camera had besteld met een enkelvoudige PoE, bleek deze PoE ondanks dat jij op voorraad stond er niet te zijn. Na telefonisch contact verzocht in ieder geval de camera uit te leveren zodat ik met een verbouwing voorruit kon. Bij levering hadden ze zonder meerkosten een meervoudige PoE meegeleverd met een hand geschreven briefje erbij dat ik zo in ieder geval mijn klus kon afronden! Dat vind ik meedenken met de klant en werd door mij erg op prijs gesteld. Ik zal hier zeker terugkomen voor verder uitbreiding van mijn installatie!

Geleverd product is wat ik zocht

Informatie gevraagd over bepaald model ip camera, hier geen respons op. Uiteindelijk zelf wat research gedaan en besteld wat ik nodig had. Heel vlot geleverd. Telefonisch slecht bereikbaar, mail vrijwel direct respons, misschien hier iets aan doen.

Snelle levering, maar zeer slechte service

Bestelde camera was snel geleverd, maar beschrijving bij geleverde product was beperkt. Meerdere keren gebeld, maar continue voicemail (ook ingesproken). Echter, geen enkele reactie. Per mail geprobeerd, maar zelfde verhaal: geen reactie. Als je op je contact pagina commentaar geeft op de vragen die je krijgt over producten die elders zijn gekocht, dan suggereer je dat je zelf je service op orde hebt. Als je dan echter totaal onbereikbaar bent doe je het net zo slecht als die andere leveranciers. Gemiste kans.

Zeer slecht

Ik heb 3 weken geleden een bestelling geplaatst en betaald. Tot op heden nog niets ontvangen of gehoord. Diverse malen gemaild, gebeld en het antwoordapparaat ingesproken. Nul reacties. Waardeloze zaak!

Lange levertijd

Lange levertijd

Slechte communicatie maar goede levering en waar voor je geld

Beter / meer. communiceren met de klant, ik vind dit een groot gemis Als je weet dat het product vertraging heeft met levering, communiceer dan met de klant, dan is er vaak begrip voor de vertraging

gekregen wat ik vroeg

mm

Ruim assortiment, goed prijs

Ruim assortiment, goed prijs

probleemloos en snel

alles in orde

Goede service en advies

Goed advies en goed hulp gehad bij installeren.

Uitmuntend

Ik ontving een adapter voor mijn laptop, en deze bleek kapot te zijn na levering. 1 belletje en ik kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd zonder dat de kapotte was terug gestuurd. Echt een top bedrijf!!

goede service

advies + levering oke

De volgende dag al binnen

Ik had alles op tijd binnen bestel volgende keer weer hier