snelle levering en een zeer goede service!

snelle levering en een zeer goede service!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Mooie spullen, goede aanbiedingen en snel bezorgd

Mooie collectie en goede sale altijd. Kwaliteit en snel bezorgd. Ook retourneren gaat uitstekend.

Ruim aanboden en snelle verzending.

Niets op aan te merken. Ruim aanbod en snelle verzending. Fysieke winkel ook altijd leuk. Vooral tijdens uitverkoop.

Probleemloze levering Product is top

Vriendelijke bediening en mooi waaier aan schoenen van hoge kwaliteit.

Goed geholpen

Vriendelijk personeel perfect alles geregeld

Komen belofte na.

Mooi product keurig verzorgd en op tijd bezorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Duidelijke website, snelle levering en heel mooie laarzen. Kwaliteit en model zijn prachtig. Ik ben erg tevreden.

Goede service en snelle levering

Prima service het duurde wat langer dan normaal voordat ik mijn schoenen had door drukte maar ben prima geïnformeerd. Schoenen zijn helemaal top

De medewerkers zijn zeer klantgericht!

Wanneer je over de drempel stapt heb je direct een welkom gevoel

Ongemotiveerd personeel

Mijn online ervaring was prima en de klantenservice waren excelent. Maar veel van u winkelpersoneel stond in de winkel zonder motivatie,ik bedoel hiermee dat het ze heel moeite kost om iets voor de klant te doen.bijvoorbeeld kijken of er een andere maat aanwezig is in de einkel of een ander gilial.

Topservice

Zeer leuke ervaring... Maat niet beschikbaar in de winkel. Dan leveren het wel makkelijk thuis af in België. Bedankt!

Onbetrouwbaar

Ik heb Sloggy laarzen besteld. Ze waren helaas te klein. Teruggestuurd. Ze zijn ook door van Assem ontvangen. Geld niet meer teruggekregen. Mail gestuurd, maar ze geven geen antwoord. Nooit meer hier iets kopen

Great service

Everything was really good

Teleurgesteld

Beetje jammer dat ik me zo verheugd had op die mooie HOGAN DAMES SNEAKERS ZWART COMBI LED H RUNNER maar de maten mega snel uitverkocht waren ! Heb me aangemeld om op.de hoogte gehouden te worden,maar tot nu toe zonder succes....

Goed snel geleverd

Mooie schoenen maar ook echte service!

Fijne artikelen maar ook bij vragen goed bereikbaar en een goede service!

Snelle levering alles na behoren.

Goed geholpen en betrouwbaar

Nette zaak schoon en chic en bovenal betaalbare schoenen

Uiteindelijk goed.

In het begin was het erg onvriendelijk. Ik begroette zelf de jongeman (verkoper) hij keek mij wel aan, maar ik werd helaas genegeerd en voor mijn gevoel minachtig aangekeken eigenlijk wilde ik weggaan, maar de twee dames die aan het werk waren, waren zeer vriendelijk de uggs waren helaas niet op voorraad, maar de verkoopster heeft ze online voor mij besteld en zo ben ik gelukkig nog vriendelijk geholpen en mijn uggs zijn perfect.