Mooi materiaal - prima service

Precies wat we verwacht hadden. Zijn tevreden. Verkoper is gemakkelijk bereikbaar, zelfs telefonisch ! Zeerbehulpzaam, correct en eerlijk,

Supersnelle levering

Alles was 100% in orde, keurig verpakt en de kwaliteit viel niet tegen.:

Een betrouwbaar bedrijf

Goedemiddag, ongeveer een half jaar geleden heb ik 4 eetkamerstoelen via internet besteld, ik had graag 4 verschillende kleuren, in eerste instantie was er een kleur niet voorradig. Jammer dacht ik. Wat schetst mijn verbazing: er werd zeer snel door Leva contact met mij opgenomen dat het toch ging lukken wat ik graag wilde hebben. Dus is ben zeer tevreden over het bedrijf Leva en zal wanneer ik weer iets leuks wil hebben aan meubels dat ik zeker weer ga bestellen bij Leva. Met vriendelijke groeten Betsi

Goede en snelle service

Mooi boekenrek, snel bezorgd, goed verpakt en duidelijke handleiding

Snelle levering, mooie tafel!

Ik moest snel een salontafel hebben ter vervanging. De tafel werd sneller geleverd dan stond aangegeven. Makkelijke montage en ziet er goed uit!

Goede levering en mooie sidetable. Ben tevreden.

Prima bezorging, stoelen erg (te) goed ingepakt

Deze stoelen hadden we al eerder (van andere leverancier) maar waren na zo'n zes jaar intensief gebruik behoorlijk versleten. Tijd voor nieuwe. LevaLeva had de beste aanbieding, snel zes stoelen in verschillende kleuren besteld en deze werden spoedig thuis afgeleverd in twee pakketten. Het was wel even een werkje om alle verpakking van de stoelen af te halen. In elkaar zetten was goed en eenvoudig te doen. Van één stoel ontbraken de vier bouten, maar kon ik gelukkig van mijn vorige stoel weghalen. Beetje zonde van het ijzer en overbodig om voor elke stoel een aparte inbussleutel mee te geven.

super

Mijn 1ste bestelling was niet goed,en het is super opgelost door een nieuw exemplaar op te sturen ,helemaal top

Fijne service, stoeltjes makkelijk in elkaar te zetten en zijn van degelijke kwaliteit, ze zitten he

De stoeljes zitten heerlijk!

Meubels gemakkelijk online besteld en snel geleverd.

Het prijsverschil van het door ons bestelde meubel met woonwinkels in de nabije omgeving was dusdanig groot, dat we bij Leva Leva hebben besteld. De website is overzichtelijk. De betalingsmogelijkheden zijn voldoende en veilig. Communicatie verliep soepel. Email ter bevestiging van de bestelling met factuur en een telefoontje naar de winkel werd direct vlotjes beantwoord. Leveringsdag was keurig volgens afspraak. Samengevat vond ik dit een prettige online winkel ervaring en ik zou zonder te twijfelen nogmaals bestellen bij Leva Leva.

Snel geleverde mooie stoelen

Twee dagen na mijn online bestelling werden de stoelen al geleverd. En de leveringstijd was 2-4 werkdagen. 5 stoelen in twee grote dozen die ik goed in elkaar kon zetten. Ze zien er mooi uit met verschillende ribstof kleuren, ze zitten goed met de rugleuning wat lager in de rug. Ik ben erg blij met deze aankoop!

Prima kwaliteit en een snelle en correcte levering.

Ik heb eerst twee eetkamer stoelen besteld om ze uit te proberen. Ze zaten prima en zagen er mooi uit. Daarna nog 6 stoelen erbij besteld. We zijn blij en tevreden met de aankoop van een paar maanden geleden. Groetjes Dini

vlotte aflevering

Het bestellen was makkelijk en de aflevertijd was korter dan opgegeven en het bestelde zag er goed verzorgd uit zeker aan te bevelen

Duurde erg lang, verder prima

Duurde erg lang en moest er twee keer zelf voor bellen. Eigenaar wist wel direct waar ik het over had. Dat is dan wel weer knap. Stoelen zitten verder prima.

Ik ben zeer goed geholpen, communicatie ging heel makkelijk en de stoel is van zeer goede kwaliteit. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Goede service en snelle respons

Er zat een klein deukje in het tafelblad. Via de klantenservice kon er direct een nieuw blad opgestuurd worden. Aangegeven dat dat niet mijn voorkeur had waarna er direct naar een andere oplossing werd gezocht. Goede service dus en ook snel antwoord op mails.

Strik erom en niks meer aan doen!

Snel en betrouwbaar. Product was heel goed verpakt.

Mooi, makkelijk, goed geprijsd

Prachtige lampen gevonden, fijne website en aantrekkelijk geprijsd

Prettige ervaring

Na een vraag via de chat over een salontafel van Bree’s new world hebben we besloten om tot aanschaf over te gaan. De bestelling was binnen 3 dagen in huis en de tafel is echt fantastisch! Blij dat we op deze manier een mooie tafel hebben kunnen aanschaffen. Een echte aanrader!

Goede levering en topstoelen!

Stoelen waren, na een snelle levering, makkelijk in elkaar te zetten. Zitten in het begin een beetje stijf, maar na een paar dagen zitten ze al stukken zachter. Ook erg fijn dat het frame een klein beetje flexibel is, waardoor je een beetje achterover kan leunen. Super blij mee!

Goede producten voor zeer goede prijs. Zeer klantvriendelijk!

Mooie stoelen! Erg aardige medewerker en goede communicatie over het bezorgen.

Snel, goed geprijsd en van de hoogste kwaliteit!

Hoewel ik liever meubel in de winkel, fysiek, koop, heb ik mij door de klantvriendelijk laten overtuigen om toch online mijn aankoop te doen. Geen moment spijt van gehad! De salontafels waren binnen een dag in mijn bezit, waar andere ondernemingen, vaak tegen veel hogere prijzen, niet binnen een korte periode konden leveren.

Perfect levering

Snelle levering en erg klantvriendelijk, daarom besloten om voor de tweede keer weer bij LevaLeva te bestellen. Ook deze keer weer erg klantvriendelijk en goed geholpen. Dit heeft ons er toe gebracht om deze firma ook bij familie en bekenden aan te bevelen.

Wat goed, geweldig en snel

We hadden een stoel nodig. Deze besteld bij LevaLeva. De prijs was goed, de kwaliteit is geweldig de snelle levering is ook goed

Prima stoel gekocht

Perfect verpakt en makkelijk in elkaar te zetten