Kwaliteit prima en vriendelijke bezorger!

De bezorger vroeg waar hij de planten neer kon zetten en heeft het ook gesorteerd neergezet.

Taxus en Portugese laurier

Mooie haagplanten geleverd. Alles was mooi volle struiken.

Mooi service van de beplanting.

Mooi service van de bomen en planten. Alles goede hoogte en omtrek. Helemaal top.

Top geregeld!!!

Leibomen gekocht. Het was mogelijk om het rekwerk op gewenste hoogte te krijgen. Geheel op tijd en keurig geleverd.

Snelle levering, mooie struiken. Wij zijn er super blij mee. Bedankt.

Niet geweldig

Taxus planten van 140-160 cm zeer dunnetjes, in vergelijking met andere leveranciers

Graag even een foto van de producten, zodat we dat kunnen oplossen.

Klantvriendelijk en volop service!

Snelle reactie bij vragen. Goed bereikbaar en duidelijke uitleg. Altijd netjes te woord gestaan en up to date gehouden over de bestelling. Snelle levering, goede service. Mooie kwalitatief goede producten tegen goede prijs.

Alles volgens afspraak geleverd

Goede service en levering gehad

Hele mooie plantjes gekregen en keurig afgeleverd aan huis.

Beukenhaag ver onder de norm

Aangeleverde rode en groene beukenhaag gemiddeld ver onder bestelde norm van 40-60 cm. Zending geretourneerd na overleg met de chauffeur en uw kantoor. Klacht schriftelijk gemeld waarop ik een mail van jullie heb gekregen waarin spijt werd betuigd en toegezegd werd dat het bedrag geretourneerd zou worden. Tot op heden mijn geld nog niet retour ontvangen. Hierover inmiddels weer schriftelijk over gereclameerd.

Sorry dat het bedrag door een foutje nog niet is teruggestort. We gaan het zsm oplossen.

Levertijd was binnen 3 weken. Goede plantintructie en aflevering . Kwaliteit bomen lijkt vooralsnog prima.

Ik ben blij dat ik hier wel 2 taxussen kon bestellen

Na eerdere pogingen bij anderen, waar ik te horen kreeg dat ze er niet aan konden beginnen om maar 2 taxussen te bezorgen. Dan moest ik er minstens 8 bestellen. Wel heeft een van de bomen een afwijkende kleur. De kleur die mijn heg kreeg voordat ze dood gingen. Dus ik hoop maar dat die boom niet al ziek is....

Bedankt voor de beoordeling. Fijn dat ook 2 stuks geleverd kon worden. Graag even een foto sturen, dan kunnen wij dat even bekijken.

Great!

TOP service.

Goede kwaliteit maar de communicatie over de bezorging kan beter

De struiken zijn een dag eerder bezorgd dan afgesproken. Wij zijn daarover niet geïnformeerd en de chauffeur heeft ook niet van te voren gebeld dat hij onderweg was. We waren niet thuis. De struiken en zakken met beukengrond lagen bij de voordeur.

Super, heel tevreden

Snelle levering. Aardige chauffeur, heeft alle taxus bij mijn voordeur gezet. Taxus zagen er super goed, vol en groen, uit.

Vriendelijke en nette levering.

Prachtige leilindes besteld en keurig afgeleverd. Gekregen wat ik besteld had. Bomen waren nog mooier dan verwacht.

Vlot geleverd, prima laurierstruikjes

De bestelling werd binnen een week geleverd en was van goede kwaliteit. De kluiten waren een tikje droog, maar ik heb ze direct geplant en water gegeven. Ze staan er na een week netjes bij. De hoogte 80-100 cm klopte met de bestelling.

Vlotte levering

super

alles super geregeld bestelling kwam op gevraagde dag. Hoefde er niet achter heen te zitten we werden goed geïnformeerd

Snelle en top levering!

Snel en goede Portugese laurier geleverd. Top service

Ronduit schandalig!

In het najaar van 2020 hebben wij bij Online Groen een Moerbeiboom (Morus Nigra) voor onze “voedseltuin” aangeschaft. Na levering bleek de boom helemaal onder een harde mossoort te zitten, iets wat meestal duidt op een slechte conditie. Ook de stamomtrek voldeed niet aan de beloofde afmeting maar dit namen wij voorlief. Tevens was de stam dusdanig krom dat natuurlijk herstel niet mogelijk was. De conclusie van, inmiddels, drie onafhankelijke deskundigen was niet mals na het horen van het aanschafbedrag a € 219,95- Overleg met online Groen verliep zeer moeizaam en van ook maar enige coulance was geen sprake. De minimaal aanwezige sapstroom was voldoende reden om niet over te gaan tot het leveren van een andere boom. Dat een boom het eerste seizoen na aanplant tijd nodig heeft om te wortelen vinden wij logisch. “Online Groen is zo’n succes geworden dat wij heel veel van de bij ons bestelde bomen direct door onderleveranciers aan onze klanten laten leveren, hierdoor zien wij de meeste bomen überhaupt zelf niet”, aldus de eigenaar van Online Groen. Hierop hebben wij hem gewezen op het feit dat de boom bij zijn bedrijf is aangeschaft en hij dus ook degene is die verantwoordelijk is dat het product aan de beloofde voorwaarden voldoet. Het is een langdurige conversatie geworden waarbij de eigenaar van Online Groen alles op alles zette om onder zijn verantwoordelijkheid uit te komen. Dit is hem gelukt want wij hebben besloten het hier verder bij te laten. Zonde van onze tijd, energie en jammer genoeg ook de € 219,95- Wij hopen dat Online Groen hier voor in de toekomst lering uit trekt en gaat inzien dat ook anno 2021 de klant en niet het geïncasseerde geld koning hoort te zijn. Het schrijven van een “negatieve” review past eigenlijk niet bij wie wij zijn en hoe wij in het leven staan maar wij hopen hiermee duidelijk te maken dat dit bedrijf, wanneer er iets misgaat, niet bepaald de bereidheid toont om tot een bevredigende oplossing te komen.

Dat er wat mos op de boom zit, hoeft geen probleem te zijn. De boom is duidelijk nog in leven. Wij hebben ook een aantal keer om foto's gevraagd van de kromming in de boom. Deze hebben wij nooit ontvangen. Dit is ook al een jaar geleden, wij hebben een goede boom geleverd, dit heeft u in het begin zelf aangegeven.' Wij kunnen op dit moment helaas niks voor u verder betekenen.

op tijd geleverd

mooie glansmispels in pot

Heel erg tevreden met de kwaliteit en snelheid.

Zeer tevreden over de geleverde struiken en bomen.

Slechte kwaliteit en service

Geleverde planten komen niet in de buurt van de afbeeldingen op de site! Bedroevende kwaliteit en bestelde beuken helemaal niet leverbaar. Geen bevestigingsmail. Bij telefonisch contact moet je daarna nog een mail sturen en daarna wachten op onbevredigende antwoorden. Niet aan beginnen dus!

Wij hebben een aantal terug een mail gestuurd dat de planten omgeruild worden. En de beuken nog in pot geleverd worden. Sorry voor het ongemak.

Mooie volle producten geleverd.

Mooie volle bomen en leibomen geleverd.