Laden reviews...
Laden reviews...
18 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De beoordelingen tonen over het algemeen een goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle leveringen. Velen prijzen de kwaliteit van de planten en de service, terwijl enkelen melding maken van kwaliteitsproblemen en communicatie. Over het algemeen zijn de ervaringen gemixt, maar de waardering voor prijs en snelheid overheerst.
Ik bestelde 140 Japanse Hulst van 20-30 cm. De maat van de planten is kleiner dan 20 cm, op 1 spriet van 22 cm na. Valt me zwaar tegen, had ik net zo goed een maat kleiner, en veel goedkoper kunnen bestellen. Invoel me bekocht.
Beveelt niet aan
20 April 2024
Arjan
Oss
Niet in afgesproken week geleverd en zonder overleg plant in pot ipv plant uit volle grond geleverd
Beveelt niet aan
29 March 2024
Li
Maastricht
Helaas dat het niet gelukt is de bestelling in de juiste week te leveren.
Wij hebben u aangeboden de planten om te ruilen.
Zeer slechte ervaring met Online Groen. Mijn advies: Geen zaken mee doen! Leveren planten die half dood zijn en geld terug? Vergeet het maar! Wat een waardeloos bedrijf is dit.
Beveelt niet aan
25 March 2024
Peter
Emmen
Op juiste plaats afgeleverd
Beveelt aan
2 November 2023
jeroen
Andijk
Top!
Beveelt aan
19 October 2023
Yves
Ham
Twaalf laurierkers en tien zakken tuinaarde besteld bij Groenonline. Na drie dagen geleverd. Alles werd door de zeer vriendelijke bezorger keurig in de tuin gezet. Hij gaf ook nog wat advies voor het planten. De struikjes zien er goed uit. We gaan er goed voor zorgen en hopelijk groeien ze uit tot een mooie haag. Over de prijs zijn we ook heel tevreden.
Beveelt aan
7 October 2023
Marjan Kuppers Küppers
Zoetermeer
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Bestelling geplaatst en in 2 dagen geleverd.
Beveelt aan
6 October 2023
Theo
Baarlo
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Prima kwaliteit, prijs en bezorging! Een aanrader!
Beveelt aan
4 October 2023
Douwe Reitsma
Balk
Bedankt voor de mooie beoordeling.
1.5 mnd geleden portugese laurier gekocht. er zitten gaatjes in via internet opgezocht dat het hagelschot is een schimmel Ik had wel 80 boompjes voor 300 euro. Zeer slechte kwaliteit. Het blad valt af. Vls groen krijgen ze te weinig water dat niet waar is
Beveelt niet aan
5 September 2023
Ginie Klumpers
Delfgauw
Wij hebben besproken dat de planten op een camping, onder de bomen staan. Ook is er te weinig water geven.
Daarom is de reden dat de laurier gaatjes krijgen.
Bij een extra bestelling, mee gedacht en alles al 1 batch verzonden. Top
Beveelt aan
26 August 2023
michel
Harlingen
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Snelle levering. Goede service en vriendelijke bezorger.
Beveelt aan
3 July 2023
Alex
Maarssen
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Correcte service, kon iets sneller, maar wel top van prijs.
Beveelt aan
29 June 2023
Frederik
Rekkem
Bedankt voor de mooie beoordeling.
Ik heb drie keer telefonisch moeten vragen waar het restant van mijn order bleef. Uiteindelijk hebben ze t na drie weken geleverd. Het is dat ik erachteraan ben blijven gaan, anders hadden ze t nooit geleverd.
Beveelt niet aan
17 June 2023
Peter
Hilversum
Wij wouden de 4 Rhodo's met de post opsturen, dit doen wij normaal ook. Maar ivm met het hete weer vonden wij dit niet handig.
Wij hebben deze daarom met onze eigen transport gedaan, door de enorme drukte duurde dit iets langer als normaal.
Gelukkig dat het grootste gedeelte wel direct is geleverd.
Sorry voor het ongemak.
De bestelling met veel losse planten is netjes afgeleverd. Ook onze wensen om eerst te bellen werd rekening mee gehouden.
Beveelt aan
6 June 2023
Hans
Antwerpen
In maart hadden wij 66 Portugese Laurierstruiken van 160-180 cm besteld en 40 Portugese Laurierstruiken van 60cm-80cm. Alles volgens de instructies geplant. Ongeveer 25 procent van de geleverde struiken is dood gegaan. Nadat wij via App en garantieformulier contact hebben gehad zijn er nieuwe struiken ter vervanging geleverd. Hopelijk blijven deze struiken wel in leven en kunnen wij genieten van een mooie haag. Over de service tevreden. De kwaliteit van de tweede levering nog even afwachten.
Beveelt aan
5 June 2023
Jan Willem
Oost-Souburg
Bedankt voor de beoordeling.
Mooie planten portugese laurier geleverd.
Beveelt aan
5 June 2023
Klant
Utrecht
Zeer onbetrouwbaar bedrijf. Voor mijn bestelling gebeld naar de klantenservice omdat er bij de leibomen die ik wilde hebben een voor mij onduidelijke melding stond (letterlijk op de site: 'stamhoogte van 180 cm tot 2.10 cm met daarboven een kroon van gemiddeld 150 cm.). Dit vooraf gevraagd hoe ik aan moest geven om de maximale stamhoogte van 2,10 te bestellen. Het antwoord was om dit bij het opmerkingveld in te vullen. Zo gezegd, zo gedaan. Vervolgens ontvang ik bomen met een stamhoogte van 180 en een kroon van 120 cm. In totaliteit dus 60 cm lager. En met leibomen (tegen inkijk bedoeld) dus niet de juiste. Na (zelfde dag ) te reclameren gaf de medewerker aan dat dit nooit gezegd zou kunnen zijn (maw ik loog!). Zeer onvriendelijk tewoord gestaan!!! Ik kon 2 dingen doen. De bomen zelf terugbrengen of andere bomen (met een dikkere stam die dan wel stamhoogte 2,10 hadden) kopen met bijbetaling van € 100,- per boom!
Beveelt niet aan
12 May 2023
Ronald Dekker
Terneuzen
Helaas kunnen we bij de kleinste maat niet de hoogste stamhoogte maat leveren. Dit is ook duidelijk aangeven aan de telefoon.
Daarom kunnen niet gratis de bomen omruilen voor de dikste maat. Hier moet bijbetaald worden. Dit kunt u ook niet van ons verwachten.
Jammer van de review.
Goede bezorging en mooie planten!
Beveelt aan
2 May 2023
Angelique
Steenbergen
Beste mensen, Koop bij dit bedrijf niets, komen steeds met mooie praatjes of reageren dood leuk niet. Wacht al meer dan 3 weken op mijn bestelde producten. Eens maar nooit weer.
Beveelt niet aan
25 April 2023
Harm
Hoogezand
Wij vinden het vervelend dat niet alle planten bij u al geleverd zijn. Het grootste deel heeft u wel ontvangen zie ik.
Wij gaan zsm even de 3 kleine plantjes nasturen.
Sorry voor het ongemak.
ze doen wat ze beloven
Beveelt aan
24 April 2023
G.. Hollander
't Harde
Levering zoals beloofd. Zeer vriendelijke levering.
Beveelt aan
21 April 2023
August
KORTENBERG
Goede service, mooi boompje, goede begeleiding.
Beveelt niet aan
19 April 2023
Jos J.J.W. Oudhof
Duiven
Binnen 5 dagen geleverd.... (volgens de kop van de website) Het is dat ik vooruit betaald heb (bestelling van meer dan EUR 500,-) en ik in de reviews gelezen heb dat je geld terug krijgen ook een ramp is, anders had ik de bestelling al lang gecanceld. Maandag 3 april de bestelling geplaatst en betaald. Levertermijn 5 dagen, vrijdag 14 april nog geen planten ontvangen. Je hoort of ziet niks van ze, geen mail, geen belletje niks. Je moet zelf keer op keer achter je bestelling aan gaan. en dan krijg je alleen reacties als "is niet onze verantwoordelijkheid", etc. Het valt zwaar tegen omdat ik dit niet gewend ben van online aanbieders. Kwaliteit van de spullen kan ik helaas nog niet beoordelen, want deze heb ik dus nog niet. Ze zijn gisteren afgeleverd bij dpd, ik hoop dat zij ze water en zonlicht geven. Ik laat deze partij voortaan links liggen, er zijn online aanbieders van planten die wel weten wat communiceren en informeren is. Maar bovenal, die het voor je als klant proberen op te lossen als het niet gaat zoals het hoort te gaan.
Beveelt niet aan
14 April 2023
Alex
Lekkerkerk
De passen zat ertussen, dus dan kan het net iets langer duren. Dit zijn geen werkdagen.
U heeft de planten ontvangen, daarna hebben wij geen mail meer ontvangen over de kwaliteit. Dus gaan wij ervanuit dat het is orde is.
Eenvoudig en duidelijke bestelproces. Keurige aflevering en een mooie kwaliteit
Beveelt aan
14 April 2023
Richard
Lisse
Donderdag 4 bomen besteld, maandagmiddag al geleverd. Bezorger beleefd en zorgvuldig bij aflevering. Mooie bij elkaar gezochte bomen, omdat ik had aangegeven dat ze in een groepje worden geplaatst. Kluit vochtig (kleigrond) in dichtgebonden zak. Goed plantadvies. Nu natuurlijk afwachten of ze aanslaan. Kluit had iets ruimer uitgestoken mogen zijn maar wellicht kan dit bij dit soort boom.
Beveelt aan
13 April 2023
Natuurliefhebber
Nijverdal
Newtonlaan 115
3584 BH Utrecht
Branch
Tuin, Buiten
Specializations
Planten, Tuincentrum
Webshops