Prima stickers

Prima stickers, gelijk aan plaatje op website en snel bezorgd.

Bedroevende kwaliteit en afthersales

Wat een verschrikkelijke afthersales, Na enkele jaren blijkbaar nog steeds niet verbeterd ! Van de 6 artikelen is inmiddels 50% al retour geweest voor reparatie, De kwaliteit laat dus nogal te wensen over ! en het is dat je zelf veel moeite moet doen om in contact te komen met ze, wat voor het merendeel gewoon niet lukt, ook op hun webformulier en mail reageert men niet. Het laatste artikel is inmiddels 21 werkdagen bij hun, het betreft een recorder en tja zonder recorder kunnen de cameras niets opnemen, die hangen als vulling al weken aan de muur. Maar geen status update, geen voortgang en informatie opvragen dan zijn ze weer niet te bereiken. Gelukkig nog alles onder garantie maar hun belofte ALTIJD een oplossing binnen 15 werkdagen is gewoon gebakken lucht. Word tijd voor verdere actie, doet rechtsbijstand bellen...... dan heb ik graag de 100 eigen risico ervoor over. Als ik een dozenschuiver zoek dan ga ik wel naar de mediamarkt die zijn goedkopen maar ook geen service.

Vlot en goed

Perfect verlopen en degelijk materiaal wat zeer belangrijk is.

Ge-wel-dig

Met een enorme keuze aan Ip camera's was het hier vrij simpel, camera uitzoeken, bestellen, en één dag later al zelf installeren. Bijzonder fraai zijn de gedegen handleidingen op de site, even goed ervoor gaan zitten en binnen een uurtje heb je beeld én is alles aan het opnemen op de Nas. Niet dat ik er gebruik van heb hoeven maken maar je kunt hun ook gewoon bellen voor advies. Voor mij een teken dat men weet wat men verkoopt EN achter hun producten staan. Kortom aanrader ! En ook niet onbelangrijk: de Camera zelf is van een zeer goede kwaliteit !

Stevige sticker, snel geleverd

Kwaliteit materiaal is top. Prima en snel verzorgd.

Ook bij kleine bedragen snelle levering

Ook mijn bestelling van een enkel simpel en goedkoop produkt wordt "prime" behandeld.

1ste keer besteld snelle levering en goed product

1ste keer besteld snelle levering en goed product. Prima ervaring dus.

Defect product geleverd.

Defect product geleverd gekregen, meermaals gemaild, ook via de website krijg geen reactie terug.. zeer slecht zal niks meer bestellen daar!

superservice

Mijn pakket zou de volgende dag arriveren, alleen bleef postnl de afleveringsdatum automatisch opschuiven (wel met een sorry). De tijd begon te dringen want een monteur zou komen monteren. Uiteindelijk gemaild met cctv winkel en zonder probleem, en kosten, werd een 2e pakket opgestuurd en zochten ze uit waarom het fout ging bij postnl. (iets met het distributiepunt). De cameraset (5 Megapixel) die ik heb gekocht is superscherp en makkelijk te installeren. Wat handig is is de online handleidingen en video's. Al zouden die nog meer voor dummy's mogen zijn. Kortom ik ben blij met mijn keuze en de geboden service (p.s. op de mail een zeer snelle reactie, wat voor mij ideaal is)

Levering volgende dag in huis.

Correct en netjes verzorgt afgeleverd.

Goed geholpen en prettig te woord gestaan

Goed bedrijf prima ervaren en vriendelijk personeel die alle tijd voor je nemen

Goede en snelle levering

Precies ontvangen wat ik verwachte binnen 48 uur in huis. Ben er content mee

GEEN Contact en geen goederen! OPLICHTING!

Na herhaaldelijke mails over een product dat ik nog steeds niet heb gekregen en tientallen pogingen om telefonisch iemand aan de lijn te krijgen, NOG STEEDS NIETS! Geen goederen en geld dus kwijt! Het is nu woensdag 2 september 2020, een slordige 5 maand na mijn betaling en goedgelovigheid van deze rampzalige webshop. Jullie hebben nog de kans dit recht te zetten door ordernummer CB94558 (factuurnummer CFB94545) alsnog op te sturen of het volledige bedrag terug te storten. Vanaf woensdag 9 september mag u mij verwachten en dan kom ik MIJN GELD terug halen! Bij Bax Shop hebben ze hier al ervaring mee. Al is 10 of 1000€ het blijft pure diefstal, dus ik kom het gewoon halen! Geen dreigementen maar PURE feiten!

Snelle goede levering

snelle goede levering

zeer tevreden

De bestelde spullen zijn goed geleverd. Eén camera heb ik terug gestuurd, waarna alles netjes werd afgehandeld.

zeer tevreden

Netjes afgehandeld.

Goede communicatie en snelle levering

Heldere en duidelijke uitleg en snelle levering

Slecht!

Ik heb Neview NVR terug gestuurd in februari en nog steeds heb ik mijn geld niet terug. Telefoons worden niet opgenomen emails worden niet beantwoord.

Ik ben zeer tevreden.

Degelijk materiaal en schappelijke prijs. Goede handleidingen en service, vlug en correct geleverd.

Neview CHD-5MB1 5.0 Megapixel IP camera zeer goed.

Ik heb deze camera besteld in de CCTVWINKEL Hogeveen. Bij de installatie had ik nogal wat problemen, ik ben geen computer nerd. Geen nood de uitmuntende online ondersteuning van de winkel was perfect, klasse!

Goed en deskundig

Camera,s gekocht en nadien telefonisch zeer behulpzaam bij installering van camera,s op laptop.

De website is overzichtelijk. Ieder product wordt uitgebreid beschreven, zodat je de goede keuze kunt maken. De levering is snel en volgens afspraak. Bestelling is eenvoudig te volgen met track en trace. Tip voor dit bedrijf: Betaling met i deal vind ik persoonlijk prettiger dan na ontvangst betalen. Prima dat deze keuze er is, maar ik persoonlijk handel de betaling graag af tijdens de bestelling. Zo weet ik zeker dat ik betalen niet vergeet. Mocht er dan toch iets misgaan, kan het bedrag weer worden teruggestort.

Goed assortiment, helaas nogal trage afhandeling

Ik had enkele verlengkabeltjes nodig voor nieuw geïnstalleerde camera’s. Na bijna 6 weken en een keer bellen en mailen heb ik de spullen ontvangen. Beetje lang onderweg (via de nationale post)... Volgende keer binnen 3 dagen en we hebben het er niet meer over!

Klantgerichte oplossing voor niet kunnen leveren

Toen ik een IP Camera had besteld met een enkelvoudige PoE, bleek deze PoE ondanks dat jij op voorraad stond er niet te zijn. Na telefonisch contact verzocht in ieder geval de camera uit te leveren zodat ik met een verbouwing voorruit kon. Bij levering hadden ze zonder meerkosten een meervoudige PoE meegeleverd met een hand geschreven briefje erbij dat ik zo in ieder geval mijn klus kon afronden! Dat vind ik meedenken met de klant en werd door mij erg op prijs gesteld. Ik zal hier zeker terugkomen voor verder uitbreiding van mijn installatie!

Geleverd product is wat ik zocht

Informatie gevraagd over bepaald model ip camera, hier geen respons op. Uiteindelijk zelf wat research gedaan en besteld wat ik nodig had. Heel vlot geleverd. Telefonisch slecht bereikbaar, mail vrijwel direct respons, misschien hier iets aan doen.