Snel , vakkundig en eerlijk !

Probleem met opladen vakkundig opgelost

Beste Miranda, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snelle en vriendelijk service

Als ik weer een keertje iets heb met mijn telefoon, dan kom ik zeker terug bij jullie.

Beste Antoinette, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Slechte kwaliteit producten en garantie tot de deur

Voor leugenaar uitgemaakt nadat ik een nieuw scherm voor mijn i phone wou hebben nadat het scherm binnen 2 mnd na aanschaf al weer kapot was .Tevens kunnen ze zogenaamd niet aan een origineel scherm komen terwijl ze die in Drunen gewoon hebben .Zal vast met winstmarges te maken hebben!

Beste William, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Het is natuurlijk vervelend dat je na 12 weken alweer je scherm kapot hebt. Dit hebben wij samen ook geconcludeerd aan de balie. Helaas is val-, stoot- en/of drukschade uitgesloten van garantie. Hiervoor adviseren wij je een verzekering af te sluiten om zo je risico’s te beperken. Onze werkwijze is juist transparant en de schermkeuze ligt bij de klant. Tijdens je eerdere reparatie had je gekozen voor een Copy-scherm. Dit is inderdaad een minder scherm dan A+ of Originele kwaliteit. Er is dus voor iedere wens en portemonnee een schermreparatie mogelijk. Bij val-, stoot- en/of drukschade kan een copy scherm eventueel eerder kapot gaan. Echter, wij zijn er niet op uit om jou een vervelend gevoel te geven. Uiteraard ben je altijd welkom om tijdens onze openingstijden binnen te lopen of te bellen op 073-8514543. Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed!

Goed!

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

snel, netjes, accuraat en behulpzaam

zie boven.

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

goede informatie, genoeg keus, goede prijs,we zijn netjes geholpen

We zijn goed geïnformeerd, ze hadden veel keus en we zijn netjes geholpen.

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

Zeer positieve ervaring. .

klantvriendelijk en deskundig. Snelle service

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

zeer snel geholpen met duidelijke uitleg

wat ook een grot pluspunt is onbetaald pakeren recht voor de deur!

Heel goed vriendelijk

Geweldige Service!

Snel en goed geholpen met een top resultaat!

Klant vriendelijk geholpen.

Ze zijn deskundig

Goede snelle service

Ik heb hele goede ervaringen met dit bedrijf. Prima service.

Fijne service

Goede aftersales service

Geweldige service en kwaliteit

Direct geholpen erg vriendelijk en zeer professioneel

Fijne bedrijf

Mijn reparatie werd netjes en snel uitgevoerd. Het bedrijf zag er schoon en netjes uit. Ik kreeg het gevoel dt het personeel wist waarover ze spraken

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

Goed en snel geholpen. Heel tevreden met het resultaat.

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

Top service en zeer goed geholpen!

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

Prima geholpen door vriendelijke medewerker

Prima geholpen en snel. Toestel bleek niet meer gerepareerd te kunnen worden. Wel onderzoekskosten in rekening gebracht, maar dat was van te voren in overleg afgesproken.

Snelle en goede service

Voor de eerste keer was mijn telefoon scherm kapot. Foonz heeft er snel een nieuw glas opgezet en ik kon er gewoon op wachten.

Snel en secuur

Netjes te woord gestaan, goede uitleg van de mogelijkheden, kosten en reparatie. Reparatie ook netjes uitgevoerd. Het werkt weer zoals voorheen.

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

Snel, flexibel, meedenkend en eerlijk advies

Prima club. Aardige gasten die snel en klantgericht denken en handelen. Ik zou mijn vrienden en kennissen hier met een gerust hart naar toesturen.

Hartelijk dank voor deze beoordeling!

Ik ben meteen geholpen toen ik binnenkwam zonder afspraak; binnen een uur was het scherm van mijn telefoon gemaakt. Ik heb gekozen voor de op-een-na beste kwaliteit voor mijn Iphone en die werkt prima; geen vertraging op het touchscreen. Alleen in de eerste dagen haperde het toestel soms maar later niet meer.

Werd prima geholpen

Is voor iedereen aan te bevelen

Super klantvriendelijk

Had gebroken scherm laten vervangen van mijn i phone. Helaas was nieuwe scherm niet goed. Direct werd de telefoon teruggenomen en van een nieuw scherm voorzien. Ik vond dit een super service en kan andere mensen dit bedrijf aanbevelen

Over FooNZ

Services: GSM Reparatie, Smartphone Reparatie. Dé specialist Bel nu! FooNZ biedt altijd Direct de Beste Oplossing tegen Scherpe Prijzen. - 12 Maanden Garantie. - Certified Refurbished. - Gratis verzending. - Snelle Reparatie Tijd. - Ervaren Phone Monteurs. - De Beste Onderdelen.