Vakkundig en accuraat

Vakkundig en accuraat

Beste Lloyd, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uitermate goed geholpen

Goed geholpen aan balie, en direct een batterij besteld. Zodra mijn batterij binnen was hebben ze me gelijk gebeld. En een dag later de batterij in mijn telefoon gezet.

Beste Eric, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Concurrerend, hulpvaardig en duidelijk in uitleg.

Als bijna digibeet zijnde, hebben zij zelfs mij wegwijs kunnen maken in de wereld van de mobiele telefonie.

Goede ontvangst, snelle oplossing, goede service.

zie boven

Beste Ton, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Beste Franca, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed en snel geholpen

Goed, snel en voor redelijke prijs

Beste D, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Beste Maria, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Wat een prettig bedrijf

Voor een zakelijke actie moest ik snel schakelen. Hierin kon Foonz goed advies geven en ook direct zorgen dat de gewenste apparaten konden worden geleverd.

Beste Diederik, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

prima services

Komen na wat ze beloven, goed prijs niveau.

Beste Rene, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Probleem opgelost, gezellig ge-ouwehoert en geen kosten!

Telefoon uit/aanzetten. Zo simpel was het....

Beste Enrique, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uitstekende service bij reparatie van iPad en iPhone.

Beste Marco, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Geweldig; Inzet vasthoudendheid meedenken

Hp laptop gevallen en zwaar beschadigd. Beeldscherm en behuizing kapot. Foonz geeft aan te willen en kunnen repareren. Levertijd onderdelen was ongewis. Dat is ook duidelijk vermeld. Na 4 weken geen levering na 5 weken alternatieven zoeken en inspanningen verricht door Foonz. Uiteindelijk besloten niet meer te wachten op de onderdelen. Laptop dus definitief kapot. De kosten die in rekening werden gebracht bijna nihil. Dat vind ik echt hoogwaardige service. Ondanks het feit dat er toch een nieuwe moest worden aangeschaft. Jullie hebben aan mij een definitieve klant ! TOP !!!!!

Beste Max, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Probleem snel verholpen!

Beste Mieke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Tevredenheid top

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

zeer goed

goed geholpen

Beste Diny, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede ervaring

Beste Jeanne, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Correct, snel. Duidelijk.

Correct, snel duidelijk.

Beste Cees, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel en deskundig geholpen

Deskundig en snel geholpen. Komen afspraken na!

Beste Annemarie, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

super service, snel duidelijk en vriendleijk

probleempje met oude gsm in no time opgelost. zonder kosten.

Beste Dini, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

hartstikke prima er word meegedacht

er wordt meegedacht dat is wel fijn

Beste Henriette, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

In een woord super

Goed en snelle service

Beste G Verlouw, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

probleem opgelost

Kleine ontvangstruimte is klein. zeker nu met corona. Ik heb zeker 10 minuten buiten moeten wachten . Omdat klant binnen vragen bleef stellen, volgens mij meer dan enkel over bestaande aankoop/reparatie en er door medewerker geen moeite genomen werd om (oog)contact met mij te zoeken. Bijv om aan te geven dat hij mij gezien heeft . Nu was het droog en warm weer. Ben benieuwd hoe men dit oplost tijdens slechter weer/regen of kou. Reparatie proces zelf was goed. duidelijke tijdslijn en gebeld toen reparatie gedaan was. Helaas verder geen mededeling over garantie enz.

was niet meer te maken

mijn Samsung S7 . was niks meer aan te doen waarschijnlijk het moederbord kapot en was niet meer te repareren of een nieuw moederbord er in was veel te duur en was al een oude S7. was al 4 jaar oud.

Beste Marinus, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uitstekende ervaring

Goed en vakkundig geholpen.

Beste Tonny, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede en snelle service en klantvriendelijk

Makkelijk te vinden en super snelle en vriendelijke service

Beste Carla, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Over FooNZ

Services: GSM Reparatie, Smartphone Reparatie. Dé specialist Bel nu! FooNZ biedt altijd Direct de Beste Oplossing tegen Scherpe Prijzen. - 12 Maanden Garantie. - Certified Refurbished. - Gratis verzending. - Snelle Reparatie Tijd. - Ervaren Phone Monteurs. - De Beste Onderdelen.