De camera's die we hebben aangeschaft zijn van uitstekende kwaliteit en hebben een perfect beeld

10

Top.

Volgende dag geleverd , niet duur en goed produkt .

9

Zeer goede ervaring met de produkten en de begeleiding.

Ik ben erg tevreden. Twee jeer geleden kochten we een camera bij de voordeur en we hebben er nu nog een gekocht. Net als de eerste keer was de hulp bij het installeren formidabel, niet alleen erg vriendelijk maar ook snel en to the point, Als we er weer eens een nodig hebben kopen we hem weer hier!

4

dienst na verkoop niet goed

vlotte levering maar dienst na verkoop slecht. via mail en telefoon voor meer uitleg installatie nog altijd geen enkele reactie ontvangen. de uitleg op de website is ook niet correct met de installatie wel aan te bevelen maar de dienst na verkoop moet beter

9

Prima service snelle levering

Ik heb 2x een bestelling geplaatst om een IP-camera aan te schaffen. De 1e keer levering volgende dag (snel). De 2e keer levering bleef op zich wachten na 12 dagen gebeld met CCVT-winkel. Ook daar hadden ze de door mij bestelde camera niet op voorraad (waarschijnlijk door problemen met leveranties door het Coronavirus) zij hebben mij daarop een andere (duurdere) camera aangeboden die wel op voorraad was. Ik heb de alternatieve camera gekozen en weliswaar duurder hoefde ik niet bij te betalen. Levering de volgende dag. Prima service CCVT-winkel ik ben heel tevreden.

1

slecht

Wij hadden 2 stickertjes besteld en zijn een maand later pas afgeleverd.

• Aanbevelen? Nee
2

slechte ervaring

Had half december 2019 2 stickers besteld heb deze begin februari binnen gekregen had verscheidenheid keer mail maar nooit een reactie

• Aanbevelen? Nee
3

Zeer lang moeten wachten op stickers 2 maanden

Hoi bestelling in december 2019 gedaan en heb 2 maanden moeten wachten op 1 envelop voor 1 stickervel. December post duurt lang maar dit is geen service zo.

• Aanbevelen? Nee
8

goede service ook telefonisch

Al diverse malen telefonisch goede hulp gehad bij installaties

9

Snelle levering, directe respons op aanvullende vragen

Na vele IP outdoor camera's de Husky Air gekocht. Wifi geinstalleerd ( zonder UTP aansluiting) en goede verbinding op plm. 20 meter. Omdat de zending uit meerdere producten bestond, keurig op de hoogte gehouden, daar 1 product een langere levertijd had. Toen alles in 1x verzonden. Camera voldoet aan de verwachting. Is zeer gevoelig maar met een juiste afstelling ideaal. Chapeau!!!

5

Snelle levering, echter zeer matige after sales service.

camera's zijn prima en tegen een goede prijs. Echter bij vragen over retour zending herhaaldelijk geen antwoordt. Dit is erg jammer.

• Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Setje bij bedrijf opgehaald. goede instructies.Goede handleidingen en snelle reacties bij vragen.

6

Levering netjes en op tijd

Wil wel als kanttekening meegeven dat er beter op de site gezet moet worden dat er geen POE recorder geleverd word. gelukkig stonden we nog niet bij de klant toen we dit ontdekten. nu blijkt dat er in hele kleine lettertjes staat dat er een POE switch of tegen meerprijs een andere recorder besteld moet worden. Slaat de plank een beetje mis als je 4 IP camera's met recorder besteld waar je vervolgens niets mee kan. Had ook al even gebeld ivm een witte recorder en als je de specs opzoekt kom je bij een zwarte recorder dier er totaal anders uitziet, dit bleek een nieuw type te zijn. Het lijkt me dan ook handig om via de telefoon dan gelijk te vermelden dat je er een POE switch of andere recorder voor nodig hebt. Verder wel netjes geholpen.

10

goede prijs kwaliteit verhouding en goede service

geven goede voorlichting. de prijs kwaliteit verhouding is ook goed evenals de service.

2

slecht

meerdere keren moeten bellen over de bestelling. slechte levering

• Aanbevelen? Nee
1

Werkt niet

De chd-5md1 ip camera ziet er mooi uit maar is een drama om aan de muur te bevestigen met de speciale beugel de vier schroeven (beugel aan muurplaat bevestiging) werken niet ik moest parkers gebruiken het geheel is zwaar, en met 1 hand een schroef indraaien en met de andere hand het geheel tegen de muur houden is onmogelijk De waterdichte wartel van de camera past niet over een aangegoten steker van een CAT6 kabel De SW van de site bestemd voor een iMac kan niet worden geïnstalleerd, de pc weigert (is potentieel onveilig) De synology NAS D214play kan de camera niet vinden zodra aangesloten Neview komt ook niet voor in de lijst fabrikanten Neview levert geen support

• Aanbevelen? Nee