Laden reviews...
Laden reviews...
18 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen over het algemeen een goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle leveringen. Velen prijzen de kwaliteit van de planten en de service, terwijl enkelen melding maken van kwaliteitsproblemen en communicatie. Over het algemeen zijn de ervaringen gemixt, maar de waardering voor prijs en snelheid overheerst.
Gekozen voor de budget portugese. Dit paste beter in ons budget. Prima planren voor die prijs. Ze hebben alleen wat meer tijd nodig voor een dichte haag te worden Dit vinden wij prima.
Beveelt aan
6 June 2026
A
Kruiningen
Unfortunately, my experience with OnlineGroen was disappointing. The main issue was the delivery process. I was never given a specific delivery date or time. The only information I received was a general indication that the tree would be delivered within a certain period. I waited for further updates, but none were provided. One day I simply discovered that the tree had been delivered and left outside my house. I did not receive a phone call, an email, or even a doorbell ring, despite the fact that I was at home at the time. Had I been informed of the delivery, I would have been available to receive it. The tree was left lying on the ground outside the house. Considering its size and weight, this was far from ideal. Moving it required significant effort and assistance from others. Unfortunately, the condition of the tree was also disappointing. The bark had been damaged in several places, exposing the wood underneath, and some branches appeared to have been damaged during transport or handling. What made this particularly frustrating was that the website gives the impression of a professional delivery service, including placing trees in the garden. That was not my experience. In addition, I purchased the largest and most expensive option available for this particular tree because I expected a healthy, high-quality specimen. Given the price, I was disappointed by the overall quality of the tree that I received. Overall, I was disappointed with both the delivery service and the condition of the product. Based on my experience, I would not choose to order from this company again.
Beveelt niet aan
2 June 2026
Vahid
Geleen
Prima conniferen Thuja Brabant We hadden 65 coniferen besteld voor onze tuin van ons nieuwe huis. Vond het nml qua prijs een hele goede deal. Schrok me rot toe ik daarna de slechte recencies las. Had de order willen annulere maar had natuurlijk al betaald. Toch gewoon laten doorgaan het is tenslotte niet voor niets zo.n groot bedrijf. En klagers schreeuwen altijd het hardst. Vanmorgen volgens afspraak geleverd. Vriendelijke bezorger. Zette de coniferen neer waar ik het wilde. Zag al meteen dit zijn prima conniferen niks mis mee. Keurig tussen de 140-160. De een wat smaller de ander wat dikker niks mis mee. Wij zijn er blij mee. De geul was al gegraven dus ze konden meteen de grond in. Onze conclusie. Prima bedrijf!
Beveelt aan
15 April 2026
Ineke
Maurik
Verhouding prijs kwaliteit is prima We kozen voor budget.
Beveelt aan
22 March 2026
W
B.feld
Snel geleverd en mooie kwaliteit ontvangen.
Beveelt aan
21 March 2026
A
Soest
******(eigenaar), Waarschuwing: *****! Ik heb 120 planten besteld en zijn half dood op de oprit gegooid. Zitten in bundels van 25 stuks bij elkaar gebonden, geen kluit of pot, beetje kale wortel. Inmiddels zijn er 70 kapot. De communicatie is ronduit waardeloos: bij elk contactmoment komt er een ander verhaal. Eerst zou het “te koud” zijn geweest, daarna zou mijn grond “te schraal” zijn en nu zouden ze “kapot gevroren” zijn. Ondertussen kwamen de stekken slap, beschadigd en zonder goede kluit uit de bus — ze leken al lang niet gezond meer bij aankomst. De enige “oplossing” die werd geboden? Dat ik €***** opnieuw moet betalen voor 70 vervangende stekken. Onvoorstelbaar slechte service. Kwaliteit slecht. Service slecht. Afhandeling slecht. Ik bestel hier nooit meer en adviseer iedereen om dit bedrijf te vermijden. Nu de 70 planten bij een betrouwbare kweker besteld. Kost wat, maar deze partij krijgt geen stuiver meer.
Beveelt niet aan
11 March 2026
mb
Vlijmen
Jammer dat er zoveel kapot zijn gegaan. U heeft de kleinste maat besteld, deze worden met losse wortel geleverd. Daar heeft u zelf voor gekozen om minder geld eraan uit te geven.
Als er een aantal uitvallen leveren wij gratis nieuwe, maar is meer dan de helft kapot dan is er meer aan de hand. Wij kunnen met korting nieuwe leveren met pot, dit is een zeer nette regeling.
Jammer dat het zo gelopen is.
Goedemorgen mijnheer/mevrouw, jammer dat wij geen reactie van jullie krijgen op bestelling 31000020695. van de Portugese laurier. Al twee keer een mail gestuurd!! De laurier bestaat uit een enkele tak en zijn geen 80/100 cm. Op jullie site staan toch echt hele andere struikjes en geen losse takken. De prijs kwaliteit verhouding vindt ik niet rieel. Omdat wij ruim €300 hebben betaald verwacht ik toch dat jullie hier wat mee gaan doen. Hoop nu ook op een reactie van jullie. Vriendelijke groet, Ab en Petra
Beveelt niet aan
23 February 2026
Ab en Petra
Heerhugowaard
Jammer dat u niet tevreden bent over de levering. U heeft budget planten besteld. Wij bieden 2 kwaliteit aan, had u voor luxe gekozen dan had u andere planten ontvangen.
Snel geleverd en super blij ermee. Kwaliteit is meer dan prima. Mooie grote en volle struiken van 180-200cm laurier ontvangen. Bedankt.
Beveelt aan
13 February 2026
G
Ermelo
Mooie struiken. Snelle levering.
Beveelt aan
17 November 2025
A.
Lelystad
Er waren in de zomer enkele struikjes kapot gegaan. Tegen verzendkosten hebben ze nieuwe opgestuurd. Bedankt voor de services.
Beveelt aan
14 November 2025
C
Beegen
Bedankt voor beoordeling!
Bovenaan hun website prijkt een beoordeling van 8/10. In werkelijkheid ligt deze score veel lager. Op het moment van schrijven staat deze op 7,2 en uit de meest recente reviews blijkt dat de service de laatste tijd beneden alle peil is. Op Trustpilot scoren ze zelfs slechts 2,4. Vertrouw dus liever op de ervaringen van consumenten dan op hun online beloftes. Wij bestelden eerder Portugese Laurier bij een andere website en konden de kwaliteit perfect vergelijken. De kwaliteit van Online Groen is ronduit teleurstellend. De plantjes zijn vergelijkbaar met een kaalgeplukte kip. Je kiest dus beter voor een andere webshop, in plaats van een plant met een enorme groeiachterstand die duidelijk enkel is aangeplant voor maximale winst en niet uit liefde voor het vak. De levering is bovendien ondermaats. De chauffeur gooit de planten gewoon naar buiten, waardoor ze bij aankomst extra beschadigd zijn. Na levering hebben we alles meteen nageteld en gecontroleerd of de bestelling conform was. Helaas bleek dit niet het geval. We hebben hen onmiddellijk op de hoogte gebracht van de slechte kwaliteit, het verkeerde aantal planten en de verkeerde hoogte (waarvoor je een flinke meerprijs betaalt). Hun reactie? We moesten in oktober opnieuw contact opnemen omdat ze de juiste hoogte niet meer konden naleveren. Er wordt op vandaag ook geen gepaste oplossing voorzien door Online Groen. Wij zouden Online Groen aan niemand aanbevelen! Je betaalt evenveel als bij de concurrentie, krijgt niet de beloofde kwaliteit (zoals op de foto’s op hun website) én krijgt er uren discussie en eindeloos heen-en-weer gemail bovenop. Zou de eigenaar beseffen hoeveel geld en imagoschade dit hem oplevert? De discussie gaat over een bedrag van €100. De uren van zijn personeel die de mails beantwoorden ligt al vele malen hoger. Principieel en om andere consumenten te behoeden dienen we snel een klacht in bij de bevoegde instantie, in de hoop Online Groen OFFLINE te halen.
Beveelt niet aan
14 November 2025
F.
België
Jammer dat het niet goed verlopen is. Wij kunnen geen volledige garantie geven als de meeste kapot is gegaan.
Als er maar 1 keer per week op een camping water wordt gegeven!
Partij Portugese Laurier besteld, kwaliteit bij levering erg teleurstellend, maat 60-80 bestaat uit slechts 1 tak met enkele blaadjes vanaf 50cm hoogte. Bovendien ontbrak er 1 stuk bij levering. Op mijn reclamatie wordt er keurig aangegeven dat het bedrag gecrediteerd zou worden, maar na 3x reclameren is er tot op heden nog niks teruggestort. Mijn advies zou zijn om bij levering de bestelling goed te controleren of nog beter, gewoon ergens anders bestellen. Ik heb helaas de vele negatieve reacties op Trust pilot gemist.
Beveelt niet aan
10 November 2025
Javier
Dordrecht
Jammer dat we u niet tevreden kunnen maken. We hebben u een aantal opties aangeboden om het op te lossen.
Wat u bij een tuincentrum gezien heeft is anders dan de online, en de prijzen ook.
Vergelijkbare ervaring als fam Russel (hieronder van 21-7). Portugeese laurier gekocht voor ruime 500euro. De hoogte werd niet behaald maar het ergst is de kaalheid. Het is letterlijk 1 enkele spriet die omhoog gaat zonder vertakking waarvan de eerste 30-40cm volledig KAAL is. Direct aangegeven en gebeld, reactie moest per mail. Antwoord per mail was dat we dan extra bij moesten kopen en dat we geen hoveniers kwaliteit konden verwachten. Wat ik verwacht is een plant zoals op de foto's, geen kale spriet. Na paar keer bellen/mailen nu rechtsbijstand ingeschakeld. Overigens waren de overige planten redelijk, niet om over naar huis te schrijven maar oke. Siergras bijv vol mos en normaal gras gemixed, boompjes vrij kaal maar oke. Na rechtsbijstand hebben ze de laurier net netjes omgewisseld.
Beveelt niet aan
1 November 2025
fam Gorter
Rijnsburg
Jammer dat we u niet tevreden kunnen maken. We hebben u 3 opties aangeboden om het op te lossen.
We willen ze zelf omruilen, maar alleen hoveniers kwaliteit verwachten tegen online prijzen is helaas niet mogelijk.
Jammer dat het zo gelopen is!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Mooie volle Portugese struiken in pot geleverd. Binnen 5 dagen waren ze al geleverd helemaal top.
Beveelt aan
12 September 2025
Klant
Almere
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Snelle levering. Goeie services. 3 dode struikjes deze zijn netjes vervangen.
Beveelt aan
28 July 2025
Aliene Wünsch
Soest
Binnen 3 dagen na bestellen waren de planten in huis. Op vragen werd snel gereageerd.
Beveelt aan
28 July 2025
Jasper
Peize
Goede en correcte levering, prima!
Beveelt aan
21 July 2025
Frans
Gieten
Foto's en mooie woorden op een website blijken helaas niet altijd te kloppen. Portugese Laurier besteld de boompjes maat 80-100 cm en maat 140-160 cm. De kleinste zagen er lang niet uit zoals de foto's op de website doen vermoeden. Veel kaler, de grond van de potten had soms flink onkruid en grote graspol wat doet vermoeden dat ze al behoorlijke tijd in de potten zaten. Maar de 3x 140-160 waren niet aan te zien. 1 lange dunne stengel, nauwelijks zijtakken of blaadjes. Beslist NIET de A kwaliteit die beweerd wordt op de website. Ik heb direct een mail gestuurd met foto's op zaterdag 5 juli 2025 om 09:30. Mijn teleurstelling aangegeven en gevraagd welke service geleverd kan worden. Tot dit moment van schrijven maandag 21 juli 08:41 nog geen enkele reactie laat staan service mogen ontvangen. De kleine boompjes hebben we die zaterdag geplant, maar die 3 grote niet want dat zou jaren duren eer dat een dichte haag zou worden. Er staan nu 3 andere boompjes via een hovenier.
Beveelt niet aan
21 July 2025
Russell
Almere
Bij groen online 2 trompetbomen besteld, deze waren zeer aantrekkelijk geprijsd, vergeleken met andere aanbieders. Het bestellen ging makkelijk en het aanpassen van de tijd van bezorging was ook prima. Echter de bezorging was flut. Ik kreeg een mail dat ik gebeld zou worden voordat de bomen werden bezorgd. Fijn want mijn man heeft een herseninfarct gehad en die loopt niet/moeilijk en dan zou het gewoon op de veranda geplaatst kunnen worden en hoefde hij niets te doen. Ik was naar mijn werk. Er werd dus niet gebeld en waren ze begonnen met uitladen hij huis nr. 1!! Zo stom, wij hebben echt duidelijk nr 5 op onze gevel en brievenbus bovenaan de dijk. Mijn man moest dus wel naar buiten en de helling oplopen om de mannen te laten weten dat ze fout zaten. Zo slordig!!! Hadden ze nou gebeld zoals werd beloofd, had dit niet hoeven gebeuren. Maar de bomen zijn prachtig! Dus ik beveel ze wel aan maar de bezorging moet beter. Ik had hierover al een mail gestuurd maar geen antwoord. Jammer....
Beveelt aan
8 June 2025
Rita
Rilland
Een tevreden klant hier! Heel mooi gezond plantgoed niks op aan te merken, wij hebben al veel volgroeide laurier in de tuin staan, deze haag zal snel bijbenen. Bij de levering liep er wat fout, er werden 16 planten geleverd en 20 betaald. Met een eenvoudige mail was het probleem opgelost. Kan gebeuren, via de klantendienst was het snel rechtgezet.
Beveelt aan
19 May 2025
Elsy
Boortmeerbeek
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Snel geleverd. Ondanks de feestdagen toch binnen 5 werkdagen geleverd. Mooie gezonde struiken met al veel nieuwe scheuten. Wij zijn tevreden.
Beveelt aan
22 April 2025
E. K.
Waalwijk
De chauffeur heeft geen contact genomen en de stuiken met blote wortel buiten neergezet. Deze te laat kunnen planten en alles is doodgegaan. Contact opgenomen maar ze willen niks compenseren omdat de chauffeur het een goede plek vond om neer te leggen.
Beveelt niet aan
15 April 2025
Belinda Dudink
Wervershoof
Goedendag,
Wij hebben een mail met de bezorgdatum en tijd gestuurd. Vervolgens is er ook nog aangebeld. Als de struiken na een aantal dagen pas gepland wordt, gaan ze het niet overleven. Helaas kunnen wij daar verder niks aan veranderen. Wij hebben ook nog een compensatie aangeboden. Jammer dat het zo gelopen is!
Onder de indruk van deze club. Prijs/kwaliteit super goed, 1 van de voordeligste die we konden vinden - en bezorging super vriendelijk en behulpzaam.
Beveelt aan
8 April 2025
Martijn
Bloemendaal
Koop niet bij onlinegroen en zie ook trust pilot bij slechte reviews. Ik ben nu ook gedupeerd bij onlinegroen. Oordeel zelf gerust ondanks hierbij de waarschuwing voor het bedrijf onlinegroen.
Beveelt niet aan
26 March 2025
Ramon Olijslagers
Eindhoven
Goedendag,
Kunt u wat specifieker zijn met de klacht, zodat we het verder kunnen bekijken.
Snelle levering Prijs en kwaliteit is in verhouding Wij zijn erg blij met de struiken.
Beveelt aan
21 February 2025
E
Meppel
Newtonlaan 115
3584 BH Utrecht
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops