Lange levertijd maar keurig verpakt geleverd.

In vergelijking met andere webwinkels waar ik planten bestel vond ik de levertijd erg lang. Een nadeel is dat je pas een melding krijgt als je pakket verstuurd is. In ons geval zouden we de volgende dag weg zijn. Niet erg handig dus. Wel pluspunten voor de manier van inpakken. Keurig verpakt en het merendeel was zelfs nog vochtig. Top!

Bestelling vlot maar bezorging slordig

De bezorger droeg de planten in een bundel aan de stokken. Verschillende plantjes uit de pot. Stokken eruit. Twee klimopplantjes zijn nog niet in orde. Als u wilt heb ik fotos

De stokken kunnen makkelijk weer terug gedrukt worden. Ik ga het aan de bezorger doorgeven.

Zeer slechte kwaliteit laurierstruiken

Laurier struiken besteld van 180-200 cm. De levertermijn is onduidelijk en niet beinvloedbaar. De kwaliteit van de struiken is is zeer slecht. Ze waren meer dood dan levend, ik hoop dat ze het overleven.

Jammer dat we niet eerst een foto hebben van de struiken, dan hadden we eerst een oplossing kunnen aanbieden. Graag naar een mail voor een oplossing.

Alles netjes geregeld

Ik moest bellen omdat de levering niet op gekomen was. Toen de planten uit de vrachtauto kwamen zaten er al heel veel gele bladeren aan planten waren erg droog nu maar afwachten of ze aankomen.

Netjes en duidelijke verzending

Dit was de 2x dat wij producten gekocht hebben bij online groen. We hadden nog extra haag planten nodig Gekocht 30 tot 40 cm glansmispels. En kregen 60 tot 80 cm glansmispels. Heel blij mee

Top keuze met Laurier en Leibomen

Top portugese laurier en taxus geleverd.

Mooi struiken

Mooie struiken en bomen geleverd. Goede kwaliteit. Ook mooi binnen een aantal werkdagen geleverd.

Niet best

Mijn coniferen werden 2 uur later bezorgd dan het window dat was aangegeven. Door een ouder echtpaar met een laadwagentje (heel aardig, niets mis mee, wel opmerkelijk). De boompjes waren echt mistroostig. De kluiten waren compleet uitgedroogd, vielen helemaal uit elkaar, het zand/grond liep zo uit het netje. Veel blad was aan een kant geel/bruin. Ik bestelde 14 boompjes 140 tot 160 cm. Een enkele haalde met een uitgelopen top net de 160, de rest was met kluit erbij krap 140/145 cm. Teleurgesteld dus.

Jammer dat wij geen klacht hebben ontvangen voordat deze revieuw geplaatst wordt. Coniferen kun soms wat van de maat verschillen, maar zo te lezen waren ze wel aan de maat. Graag nog even een mail zodat we het kunnen bekijken.

Slechte kwaliteit

Ik heb 5 stuks 2 á 2,5 meter hoge laurier besteld. De struiken waren 1 meter hoog met één takje dat 2 meter hoog was en er zat veel gele bladeren in de steek. Ik zal hier niet weer iets bestellen

Bedankt voor de beoordeling. Graag even een foto sturen, dan kunnen wij kijken hoe we het oplossen.

Snelle levering, maar zeer matige kwaliteit

De bestelde laurier tussen 40 en 60 cm was gemiddeld slechts 35-40 cm. De kluit was kurkdroog en de planten waren aan het verpieteren. Na bezorging nog dezelfde dag geplant. Reclameren bij online groen haalde niks uit. Hun enige reactie was dat de lengte van de plant werd gemeten van de kluit tot de bovenzijde. Geen antwoord op mijn klacht dus. (Te klein, te droog en verpieterd)

Jammer dat u niet een duidelijk antwoord heeft gekregen. Als u een foto bij levering van de maat had gestuurd dan kunnen wij ze omruilen, als ze diep geplant zijn kunnen wij niet nakijken welke maat u geleverd heeft gekregen. Graag nog een keer een mail sturen zodat we het kunnen oplossen.

Snelle levering van voldoende planten

Snelle levering van voldoende planten. Kwaliteit is ook goed. Voldoende extra meegeleverd om de uitval op te vangen!

Netjes en vriendelijk

De.vinoferennen aarde werden precies binnen de termijn geleverd. Ik had een pallet verwacht maar het was gelukkig los op de wagen. Dechauffeur was vriendelijk en behulpzaam. De coniferen zien er goed uit en staan nu netjes in de tuin.

Oplichters

Bestel een boom met een stamhoogte van 1.80 meter. Had deze vorig jaar ook besteld, maar krijg nu een boom met een stamhoogte van 1.68 meter. Hierover gemaild en krijg alleen maar uitvluchten als, moet je de wortels maar wat boven de grond uit laten steken of knip je de onderste takken maar weg(dan zou ik geen boom meer overhouden) of daar kunnen wij geen rekening mee houden. Nou als dat zo is had ik ook een boom van 1.60 m kunnen bestellen. Boom ziet er verder ook niet uit als een boom, moesten er denk ík vanaf en het is internet dus je kan ook niet even kijken wat je bestelling is. Krijg nu geen reactie meer. Zeker geen bedrijf waar ik nog wat zou kopen.

Jammer te horen dat er 1 tak teveel aan de boom zit. De stamhoogte wordt altijd met takken weg knippen bepaald, dit is de normale manier.

Snelle levering, en mooie bomen

Ervaring sluit aan bij wat er op de website wordt vermeld.

Goede planten, binnen de aangegeven levertijd ontvangen.

Goede en een snelle communicatie

Duidelijke uitleg, de levering was prima.

Slechte communicatie en matige kwaliteit

Ik heb 2x Taxus bomen ter waarde van 600 euro besteld. De eerste bomen waren redelijk van kwaliteit. En de 2e bestelling kwamen veel te laat, de bomen waren van slechte kwaliteit en hadden niet de beloofde hoogte. Foto’s en klacht via mail verstuurd maar geen enkele reactie gehad. Zo jammer..

U heeft foto's via de mail gestuurd, deze hebben wij niet ontvangen. Graag de foto via de app dan weten wij het zeker dat we de foto's ontvangen. Dan kunnen wij een oplossing aanbieden.

matig tevreden

Ik heb de laurier planten opgehaald en dezelfde dag in de grond gezet, 30 planten in totaal Op het adres was niemand aanwezig en dat is toch wat vreemd voor een bestelling van ruim 200 euro. Er waren wat potten bij die in het geheel geen aarde bevatten en waar de pot vanaf geknipt moest worden. Dit was niet volgens de omschrijving op de site. Dus heel erg tevreden ben ik niet en nu maar hopen dat de planten aanslaan.

De bestelling is klaar gezet. Wij hebben de laurier in pot geleverd, deze zijn veel duurder als u besteld heeft, daarom zit er geen kluit aan.

Slechte communicatie

De eerste levering was prima, planten ook in goede staat. Echter de bezorging van de 2e levering heeft 10 dagen op zich laten wachten. Slechte communicatie vanuit Onlinegroen, je moet steeds zelf maar vragen waar de bestelling blijft. En iedere keer wordt beloofd dat de bestelling onderweg is. Mails worden ook niet echt klantvriendelijk beantwoord.

De 2 levering van 3 plantjes zijn met de post verzonden. Wij kunnen helaas daar niks aan doen als het vertraagd is, dit gaat via Dpd.

Nette bezorging

De planten zijn heel netjes, goed verpakt bezorgt. Een paar dagen na het planten was er al groei te zien.

Mooie bomen

Werden op tijd geleverd volgens afspraak

na goed overleg juiste oplossing gevonden voor probleem

Ik heb klimop besteld in de maat van 40-60 maar die is niet geleverd. Helaas was er niemand aanwezig en moest ik zelf de partij opzoeken na telefonisch contact. Na het weekend contact opgenomen en U heeft mij verzocht wat foto's te sturen wat ik heb gedaan. Als reactie kreeg ik tot mijn verbazing dat de klimopplantjes waarschijnlijk in een c-pot zaten en gesnoeid waren en later wel zouden groeien. Voor alle duidelijkheid dit is totaal niet relevant. Het enige wat ik besteld heb zijn klimopplantjes in de maat 40-60, hier heb ik voor betaald en die moet ik ook geleverd krijgen. Na constructief overleg toch tot een aanvaardbare oplossing gekomen. Met vriendelijke groet,

Door de late nachtvorst zijn de hedera de puntjes gesnoeid. U heeft een grote pot maat gekregen die u besteld heeft. Deze zijn normaal veel duurder.

Slechte communicatie. Planten onzorgvuldig bezorgd

De planten op zich waren ok. Bestelling in twee keer geleverd. Eerste chauffeur niet vriendelijk en had hulp nodig met lossen.. beetje luie chauffeur. Niet geïnformeerd over afleverdag en ook niet dat het in twee keer geleverd werd. Tweede levering in een doos, alle planten door elkaar gehusseld en natuurlijk daardoor ook beschadigd.

Het transport wordt soms uit besteed, wij kunnen daar helaas niks aan doen. Jammer dat de planten in doos niet netjes aangekomen zijn. Deze wordt door de Dpd bezorgd.

Teleurstellend

Bestelling bij OnlineGroen Balkbrug gedaan, geen bevestiging via de mail ontvangen. Na paar dagen contact opgenomen en bestelling is bezorgd binnen 5 werkdagen dus dat is netjes. Helft van de Portugese laurier haag was slecht bij aflevering. Alles netjes geplant en natuurlijk water gegeven. Bij telefonisch contact wordt je doorverwezen naar de app en nadat je via de app foto's van de slechte planten hebt gestuurd wordt je doorverwezen naar de mail. Uiteindelijk krijg je bericht dat je de planten geen water hebt gegeven en dat er vorst schade is. Alles kost je een hoop tijd en negatieve energie.

Wij zien een verhoging waar de planten in zijn geplant. Dit kan met vorst of droge periode eerder problemen opleveren. Helaas kunnen wij niet meer als korting geven op nieuwe struiken.

perfect

levering zeer correct en planten van goede kwaliteit

Hoofdstraat 102

3781 AJ Voorthuizen