perfect

prachtige zeer verzorgde levering en met heel vriendelijke man, gewoon perfect dank u

Prima service met goede producten

Prima service met goede laurierstruiken.

Afspraken worden goed nagekomen. Bestelling geregeld volgens afspraak. WhatsApp vragen over hoe de planten te behandelen worden in een uur beantwoord. Nu nog afwachten of alles aanslaat, want de planten zijn gisteren pas geplant. Tot nu toe, prima!!

prima geregeld

prima geregeld alleen jammer dat de mensen voor het inplanten moesten wachten omdat de planten er nog niet waren.

Goed advies na telefonisch contact

Had specifieke vragen wat niet op de site stond. Daarna goed geholpen per telefoon. Komen levertijd goed na, maar ik zou gebeld worden voor aflevering. Dit is niet gebeurd, vond de bomen in de tuin, dit kan in beter overleg.

Prima ervaring, redelijk snel en goede beschrijving voor het planten en verzorgen

teleurstelling over de gekeverde kwaliteit

de geleverde laurierplanten verkeerde in slechte staat: - sommige takken waren geknakt - veel gele bladeren - heel veel aangevreten bladeren (kevers?) Ik heb hierover gereclameerd en kreeg te horen dat dit kwam omdat jullie geen bestrijdingsmiddelen gebruiken. Op zich is dat begrijpelijk maar er zijn voldoende milieu vriendelijke oplossingen daarvoor dus we vinden dit geen legitiem excuus. We betalen een fors bedrag en mogen daarom verwachten dat onze planten in prima staat worden afgeleverd net als dit in het verleden ook meerdere malen door jullie naar volle tevredenheid is gedaan. Er werd gesteld dat dit allemaal vanzelf wel goed zou komen en dat we anders nog een garantie hebben. Wij wachten het voorjaar af om te zien of dit klopt maar hebben vooraf daar ernstige twijfels over. Ik betreur dat dit zo is gelopen.

slecht,

heb in mei 2020 taxus gekocht van de 70 planten zijn er gelijk en aantal slecht aan toe. Uiteindelijk 15 dood gegaan vanaf het begin gereklameerd. Ontzettend veel gemaild en geappt , foto's geappt noem maar op. Nog nooit een telefoontje gehad. we zijn nu oktober en nog geen enkele positieve reactie gehad. Dit is een keer maar nooit weer...

Door de extreme droogte kunnen een aantal taxus uitvallen. Wij hebben een paar keer terug gemaild maar geen reactie meer ontvangen. Graag nog even een mail.

Fijn geholpen

1 struik is kapot gegaan. Deze hebben ze netjes vervangen tegen verzendkosten. Snel geleverd en ziet er weer goed uit.

Snelle levering en mooie struiken.

Maandag besteld en de donderdag werden ze al geleverd! Super mooie struiken, die voldoen aan mijn verwachtingen.

Slechte kwaliteit product en geen service

We hebben voor €500,- planten besteld. De bestelde Portugese laurier waren niet vol en erg dun. Een heel groot contrast met een andere levering van andere kwekerij. Bij levering van Online Groen was de kluit kurkdroog. Na veel kunst en vliegwerk doen de planten het nu redelijk maar mooi is anders. Van de 15 beukhaag planten zijn er maar enkele die aangegaan zijn. Ze zijn direct na levering geplant in de bijbestelde beukhaaggrond. Ook hier weer de door een andere kwekerij geleverde zelfde soort beukhaag groeit goed en staat er mooi bij. Er wordt voldoende water en bemesting gegeven dus daar ligt het niet aan. We hebben zoals er gevraagd is vIa email en whatsapp foto’s gestuurd hoe de planten er bij staan maar na diverse keren mailen en whatsappen krijg je gewoon geen antwoord. Een zeer teleurstellende ervaring moet ik zeggen.

teleurstelling

Bestelling geplaatst en betaald, na een week kreeg ik de reactie dat de gevraagde bomen niet meer leverbaar zijn, er was geen alternatief. Bij deze dus mijn geld terug gevraagd via mail. Geen reactie. Uiteindelijk de firma gebeld waar een jonge dame me laat weten dat ze mijn mail gezien heeft en me vraagt mijn rekeningnummer te mailen. Dit heb ik dezelfde avond in orde gemaakt, wegens stilte van hun kant enkele weken later nog even dezelfde mail gestuurd. een maand later opnieuw naar de firma gebeld waar een jonge kerel mijn dossier blijkt terug te vinden en me verzekerd dat ik dezelfde week mijn geld terug heb. toen ik die avond thuis kwam had ik een mail van hun waarin stond. Daar hebben wij verder geen reactie meer opgehad. Wij zullen het aankoop bedrag terugstorten op uw rekening. maar ok, weer maand wachten, en niks. opnieuw gebeld waar een kerel me verteld dat ik moet whatsappen. wel, dit ga ik niet meer doen, eind van de week ga ik naar mijn advocaat want ik geloof dat bedrijf niet meer. ondertussen gaat het me ook niet om het geld maar het principe. moest ik mijn klanten zo behandelen zou mijn zaak niet lang meer bestaan

proces werkt goed. product kan beter

proces werkt wel, a is het erg onpersoonlijk. Product is net iets onder de maat. Je verwacht meer boor je geld

Zeer tevreden met onze aankoop

Snelle vriendelijke levering. Alles groeit tot nu toe nog :).

Zeer slechte service

Als je service uit het jaar 1970 wil hebben dan moet je hier je bestelling doen. Zodra er een klacht is willen ze je enkel nog per mail te woord staan. In dit contact is de service erg slecht en zeer onduidelijk. Na elke vraag moet je 5 werkdagen wachten op een antwoord. Erg frusterende periode als je je klacht opgelost wil hebben. Ongekend slechte service, ze mogen de bomen houden (die betaald zijn) en ik hoef geen enkel contact meer met dit bedrijf. Bestel absoluut niet bij dit bedrijf!

Wij kunnen geen andere bomen gratis leveren, als ze allemaal dood zijn gegaan.

Geen aanrader !

Zeer slecht bereikbaar bedrijf wat inferieure kwaliteit levert. Zeer moeizame communicatie en de enige oplossing die wordt geboden is om de rommel terug te sturen. De helft van de klachten wordt niet over gerept of op gereageerd. Matige kwaliteit coniferen met veel dode plekken gekregen, hier wordt niet op gereageerd. Een zak kalkkorrels ontvangen die al een jaar buiten heeft gelegen en eruit ziet als een massief blok cement. Zou gecrediteerd worden, ooit? Een palm met een stam van 50 cm besteld.... Iets ontvangen zonder stam, waarvan het blad niet eens 25 centimeter is. Aangedragen oplossing is de plant te gaan verpakken en retour sturen. Veel moeite gedaan en het pakket is bij de verkoper in ontvangst genomen. Mijn geld is echter nog niet teruggestort en daarvoor verwachten ze dat ik nog een boel administratie voor ze ga doen. De hele manier van communiceren is volledig klant onvriendelijk. Dit bedrijf heeft echt geen verstand van aangenaam zaken doen en levert absoluut geen hoge kwaliteit planten. De ondernemer weigert na de negatieve reviews mijn geld terug te storten. Hij wil eerst alle reviews verwijderd zien. Zo werkt het echter niet. Als je een slecht bedrijf bent krijg je een slechte review. Tevens krijg ik nu verzoeken via de mail om reviews in te trekken...

Wij hebben u klacht ontvangen via de app. Wij hebben niet via de mail gehad zodat wij het aankoop bedrag kunnen crediteren. Jammer dat er een aantal zaken zijn misgegaan, wij vragen altijd een ordernummer dat is normaal, dat ervaren wij niet als een boel administratie. Helaas dat er dingen zijn misgegaan.

Mooie volle struiken

Mooie struiken in pot geleverd. Ook maat is goed.

Slechte communicatie en kwaliteit van Portugese laurier

Veel struiken besteld voor een Portugese laurier Haag. Bij levering waren de struiken in slechte conditie. Dit meteen gecommuniceerd bij de tussenpersoon en kreeg een dag later 10 extra struiken ter compensatie. Op de site stond: 3 struiken per meter. Het waren zulke magere struikjes, dat redde wij niet. Na een week of 3 gingen er struiken dood. Op de site staat dat er garantie is. Daar viel dit echter niet onder volgens online groen: het doodgaan van struiken zou komen door droogte. Ik had ze elke dag gesproeid, en waarom gaan ze dan niet allemaal dood als het door droogte komt? Vervolgens gaat alles per mail! Geprobeerd te bellen, zet maar op de mail, via de app, stuur even een mailtje met je telefoonnummer. Als je op zoek bent naar Portugese laurier, ga zelf naar een kweker! Dat heb ik geleerd. Dan zie je wat je koopt en heb je geluk contact met de mensen.

Wij hebben als compensatie gratis nieuwe geleverd. Als er dan nog zoveel struiken dood gaan is er meer aan de hand. Aan de struiken is duidelijk te zien dat ze uitgedroogd zijn.

perfect

vriendelijke,, behulpzaam

Goede ervaring met Online Groen

In februari heeft Online Groen ons 14 Laurierboompjes geleverd helaas zagen we naar een aantal weken dat de boompjes niet aan sloegen, we hebben contact gezocht met Online Groen. Na overleg hebben wij 17-5 prachtige nieuwe boompjes geleverd gekregen. Maak je tegenwoordig niet zo veel meer mee. Bij deze nog bedankt.

Prima prijs, prima service!

Alexander is behulpzaam en klantvriendelijk. Levert goeie bomen tegen goeie prijs. En op verzoek inclusief plaatsing (iets waar ik geen verstand van heb). Kan dit bedrijf iedereen aanbevelen.

Afspraak last minute geannuleerd, boompjes kleiner dan afgesproken

Eerste afspraak geannulleerd toen het levertijdstip al was aangebroken "geen tijd om te rooien, een nieuwe afspraak volgt volgende week". Week later alsnog geleverd. Haagbeukplanten besteld tussen 150/175cm, maar zijn slechts 6 van de 24 tussen deze hoogtes. De overige 18 zijn slechts 110/120 cm. Het lijkt ook dat de boompjes al langere tijd rond gelegen hebben. Niet vers gerooid.

Kleinzielig bij garantie

Bij Online groen heb ik ruim 400 euro aan planten en grond besteld. Nu blijken 6 kleine portugese struiken niet aan te slaan. De rest doet het prima. Ik ben 3(!) weken bezig geweest om een reactie te krijgen omtrent de garantie. Diverse foto's gestuurd en na drie weken kwam On-line groen tot de conclusie dat de garantie niet van toepassing is omdat de planten in een bak staan. Dat staat overigens wel in de voorwaarde maar het gaat om grote stalen bakken waar de rest het dus wel doet. Kleinzielig om deze 6 planten niet te vervangen en daar dus drie weken de tijd voor te nemen.

Helaas kunnen wij geen volledige garantie geven op planten die in een bak geplant zijn. Ook is dit al veel langer geleden. Wij hebben u een korting aangeboden. Helaas kunnen wij op dit moment niet meer doen.

Nooit meer!

Voor ruim 300 euro Laurier besteld, van de 35 planten was de helft aangevreten en ze hadden allemaal vorstschade. Contact opgenomen met Online Groen. Krijg pas na 6 dagen een reactie; dat het vaker voorkomt en als ze dood gaan dat we even contact op moeten nemen. Er staat niet op de website dat ze in deze staat worden verkocht, we hebben gezonde planten besteld en nu is het ons probleem. Niet klantgericht en laatste keer dat wij bij dit bedrijf hebben besteld, de volgende keer maar naar een kweker ipv tussenhandelaar online.

Jammer dat de planten vorstschade hebben. Dit kan voorkomen met de late vorst. Dit is geen probleem voor de planten op de foto te zien. Mocht het toch niet goed gaan, krijgt u altijd garantie op de planten. Sorry voor ongemak.

Ik ben tevreden!!!

Ik ben tevreden over Goenonline want ik heb mooie struiken en lauriers ontvangen!!!

Hoofdstraat 102 3781 AJ Voorthuizen