Pluspunten

snelle en duidelijke informatie over levering

geen!

Pluspunten

Bestelde per ongeluk verkeerde kleur stoel. Geen probleem - de volgende dag werd de juiste kleur bezorgd. Top service.

Pluspunten

Super klantvriendelijk! Ik had 5 stoelen besteld en wilde op het laatste moment nog een 6e. Niet alleen was dat geen probleem om dat samen te leveren, ze belden me ook nog omdat ze - terecht - dachten dat ik de verkeerde stoel had bijbesteld. Er waren twee varianten van deze stoel en ik had (vlug even bestellen) de verkeerde aangeklikt.

Pluspunten

Scherpe prijzen Snelle levering

Pluspunten

Ik had al heel goede ervaringen uit het verleden. En nu had ik had zelf het verkeerde frame van de stoel besteld. Maar in no time werd geregeld dat ik kon terugsturen, en 2 dagen later al een andere frame. Zeer correcte, behulpzame e-mail-wisseling.

Pluspunten

Snelle service Attent met bel service ivm vakantie

Geen

Pluspunten

Ze denken mee en zijn snel en hanteren vriendelijke prijzen.

Pluspunten

snelle en goede service, snelle email reactie, snelle levering

geen

Pluspunten

Zeer klantvriendelijke en persoonlijke benadering. Denkt mee tot in de kleine details. Ter plekke wordt er advies gegeven voor de soort, kleur & omvang impact van de meubels t.o.v. de ruimte en de extra aankleding zoals karpetten en accessoires. Snelle levering en wordt tot op de daadwerkelijke plek in elkaar gezet/geplaatst. Zeer tevreden!!

Neem eens wat meer tijd om je taart die ik klaar had staan, te nuttigen. ;-) Geen dus.

Pluspunten

Producten sneller dan gedacht in huis! Prima service.

Pluspunten

Ontzettend blij met de service van de nieuwe eigenaar. We waren op zoek naar een bank en bijpassend vloerkleed en hij heeft de showroom speciaal voor ons geopend zodat we alle banken konden testen. 6/7 weken later is de bank en het kleed gratis geleverd en genieten we van ons mooie interieur! Top!

Pluspunten

Heel blij met de service van dit bedrijf en met de nieuwe eigenaar. Hij reageert direct op je vragen en denkt met je mee. Complimenten!

Geen idee. Gewoon doorgaan met de service. Veel succes toegewenst!

Pluspunten

Complimenten voor de nieuwe eigenaar!! Ik ben niet het type dat reviews schrijft, maar in dit geval verdiend de nieuwe eigenaar meer credits. De vorige eigenaar reageerde niet op meerdere e-mails. Lees je dat het bedrijf failliet is (balen). Toch maar even bellen. De nieuwe eigenaar neemt op en legt het verhaal uit. We komen samen tot een passende oplossing. Ik ben weer blij met mijn nieuwe stoelpoot. Super opgelost.

Zo door blijven gaan!

Pluspunten

Vandaag 07-01-2016 gebeld met de nieuwe eigenaar van Levaleva. Heb sinds april 2015 geprobeerd een nieuwe zitting voor onze kapotte stoel te krijgen via Levaleva. Helaas niet gelukt. Nu na één telefoontje blijkt er nog wen zitting op zolder te liggen bij de nieuwe eigenaar, en hij gaat het vandaag nog kosteloos naar ons toesturen. De Warme douche voor dit bedrijf!

Pluspunten

Ik ben ook benadeeld door het faillissement van Levaleva, aanbetaald en niets geleverd gekregen. Erg vervelend. Zag op de site staan dat de webshop nu een nieuwe eigenaar heeft per 1 december. Contact met hem opgenomen en hij wil mij behulpzaam zijn om mijn schade te beperken. Hij kan ook niks aan het faillissement doen. Hij vertelde mij dat ze de webshop ergens in januari weer helemaal uptodate willen hebben. Even afwachten dus. Als hij zijn afspraak na komt en ik heb mijn spullen houd ik jullie op de hoogte ! Groet, Jolien

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Website uit de lucht halen, zodat andere klanten geen bestellingen meer kunnen plaatsen! En, alsnog de stoelen leveren of het bedrag terug storten!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Wat nu verkocht wordt is om de schuldeiser(s) te betalen. Ik ben mijn geld kwijt en heb ook geen stoelen ontvangen. Ik had graag de stoelen onvangen waar ik voor betaald heb of eventueel vervangende.

Zorg dat iedereen zijn geld terug krijg of dat de goederen worden geleverd!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

NIET MEER BESTELLEN BIJ LEVALEVA. ZE ZIJN FAILLIET!!! Ik heb bijna 4 wkn geleden twee nachtkastjes besteld en betaald a 218 euro. Gisteren kreeg ik een mail van LevaLeva dat zij failliet zijn en niet meer gaan leveren. Ik moet het geld maar via de curator terug zien te krijgen. De website staan nog gewoon open. Iedereen kan dus gewoon bestellen terwijl zij weten dat de bestelde artikelen nooit geleverd zullen worden en het betaalde geld naar hun schuld gaat.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Dit bedrijf is failliet: onbereikbaar terwijl ik wacht op een bestelling die nog geleverd moet worden.

Eind bedrijf

Pluspunten

Makkelijk te bereiken en in overleg wordt de bestelling geleverd, dit werkt prettig.

Geen

Pluspunten

Uitstekende service. Correcte bejegening aan de telefoon. Stoelen werden 2 dgn later al bezorgd.

Pluspunten

Persoonlijke benadering en correcte afhandeling van aankoop.

Pluspunten

Altijd bereikbaar, vriendelijke mensen aan de telefoon. Goede service zeker nu wij problemen ondervonden met het in elkaar zetten van de kuipjes van de bestelde stoeltjes omdat er een slechte of geen beschrijving bij zat en er zelfs een constructiefout bleek te zijn in de montage. Daarom zijn de kuipjes op de fabriek al in elkaar gezet voor ons wat echt een heel voortreffelijke service was. We hebben wel enig geduld moeten betrachten maar deze is voor 120% beloond. Super LEVA LEVA, dank je wel !

niet voor het bedrijf, wel voor de montage afdeling van de fabriek maar ik denk dat dit door onze volharding de stoeltjes voor 100% in orde te willen hebben, al wel verbeterd is.

De Ynfaert 7201

8447GM Heerenveen