Super mooie volle struiken.

Mooie volle struiken geleverd gekregen met allemaal al nieuwe scheuten erin.

Ik kreeg kleinere haagplantjes dan besteld

Ik bestelde 140 Japanse Hulst van 20-30 cm. De maat van de planten is kleiner dan 20 cm, op 1 spriet van 22 cm na. Valt me zwaar tegen, had ik net zo goed een maat kleiner, en veel goedkoper kunnen bestellen. Invoel me bekocht.

Slechte ervaring met leverdatum en product

Niet in afgesproken week geleverd en zonder overleg plant in pot ipv plant uit volle grond geleverd

Helaas dat het niet gelukt is de bestelling in de juiste week te leveren. Wij hebben u aangeboden de planten om te ruilen.

Goed geregeld

Op juiste plaats afgeleverd

Mooie planten, in goeie staat, sommige zelfs groter dan besteld. behulpzame chauffeur.

Twaalf laurierkers en tien zakken tuinaarde besteld bij Groenonline. Na drie dagen geleverd. Alles werd door de zeer vriendelijke bezorger keurig in de tuin gezet. Hij gaf ook nog wat advies voor het planten. De struikjes zien er goed uit. We gaan er goed voor zorgen en hopelijk groeien ze uit tot een mooie haag. Over de prijs zijn we ook heel tevreden.

Super snel geleverd

Bestelling geplaatst en in 2 dagen geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Prima kwaliteit, prijs en bezorging! Een aanrader!

Bedankt voor de mooie beoordeling.

slechte portugese laurier met schimmel

1.5 mnd geleden portugese laurier gekocht. er zitten gaatjes in via internet opgezocht dat het hagelschot is een schimmel Ik had wel 80 boompjes voor 300 euro. Zeer slechte kwaliteit. Het blad valt af. Vls groen krijgen ze te weinig water dat niet waar is

Wij hebben besproken dat de planten op een camping, onder de bomen staan. Ook is er te weinig water geven. Daarom is de reden dat de laurier gaatjes krijgen.

Snelle levering.

Bij een extra bestelling, mee gedacht en alles al 1 batch verzonden. Top

Goede kwaliteit en service

Snelle levering. Goede service en vriendelijke bezorger.

Correcte service

Correcte service, kon iets sneller, maar wel top van prijs.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Dit is t slechtste online bedrijf waar ik ooit iets heb gekocht

Ik heb drie keer telefonisch moeten vragen waar het restant van mijn order bleef. Uiteindelijk hebben ze t na drie weken geleverd. Het is dat ik erachteraan ben blijven gaan, anders hadden ze t nooit geleverd.

Wij wouden de 4 Rhodo's met de post opsturen, dit doen wij normaal ook. Maar ivm met het hete weer vonden wij dit niet handig. Wij hebben deze daarom met onze eigen transport gedaan, door de enorme drukte duurde dit iets langer als normaal. Gelukkig dat het grootste gedeelte wel direct is geleverd. Sorry voor het ongemak.

Bestelling helemaal goed

De bestelling met veel losse planten is netjes afgeleverd. Ook onze wensen om eerst te bellen werd rekening mee gehouden.

Tevreden over service

In maart hadden wij 66 Portugese Laurierstruiken van 160-180 cm besteld en 40 Portugese Laurierstruiken van 60cm-80cm. Alles volgens de instructies geplant. Ongeveer 25 procent van de geleverde struiken is dood gegaan. Nadat wij via App en garantieformulier contact hebben gehad zijn er nieuwe struiken ter vervanging geleverd. Hopelijk blijven deze struiken wel in leven en kunnen wij genieten van een mooie haag. Over de service tevreden. De kwaliteit van de tweede levering nog even afwachten.

Bedankt voor de beoordeling.

Mooi portugese geleverd

Mooie planten portugese laurier geleverd.

Zeer slechte service en verkeerd advies!

Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Voor mijn bestelling gebeld naar de klantenservice omdat er bij de leibomen die ik wilde hebben een voor mij onduidelijke melding stond (letterlijk op de site: 'stamhoogte van 180 cm tot 2.10 cm met daarboven een kroon van gemiddeld 150 cm.). Dit vooraf gevraagd hoe ik aan moest geven om de maximale stamhoogte van 2,10 te bestellen. Het antwoord was om dit bij het opmerkingveld in te vullen. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens ontvang ik bomen met een stamhoogte van 180 en een kroon van 120 cm. In totaliteit dus 60 cm lager. En met leibomen (tegen inkijk bedoeld) dus niet de juiste. Na (zelfde dag ) te reclameren gaf de medewerker aan dat dit nooit gezegd zou kunnen zijn (maw ik loog!). Zeer onvriendelijk tewoord gestaan!!! Ik kon 2 dingen doen. De bomen zelf terugbrengen of andere bomen (met een dikkere stam die dan wel stamhoogte 2,10 hadden) kopen met bijbetaling van € 100,- per boom!

Helaas kunnen we bij de kleinste maat niet de hoogste stamhoogte maat leveren. Dit is ook duidelijk aangeven aan de telefoon. Daarom kunnen niet gratis de bomen omruilen voor de dikste maat. Hier moet bijbetaald worden. Dit kunt u ook niet van ons verwachten. Jammer van de review.

Goede bezorging en mooie planten!

Goede bezorging en mooie planten!

Komen absoluut hun afspraken niet na.

Beste mensen, Koop bij dit bedrijf niets, komen steeds met mooie praatjes of reageren dood leuk niet. Wacht al meer dan 3 weken op mijn bestelde producten. Eens maar nooit weer.

Wij vinden het vervelend dat niet alle planten bij u al geleverd zijn. Het grootste deel heeft u wel ontvangen zie ik. Wij gaan zsm even de 3 kleine plantjes nasturen. Sorry voor het ongemak.

zeer goed en snel

ze doen wat ze beloven

Zeer goede service

Levering zoals beloofd. Zeer vriendelijke levering.

Ik raad deze firma zeker aan.

Goede service, mooi boompje, goede begeleiding.

Nooit meer

Binnen 5 dagen geleverd.... (volgens de kop van de website) Het is dat ik vooruit betaald heb (bestelling van meer dan EUR 500,-) en ik in de reviews gelezen heb dat je geld terug krijgen ook een ramp is, anders had ik de bestelling al lang gecanceld. Maandag 3 april de bestelling geplaatst en betaald. Levertermijn 5 dagen, vrijdag 14 april nog geen planten ontvangen. Je hoort of ziet niks van ze, geen mail, geen belletje niks. Je moet zelf keer op keer achter je bestelling aan gaan. en dan krijg je alleen reacties als "is niet onze verantwoordelijkheid", etc. Het valt zwaar tegen omdat ik dit niet gewend ben van online aanbieders. Kwaliteit van de spullen kan ik helaas nog niet beoordelen, want deze heb ik dus nog niet. Ze zijn gisteren afgeleverd bij dpd, ik hoop dat zij ze water en zonlicht geven. Ik laat deze partij voortaan links liggen, er zijn online aanbieders van planten die wel weten wat communiceren en informeren is. Maar bovenal, die het voor je als klant proberen op te lossen als het niet gaat zoals het hoort te gaan.

De passen zat ertussen, dus dan kan het net iets langer duren. Dit zijn geen werkdagen. U heeft de planten ontvangen, daarna hebben wij geen mail meer ontvangen over de kwaliteit. Dus gaan wij ervanuit dat het is orde is.

Online Groen doet wat het belooft

Eenvoudig en duidelijke bestelproces. Keurige aflevering en een mooie kwaliteit

Donderdag 4 bomen besteld, maandagmiddag al geleverd. Bezorger beleefd en zorgvuldig bij aflevering. Mooie bij elkaar gezochte bomen, omdat ik had aangegeven dat ze in een groepje worden geplaatst. Kluit vochtig (kleigrond) in dichtgebonden zak. Goed plantadvies. Nu natuurlijk afwachten of ze aanslaan. Kluit had iets ruimer uitgestoken mogen zijn maar wellicht kan dit bij dit soort boom.