Happy met mijn bankje en kast. Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten.

Fantastisch, doen wat ze beloven

De communicatie verliep prettig, snel en laagdrempelig. Ook werd ik goed geïnformeerd. En levering volgens afspraak. Meubels zijn prachtig en goede prijs kwaliteit verhouding! Ik kom zeker nog eens terug.

Super leuke woonwinkel, fantastische service!

Met al mijn vragen over een lamp, ben ik zo fijn en persoonlijk geholpen. Bellen, vragen, antwoord en oplossing. Geweldig!! Ik ken de meneer waar ik mee communiceerde niet persoonlijk, maar hij lijkt me een fijne vent, dikke duim omhoog!

toptent

6 stoelen besteld waarvan twee met een andere kleur. Vrouw vond ze toch niet mooi. Snel en zonder gezeur omgeruild. Prettig contact. Leuke mensen die Friezen.

Geweldige service!

Vorige week een laptoptafeltje besteld. Ik kreeg deze maandag binnen en toen ik 'm in elkaar wilde zetten bleek dat er een schroefgat ontbrak (fabrieksfout denk ik). Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en na het sturen van foto's via WhatsApp kreeg ik vrijwel direct bericht dat ik een nieuw onderstel kreeg. 2 dagen later weer bericht dat het verzonden was, super service!!

Kwaliteit rib-stoelen valt tegen.

Ribstoelen bij LevaLeva besteld omdat je hier makkelijk 6 verschillende kleuren kon kiezen. Meteen na de eerste dag viel ons al op dat de zitting snel inzakt en je dus meteen al de vorm van billen er in voelt. De leverancier antwoordde hierop dat dat na een paar weken stabiliseert. Nu is het een paar maanden later en je voelt nog steeds de deuken in de stoel. We hadden ze kunnen terugsturen, maar natuurlijk hebben we de dozen niet meer en omdat we zelf de verzendkosten moeten betalen laten we het hier maar bij. Maar achteraf gezien had ik toch andere stoelen moeten aanschaffen.

Buisframe ribstoelen besteld en supersnel geleverd. Je moet ze nog in elkaar zetten maar dat vond ik geen probleem. Minpuntje bij de verzending dat alle 4 de stoelen in een pakket zaten - zwaar! Stoelen zijn prima van kwaliteit en prijs en voldoen aan verwachtingen.

Ik ben tevreden met de producten en het bestelproces

Prettige klantcommunicatie en spoedige levering

Matige bezorgservice, matige kwaliteit.

We hadden de stoelen besteld en ze zouden op zaterdagmiddag bezorgd worden. Er is zelfs speciaal iemand voor thuisgebleven. De bezorger is niet aan de deur geweest en toen moesten we via een onduidelijk portaal een nieuwe afspraak maken. De stoelen kwamen daardoor 4 dagen later, terwijl we juist op zaterdag ze wilden hebben i.v.m. mensen die kwamen eten. De kwaliteit van de stoelen is daarnaast matig; al na een maand zie je in het zitkussen inhammen zitten. 3 jaar terug heb ik vrijwel identieke stoelen gekocht bij een andere aanbieder en die hebben na 3 jaar nog zelfs geen inhammen in het kussen. Ik heb dit keer voor LevaLeva gekozen, omdat de andere aanbieder ze helaas niet meer in de gewenste kleur verkoopt.

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Ik heb eerst 2 stoelen besteld om te kijken of de kwaliteit goed was. De stoelen waren erg goed verpakt. De kwaliteit is uitstekend dus ik heb er nog 2 besteld. Beide keren geen bezorgkosten

Mooie eetkamerstoel voor een top prijs

Dit bedrijf is snel, klantvriendelijk en levert mooie eetkamerstoelen voor een super prijs. Ik geniet iedere keer weer van de aanblik en het zitcomfort. Heerlijk om zo zaken te kunnen doen.

Fijn contact en goede service.

De tafel, en eerder buisframestoelen, heb ik in goede en snelle bezorging ontvangen. Correcte afhandeling. Mocht ik in de toekomst meubels willen aanschaffen dan zal ik zeker niet twijfelen om bij LevaLeva te kopen.

Snelle en goede service.

6 Brovst stoelen besteld. Echt prachtige kwaliteit boven verwachting. Service was verder heel vriendelijk en snel geleverd. Ook bereikbaarheid was super. We zijn blij met de stoelen en de snelle levering.

Heel erg goed

Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering was netjes en (bijna) op tijd. Track and trace was goed te volgen. Ik beveel dit bedrijf aan!

We zijn heel tevreden.

Communicatie was goed. Afspraken werden nagekomen en de geleverde stoel voldeed aan onze verwachting. kwaliteit voor een hele redelijke prijs.

Prima product, doen wat ze beloven.

Pluspunten

+ Klantvriendelijk + Behulpzaam + Meedenkend

Pluspunten

Hele snelle service! donderdag middag besteld, vrijdag al in huis! En binnen de aangegeven tijd:). Verder zijn de kleuren van de stoelen exact de kleur volgens wat op het plaatje op internet stond. Ook zitten ze heerlijk en zijn ze vrij makkelijk in elkaar te zetten! Erg blij mee.

Ik had 4 stoelen besteld. Bij iedere stoel zat een dezelfde inbussleutel, beetje veel en zonde voor het milieu.

Pluspunten

We zijn blij met het product. Goede kwaliteit.

Verpakking was wel beschadigd. Even schrikken, dacht dat de product ook was beschadigd. Dat was het niet gelukkig.

Pluspunten

Extra stoel na een jaar bijbesteld, bleek het onderstel vernieuwd te zijn. Bedrijf gecontacteerd en heeft nog een oud onderstel voor me geregeld. Top!

Op de site staat dat er nog een winkel is in Leeuwarden.

Pluspunten

goed product en snelle levering

geen, was onze eerste bestelling en voldeed totaal aan de verwachting

Pluspunten

goede prijzen en prima service

sneller een bevestigende mail is wel prettig

Pluspunten

zeer goede service

Pluspunten

Had eettafel stoelen besteld. Stoelen werden geleverd volgens afspraak. Prima stoel!

N.v.t.

Pluspunten

Snelle reactie op vragen en goede terugkoppeling over bezorging.

Ga zo door.