Goede, zeer vriendelijke service en klantgericht

Kwamen voor een andere telefoon voor mijn moeder omdat bij de oude enkele apps niet meer werden ondersteund. Goed advies gekregen van Joey wat mogelijk was, en daaruit heeft ze een toestel gekozen. Alles is daarna overgezet op het nieuwe toestel. Echt heel erg fijn! Dank je voor de goede en snelle service

Snel en deskundig binnen 10 minuten, zonder afspraak, geholpen.

Top service en zal zeker een volgende keer wanneer ik problemen heb met mijn telefoon weer van jullie diensten gebruik maken !

Beste Marco, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

supersnelle en vriendelijke services !!

Beste Rian, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Positief, klantgericht, klantvriendelijk, deskundig, geduldig.

Bij aankoop van Apple smartphone SE goede ondersteuning gehad bij het inregelen van alle vereisten voor internetten, bellen en e-mailen. Succesvol geholpen door Joey en Emil.

Beste Ad, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel en vakkundig geholpen.

Buiten de snelle service is het ook fijn om iemand met kennis en ervaring te spreken. Alle afspraken komen ze na en voor een goede prijs.

Beste Erik, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Netjes geholpen

Netjes en snel geholpen.

Beste Frans, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Erg goeie service, en een vriendelijke/persoonlijke touch! Zeker waard om hier naar toe te gaan als iets kapot is!

Beste Debbie, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

supersnel en -goed geholpen

Na het inwinnen van telefonische informatie over het defect aan onze gsm, was het afspreken voor de reparatie en de reparatie zelf, supersnel gebeurd. Helemaal blij, dat het zo vlotjes is verlopen.

Beste Koos, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Dom weg top

Vriendelijk en vakkundig

Beste Willemien, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Ik ben heel tevreden

Ik heel tevreden en goed behandeld

Beste R Damen, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel en deskundig gemaakt

Cameraglas stuk, goedkoop en vakkundig gemaakt, thx weer helemaal blij

Beste Jody, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Super geholpen

Vriendelijke jongens , altijd helpen

Beste Andrea, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snelle service, zowel telefonisch als in de afhandeling.

Accu's van twee toestellen werden snel vervangen + aanbrengen van beschermglas. Telefonisch contact om 10.00 uur, afspraak gemaakt. Om 10.45 uur telefoons gebracht, netjes te woord gestaan. Om 11.45 uur telefoons opgehaald. Nette factuur, alles conform gemaakte afspraak. Kortom: super tevreden.

Beste Theo, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Vakkundig en accuraat

Vakkundig en accuraat

Beste Lloyd, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uitermate goed geholpen

Goed geholpen aan balie, en direct een batterij besteld. Zodra mijn batterij binnen was hebben ze me gelijk gebeld. En een dag later de batterij in mijn telefoon gezet.

Beste Eric, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Concurrerend, hulpvaardig en duidelijk in uitleg.

Als bijna digibeet zijnde, hebben zij zelfs mij wegwijs kunnen maken in de wereld van de mobiele telefonie.

Goede ontvangst, snelle oplossing, goede service.

zie boven

Beste Ton, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Beste Franca, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed en snel geholpen

Goed, snel en voor redelijke prijs

Beste D, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Beste Maria, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Wat een prettig bedrijf

Voor een zakelijke actie moest ik snel schakelen. Hierin kon Foonz goed advies geven en ook direct zorgen dat de gewenste apparaten konden worden geleverd.

Beste Diederik, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

prima services

Komen na wat ze beloven, goed prijs niveau.

Beste Rene, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Probleem opgelost, gezellig ge-ouwehoert en geen kosten!

Telefoon uit/aanzetten. Zo simpel was het....

Beste Enrique, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uitstekende service bij reparatie van iPad en iPhone.

Geweldig; Inzet vasthoudendheid meedenken

Hp laptop gevallen en zwaar beschadigd. Beeldscherm en behuizing kapot. Foonz geeft aan te willen en kunnen repareren. Levertijd onderdelen was ongewis. Dat is ook duidelijk vermeld. Na 4 weken geen levering na 5 weken alternatieven zoeken en inspanningen verricht door Foonz. Uiteindelijk besloten niet meer te wachten op de onderdelen. Laptop dus definitief kapot. De kosten die in rekening werden gebracht bijna nihil. Dat vind ik echt hoogwaardige service. Ondanks het feit dat er toch een nieuwe moest worden aangeschaft. Jullie hebben aan mij een definitieve klant ! TOP !!!!!

Beste Max, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Over FooNZ

Services: GSM Reparatie, Smartphone Reparatie. Dé specialist Bel nu! FooNZ biedt altijd Direct de Beste Oplossing tegen Scherpe Prijzen. - 12 Maanden Garantie. - Certified Refurbished. - Gratis verzending. - Snelle Reparatie Tijd. - Ervaren Phone Monteurs. - De Beste Onderdelen.