Snelle en goede service

Snelle levering en nette ervaring

Heel tevreden, thanks

Het volgen van mijn pakket was oké en ook de bezorging ging goed.

Duidelijke site.

Besteld en snel bezorgd.

Altijd fijn om hier te kopen

Snelle levering en goede verpakking. Altijd mooie collectie schoenen.

Leuk tasje!

Leuk tasje gekocht, bestellen en levering verliep prima, retour van de andere kleur ook. Prima webshop!

Klopt gewoon

Prima site. Goede communicatie omtrent levering, die overigens binnen 24 uur plaats vond. Product voldoet 100%

Mooie fijne winkel, mooie schoenen en ben goed geholpen

Zie boven

Mooi assortiment, en een snelle levering!

Fantastische

Door omstandigheden was mijn pakketje 2x retour gestuurd voordat ik het in ontvangst kon nemen. Gebeld met shoeclub en een zeer behulpzame medewerker heeft zonder kosten er voor gezorgd dat ik het pakketje uiteindelijk toch kon ontvangen.

Schoenen werden 2 dagen later keurig bezorgd, omdat mijn maat in de winkel niet op voorraad was.

Prachtige winkel en zeer deskundig geholpen

Was op zoek naar een paar sandalen en werd ondanks de sale super geholpen

Snelle levering,

Product /trui precies het zelfde als de foto's/omschrijving

Snelle levering, prettig contact

Mijn bestelling werd snel geleverd en was keurig ingepakt. Heel tevreden!

Super snelle leveri g

Eerste bestelling gedaan,zeker niet de laatste. En hele snelle levering...top.!!!

Uitstekend!

Snelle levering. Mooie schoenen.

Schoenen ‘s middags online bestelt. Kreeg dezelfde avond nog een mail dat ze ingepakt waren en dat ze verzonden zouden worden. De dag erna had ik ze al in huis. Fijne schoenen en precies wat ik zocht. Ik ben helemaal blij!!!

Fijne webshop met mooie merken en snel geleverd

Shoeclub is ern fijne webshop met goede keuze mogelijkheden. Normaal behoorlijk aan de prijs maar in de sale kan je weleens mazzel hebben. Levering is vlot.

Mooie merken en veel keus, behalve in de sale.

Wij bestellen regelmatig bij Show club, het liefst in de sale. Dan is de collectie wel erg beperkt qua merken, modellen en maten. Snelle levering.

Snelle verzending en nette afhandeling

Helaas de juiste maat schoenen voor mijn zoontje niet meer op voorraad maar netjes afgehandeld. Gratis verzending en retour is top

Snel geleverd, geld ook snel retour

Prima! Snel geleverd. 1 paar gehouden, de andere retour. Snel verwerkt en ook snel geld terugontvangen. Mooie schoenen gekocht met leuke actiecode bovenop de afprijzing, dus helemaal blij mee!

Snelle levering, lange afhandeling bij retourzending.

De bestelling was snel binnen, echter wanneer het retour wordt gezonden duurt het een week voordat je geld wordt teruggestort. Het duurt dus erg lang voordat het wordt verwerkt.