Mooier boompjes en goede levering!

Portugese laurier besteld via internet, best spannend, want je moet vertrouwen op de leverancier. Alles was dik in orde! Chapeau!

Goed product

Goed product, en op tijd mijn Portugees laurier geleverd. Zeer blij mee. Ik kom snel terug.

Goede communicatie!

Fijn dat het mogelijk was om de boom eerder te bezorgen en hierover te communiceren.

Fijne services en communicatie

Bedankt voor het mee denken. Ook dat wij de lebering van de bestelling nog een week kon uitstellen . Prima prijs kwaliteit verhouding. Wij zijn blij met de struiken.

Snelle leverig.

Snelle levering. De levertijd binnen 5 werkdagen hebben ze waar gemaakt. Netjes een mail gehad met een tijdsindicatie van 3 uur gehad. Mooie struiken geleverd. Prijs kwaliteits verhouding is goed. Wij zijn tevreden.

uitstekend

Bestelde PortugeseLaurier binnen een week geleverd prachtige kwaliteit en goede prijsstelling en netjes door een vriendelijke chauffeur afgeleverd in de tuin

Totale misleiding

Er werd geadverteerd met laurierhaag tussen 100 en 120 cm hoog. Ontvangen zijn stokjes met wat blaadjes eraan en veel te klein. Aangegeven via hun klantenservice met foto's en bewijs maar wordt niks mee gedaan. NOOIT meer mijn planten hier bestellen, ik raad een ander hetzelfde aan

Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Ik had de recensies ook pas gelezen na het plaatsen van mijn bestelling en was dus een beetje huiverig of het allemaal wel goed zou komen. Alles liep zoals het moet. Mail gehad met instructies over het plaatsen van de laurierstruiken, vervolgens mail met leverdatum en tijdblok, en levering optijd zoals aangegeven. Vriendelijke chauffeur gaf ook nog tips, en de Portugese laurier struiken zien er gezond uit en het juiste formaat. Alles zo gelopen zoals het moet! Groetjes, Van een tevreden klant.

Super mooie volle struiken.

Mooie volle struiken geleverd gekregen met allemaal al nieuwe scheuten erin.

Ik kreeg kleinere haagplantjes dan besteld

Ik bestelde 140 Japanse Hulst van 20-30 cm. De maat van de planten is kleiner dan 20 cm, op 1 spriet van 22 cm na. Valt me zwaar tegen, had ik net zo goed een maat kleiner, en veel goedkoper kunnen bestellen. Invoel me bekocht.

Slechte ervaring met leverdatum en product

Niet in afgesproken week geleverd en zonder overleg plant in pot ipv plant uit volle grond geleverd

Goed geregeld

Op juiste plaats afgeleverd

Mooie planten, in goeie staat, sommige zelfs groter dan besteld. behulpzame chauffeur.

Twaalf laurierkers en tien zakken tuinaarde besteld bij Groenonline. Na drie dagen geleverd. Alles werd door de zeer vriendelijke bezorger keurig in de tuin gezet. Hij gaf ook nog wat advies voor het planten. De struikjes zien er goed uit. We gaan er goed voor zorgen en hopelijk groeien ze uit tot een mooie haag. Over de prijs zijn we ook heel tevreden.

Super snel geleverd

Bestelling geplaatst en in 2 dagen geleverd.

Prima kwaliteit, prijs en bezorging! Een aanrader!

slechte portugese laurier met schimmel

1.5 mnd geleden portugese laurier gekocht. er zitten gaatjes in via internet opgezocht dat het hagelschot is een schimmel Ik had wel 80 boompjes voor 300 euro. Zeer slechte kwaliteit. Het blad valt af. Vls groen krijgen ze te weinig water dat niet waar is

Snelle levering.

Bij een extra bestelling, mee gedacht en alles al 1 batch verzonden. Top

Goede kwaliteit en service

Snelle levering. Goede service en vriendelijke bezorger.

Correcte service

Correcte service, kon iets sneller, maar wel top van prijs.

Dit is t slechtste online bedrijf waar ik ooit iets heb gekocht

Ik heb drie keer telefonisch moeten vragen waar het restant van mijn order bleef. Uiteindelijk hebben ze t na drie weken geleverd. Het is dat ik erachteraan ben blijven gaan, anders hadden ze t nooit geleverd.

Bestelling helemaal goed

De bestelling met veel losse planten is netjes afgeleverd. Ook onze wensen om eerst te bellen werd rekening mee gehouden.

Tevreden over service

In maart hadden wij 66 Portugese Laurierstruiken van 160-180 cm besteld en 40 Portugese Laurierstruiken van 60cm-80cm. Alles volgens de instructies geplant. Ongeveer 25 procent van de geleverde struiken is dood gegaan. Nadat wij via App en garantieformulier contact hebben gehad zijn er nieuwe struiken ter vervanging geleverd. Hopelijk blijven deze struiken wel in leven en kunnen wij genieten van een mooie haag. Over de service tevreden. De kwaliteit van de tweede levering nog even afwachten.

Mooi portugese geleverd

Mooie planten portugese laurier geleverd.

Zeer slechte service en verkeerd advies!

Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Voor mijn bestelling gebeld naar de klantenservice omdat er bij de leibomen die ik wilde hebben een voor mij onduidelijke melding stond (letterlijk op de site: 'stamhoogte van 180 cm tot 2.10 cm met daarboven een kroon van gemiddeld 150 cm.). Dit vooraf gevraagd hoe ik aan moest geven om de maximale stamhoogte van 2,10 te bestellen. Het antwoord was om dit bij het opmerkingveld in te vullen. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens ontvang ik bomen met een stamhoogte van 180 en een kroon van 120 cm. In totaliteit dus 60 cm lager. En met leibomen (tegen inkijk bedoeld) dus niet de juiste. Na (zelfde dag ) te reclameren gaf de medewerker aan dat dit nooit gezegd zou kunnen zijn (maw ik loog!). Zeer onvriendelijk tewoord gestaan!!! Ik kon 2 dingen doen. De bomen zelf terugbrengen of andere bomen (met een dikkere stam die dan wel stamhoogte 2,10 hadden) kopen met bijbetaling van € 100,- per boom!

Newtonlaan 115

3584 BH Utrecht