Wat een schande!

Mijn vrouw had een uitvaartverzekering bij Directverzekerd.nl. In april 2022 is zij overleden en de polis is uitgekeerd om de uitvaart te betalen. Echter, ook na het uitkeren van de polis, blijft Directverzekerd.nl gewoon premie afschrijven voor de polis! En niet een keer, nee , nu al 6 maanden lang! Ze hebben zelfs het lef om aanmaningen te sturen. Dan neem je contact op, legt het uit en men beloofd het op te lossen. Maar nee, de volgende maand wordt er gewoon weer premie afgeschreven! Weet men niet hoe schoftig dit is? Dan heb je al het verdriet van het overlijden en dan moet je al zes maanden de strijd aan met een verzekeringsmaatschappij! Ga dus svp nooit met deze mensen in zee!!

bijna waardeloos

E-mails sturen om binnen 24 te betalen. Betaalbewijs sturen en op vragen van de klant komt geen enkele reaktie ! Kan gebeuren maar op geen enkele e-mail komt een reaktie. Voor enige service moet je niet hier zijn.

Pluspunten

Vriendelijk geholpen via telefoon toen ik er via website niet uit kwam

Ga zo door

Pluspunten

Mijn autoverzekering was direct af te sluiten, zonder tussenkomst van een adviseur of telefoongesprek. De prijs vind ik ook heel erg redelijk, het is een van de goedkoopste die ik heb kunnen vinden. Communicatie is ook netjes. Ik had een vraag over het termijnbedrag en dit werd kort en duidelijk uitgelegd.

Geen

Pluspunten

Wat een dieven zeg. Sinds wanneer heb je een maand opzegtermijn als je je autoverzekering wilt opzeggen. Staat nergens in de voorwaarden. En dan wordt er aangegeven dat ik een maand achter loop terwijl ik alle bewijzen heb dat ik elke maand betaald en dan hangen ze gewoon in je oor op! Jullie zijn een stelletje onbeschofte dieven zeg.

Pluspunten

Ik heb zonder al teveel moeite mijn auto kunnen verzekeren,

Inlog pagina (mijndirectverzekerd) ziet er een beetje ouderwets uit en mag duidelijker zijn, groene kaart en polis wordt niet via post opgestuurd maar moet je zelf uitprinten

Pluspunten

In principe vlot geregeld

reactie op vraag wat laat, daardoor misverstanden over wel of geen kentekenplaat.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Betere info naar de klant. snellere afhandeling van email

Hartelijk dank voor uw feedback. Indien gewenst ontvangen wij graag een mail met uw klantnummer/polisnummer zodat wij kunnen kijken wat er mis is gegaan en hoe wij onze service kunnen verbeteren. Mvg, Direct Verzekerd [email protected]

Pluspunten

zeer goed geholpen

geen

Pluspunten

geen verbetertips

Pluspunten

Snel geregeld

niks mis mee, niks super bijzonders

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk personeel, goed geholpen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Eerder de mail behandelen 2 weken niets gehoord en dan opeens verzekerd Helaas al een andere verzekering

Ik wil deze verzekering niet bij u Ik ben verzekerd bij kilometer verzekering Wilt u dit regelen v mij Er is een fout ingeslopen

Bedankt voor uw reactie. Wij gaan de mail doorsturen naar onze polisadministratie. Die nemen dan contact met u op.

Pluspunten

Snel en makkelijk

Pluspunten

Pluspunten

No nonsens bedrijf

de structuur kan wat overzichtelijker

Bedankt voor uw beoordeling en verbeterpunten.

Bedankt voor uw beoordeling.

Pluspunten

Polis per post sturen en groene kaart

Hartelijk dank voor uw reactie, en verbeterpunten!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

verzekering was de enige die ik, toen ik mijn motor kocht, direct online kon regelen. (en dat met een oude telefoon en slecht internet) dat was dus goed voor elkaar.

Maar had ik maar wat meer tijd genomeen en een fijner tussenpersoon gezocht. Na een kleine schade van mijn kant overlegd of het de moeite was om dit te verhalen en op advies van directverzekerd de schade geclaimd. Dat ik hierdoor te veel schadevrije jaren zou verliezen en dus niet in de verzekering mocht blijven was even niet opgenomen in het advies. Mijn verzekering werd gewoon geroyeerd en ik mocht op zoek naar een andere.

Pluspunten

Snel geregeld goede service