Goede producten, goede communicatie, goede bezorging

Goede producten, goede communicatie, goede en vlotte bezorging

Goed product, op tijd geleverd en goede service

Als prettig ervaren.

Correcte afhandeling.

Van bij begin op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling. Nodige informatie gekregen.

Top service met top kwaliteit

al de derde keer iets besteld bij heb (haag met meer dan 80 boomjes) en telkens geen verlies achteraf. Beste periode om de planten is wel december tot februari (veel regen)

ZEER SLECHT BEDRIJF

. Slechte kwaliteit en geen service. Met het voorjaar van dit jaar coniferen besteld. Deze waren binnen 2 weken al dood. Meerdere malen contact gehad en als reactie werd er steeds weer naar nieuw foto's gevraagd. De tijd verstreek en het voorjaarseizoen werd telaat om nieuwe te planten. Er werd mij gezegd dat ze uitverkocht waren en ik in het najaar maar op hun antwoord moest reageren. Dat heb ik gedaan en als eerste antwoord werd er meteen weer naar nieuwe foto's gevraagd. Ook deze heb ik gestuurd en daarna nooit meer een antwoord of vergoeding gehad. Nog meerdere malen op verschillende manieren contact geprobeerd te zoeken, maar Onlinegroen.nl geeft geen antwoord meer. Zeer slechte zaak en super onbeschoft. Zij komen bij mij over als oplichters. BHA

Als met de extreme warmte en droogte onvoldoende water wordt gegeven, gaan de coniferen binnen een aantal weken dood. Dit is hier het geval geweest. Wij beantwoorden de mail altijd binnen een aantal werkdagen. Graag nog een keer een mail sturen zodat we het opnieuw kunnen bekijken.

Slecht.

De door mij bestelde berk kon niet worden afgeleverd binnen de beloofde vijf dagen. Terwijl ik Online Groen daarom juist uitgekozen had zodat ik dit nog voor mijn vakantie kon regelen. Maar toen dat dus niet bleek te kunnen, had ik expliciet gevraagd om levering na de vakantie. Maar bij thuiskomst bleek de boom gewoon doodleuk tijdens mijn vakantie voor mijn voordeur te zijn neergepleurd. Waar hij al dagen onbeheerd had gelegen. De afhandeling van Online Groen is liefdeloos en er is totaal geen communicatie mogelijk met deze dozenschuivers.

Slecht.

Niet kunnen leveren binnen 5 dagen. Ging daarna op vakantie en gaf dus bij Online Groen aan dat ik op vakantie ging. Maar evenzo goed pleurt men de boom tijdens mijn vakantie voor mijn voordeur neer waar hij nog dagen onbeheerd heeft gelegen.

Slecht.

Online Groen wist niet binnen de beloofde 5 dagen te leveren. Ik meldde dat ik daarna op vakantie zou zijn maar daar werd niets mee gedaan. De door mij bestelde berk werd midden in mijn vakantie voor mijn voordeur op straat neergepleurd en heeft daar nog dagen onbeheerd gelegen.

Niet gedaan wat er werd beloofd.

Er werd niet geleverd binnen de beloofde 5 dagen. Dat ik nadrukkelijk aangegeven had daarna op vakantie te zijn, daar werd helemaal niets mee gedaan. De bestelde berk werd gewoon tijdens mijn vakantie voor de huisdeur neergepleurd waar hij nog dagen onbeheerd heeft gelegen.

Onvoldoende

Onvoldoende

Er werd niet geleverd binnen de beloofde 5 dagen. Dat ik nadrukkelijk aangegeven had daarna op vakantie te zijn, daar werd niets mee gedaan. De bestelde berk werd gewoon tijdens mijn vakantie voor de huisdeur neergepleurd waar hij nog dagen onbeheerd heeft gelegen.

Onvoldoende.

Slecht

perfect

prachtige zeer verzorgde levering en met heel vriendelijke man, gewoon perfect dank u