Uitstekende kwaliteit tegen een scherpe prijs, zeer snel geleverd

Het is een plezier klant te zijn bij LevaLeva: bijzonder goede stoelen en dat voor een zeer schappelijke prijs. Levering was supersnel. Montage in een handomdraai gebeurd. Van harte aanbevolen. Herman / Leiden

Gewoon top!

Hele fijne ervaring gehad met Levaleva. Hele mooi salontafels Twinny gekocht voor een prijs die gunstiger is dan in een gewone winkel. Afgezien van de prijs is de levertijd, was voor mij belangrijker, ook nog eens bijzonder snel. Hele duidelijke communicatie, goede webshop en op iedere vraag krijg je snel antwoord. Stalen van de salontafels werden vlot opgestuurd. Dan de levering door een hele vrolijke en vriendelijke eigenaar en die zette de tafels ook nog even voor mij in elkaar. Van mij krijgt Levaleva een dikke 10 voor hun werk.

Gewoonweg top!!

Supersnelle levering.zeer vriendelijke bezorger. Goede prijs. Ik ben er blij mee.

uitermate tevreden

Super blij met de salontafels Twiny. Prettig telefoon contact gehad en de levering super snel zoals we hadden afgesproken. Geniet nu elke dag van de tafeltjes. Mijn dank voor de fijne service.

Perfecte service, optimale flexibiliteit

Niet alleen was de levertjes van onze kast vele weken korter dan bij ander aanbieders, maar ook de prijs was gunstiger ondanks dat we een ander samenstelling wilden dan de standaard. Perfect!

Mooie stoelen: een aanrader!

Stoelen zijn gemakkelijk in elkaar te zetten. Alles past goed. Zien er erg mooi uit en zitten voortreffelijk en dan voor een hele mooie prijs! Een aanrader!

In 1 woord FANTASTISCH❤️

Van begin tot eind, van plaatsen order tot levering allemaal tip top in orde. Prijs kwaliteit is ook heel goed!

super goed bereikbaar, ook bij vragen achteraf

Na de levering hoefde ik voor vragen enkel een 06 nummer te bellen, werd ik direct te woord gestaan en prima geholpen.

Super stoelen

Prima kwaliteit stoelen, snelle vriendelijke levering. Goede prijs kwaliteit

Kastjes goed en snel geleverd. Netjes afgewerkt. Zijn er erg blij mee. Mvgr E. Waijers

Wat een geweldige service!

Op internet de gewenste salontafel gezien die bij LevaLeva op voorraad was. Voor de zekerheid zaterdag gebeld met de vraag of dit ook echt zo was. Ik kreeg een zeer vriendelijke meneer aan de telefoon die mij verzekerde dat de tafel op voorraad is. Als ik op zaterdag zou bestellen, zou de tafel op maandag meegaan met de pakketdienst en dinsdag geleverd worden. En zo was het ook! Met een aardig briefje erbij dat ze het frame alvast voor me gemonteerd hebben, de tafel extra goed is ingepakt voor het transport en dat ik de tafel alleen nog maar op de goede plek hoef te zetten. Wat ontzettend fijn! Ik zal iedereen jullie bedrijf aanraden en een volgende keer zeker weer bij jullie bestellen. Vriendelijk bedankt!

Betrouwbaar en goed bereikbaar.

Fijne organisatie om klant van te zijn. Goed bereikbaar en snel responsief. De eerste aankoop van een Brees New World salontafel was binnen 4 dagen goed en op tijd geleverd. Prima verpakt, geen beschadigingen. De tweede bestelling hebben we, lopende de levertijd, geannuleerd (voortschrijdend inzicht en gewijzigde plannen met de inrichting). Ook dit is prima afgehandeld en binnen 5 dagen was het betaalde bedrag teruggestort. Chapeau.

iets later maar toch goed

leverde iets later maar.... wist bij vraag over vertraging direct waar het over ging en gaven zonder er om heen te draaien hun verhaal en gaven een nieuwe deadline. Ik werd daarna eerder teruggebeld en kreeg hem ook eerder geleverd. Dus geen smoesjes maar een eerlijk verhaal denk ik dan. Vandaar toch de hoge score. Ook verpakkingswijze was erg goed ter borging goede aankomst van de tafels..

Goede prijs voor goede stoelen

Fijn contact met Imko. Helpt je goed en denkt met je mee. Kortom blij dat we hier onze stoelen hebben gekocht.

Waardeloos

Ondeugdelijke product, service onbereikbaar, en als ze dan bereikbaar zijn, mag je op eigen kosten een product terugsturen en beoordelen hun of je klacht terecht is...de klacht van de klant is nooit terecht...kortom je betaald voor een hoop ellende, wat een prut bedrijf en bijzonder onaangenaam onkundige niet helpende medewerkers, ik zeg betaal een 10 meer in een service zaakdan weet je wat je krijgt

Uitstekend telefonisch geholpen. Bestelde eettafel perfect verpakt en op afgesproken tijdstip geleverd door nette bezorgers. Zeer tevreden met en de tafel en de afhandeling.

Goede klantenservice en dito levering

Mooie "Gispen" stoelen ontvangen en zitten heerlijk!

Snelle reactie via mail, levertijd zelfs 1 week eerder dan beloofd en dit was al veel sneller dan via de plaatselijke meubelzaak. Keurige levering en goed verpakt. Erg blij mee.

na een aanpassing bruikbaar gemaakt

De pootjes onderaan de voorzijde van de stoel lopen niet parallel aan de vloer. Sterker nog; er zit een sterke punt aan die laminaat en parket zeer ernstig zal beschadigen. Na deze flink met een vijl onderhanden genomen te hebben en de pootjes met vilt te beplakken zijn de stoelen veilig op mijn vloer te gebruiken.

Prachtig stoelen

De stoelen zitten heerlijk. Prachtig afgewerkt. Netjes ingepakt. Snelle levering en goed prijs.

Zeer tevreden verloop van bestelling tot bezorging

Nadat aanvankelijk het betalingsverzoek van After Pay ons eerder bereikte dan de stoelen werd onze vraag via de mail daarover zelfs op zondag nog beantwoord. Zo had het ook weer niet gehoeven, maar het werd wel als zeer klantvriendelijk gewaardeerd!

Super snelle levering en goed product. Stoel zelf in elkaar gezet alles paste heel goed.

Erg mooi en snel geleverd

Snelle levering. Ze staan heel.mooi. Leva leva is goed telefonisch te bereiken en staat je vriendelijk te woord bij vragen.

Prima service, prima stoel, zitting zit wel snel door

Keurig ontvangen, mooie stoelen, wel zakt de stoelzitting snel in, dit valt ons een beetje tegen, maar de prijs is daar misschien ook naar...

Uitermate klantvriendelijk en betrokken verkoop met snelle levering volgens afspraak.

Zeer vriendelijke verkoper die direct actie onderneemt met het zoeken naar het gewenste product en zelfs terug belt om te checken of de afspraken kloppen en alles naar wens is. De levering van de producten gebeurt zeer snel volgens afspraak. Grote aanrader als leverancier van kwaliteitsproducten.