Probleem snel verholpen!

Beste Mieke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Tevredenheid top

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

zeer goed

goed geholpen

Beste Diny, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede ervaring

Beste Jeanne, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Correct, snel. Duidelijk.

Correct, snel duidelijk.

Beste Cees, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel en deskundig geholpen

Deskundig en snel geholpen. Komen afspraken na!

Beste Annemarie, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

super service, snel duidelijk en vriendleijk

probleempje met oude gsm in no time opgelost. zonder kosten.

Beste Dini, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

hartstikke prima er word meegedacht

er wordt meegedacht dat is wel fijn

Beste Henriette, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

In een woord super

Goed en snelle service

Beste G Verlouw, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

probleem opgelost

Kleine ontvangstruimte is klein. zeker nu met corona. Ik heb zeker 10 minuten buiten moeten wachten . Omdat klant binnen vragen bleef stellen, volgens mij meer dan enkel over bestaande aankoop/reparatie en er door medewerker geen moeite genomen werd om (oog)contact met mij te zoeken. Bijv om aan te geven dat hij mij gezien heeft . Nu was het droog en warm weer. Ben benieuwd hoe men dit oplost tijdens slechter weer/regen of kou. Reparatie proces zelf was goed. duidelijke tijdslijn en gebeld toen reparatie gedaan was. Helaas verder geen mededeling over garantie enz.

Beste Cor, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

was niet meer te maken

mijn Samsung S7 . was niks meer aan te doen waarschijnlijk het moederbord kapot en was niet meer te repareren of een nieuw moederbord er in was veel te duur en was al een oude S7. was al 4 jaar oud.

Beste Marinus, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uitstekende ervaring

Goed en vakkundig geholpen.

Beste Tonny, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede en snelle service en klantvriendelijk

Makkelijk te vinden en super snelle en vriendelijke service

Beste Carla, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel en vakkundig geholpen.

Netjes ontvangen. Vakkundige beoordeling en daarna een snelle afhandeling. Goed advies, waarbij zeker niet de indruk wordt gewekt dat ze uit zijn op snel winst maken en (te) dure oplossingen geven.

Beste Gerry, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Zeer vriendelijke service

Beste Adrie, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede service, aandacht voor de klant

Goed contact met de medewerkers. Goede afspraak over hun dienstverlening.

Beste Harrie, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Geweldig geholpen

top

Beste Karin, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Superservice

netjes geholpen, eerlijke uitleg wat er mogelijk is, nette prijs

Beste Monique, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

top

geweldige zaak en zeer netjes te woord gestaan , en geholpen

Beste William, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Gewoon super geholpen

Gewoon heel goed en persoonlijk geholpen

Beste Petra, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Wij zijn zéér tevreden

Wij zijn bijzonder vriendelijk te woord gestaan en hebben goed persoonlijk advies gekregen.

Beste Wilma, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uiterst tevreden

Recent een Samsung Galaxy A10 aangekocht. Alle bestaande bestanden werden overgezet. Uitstekende snelle en prettige service. FoonNZ is zeer aan te bevelen.

Beste Albert, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Beste J, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Perfect geholpen

Ik wilde een nieuwe iPad meteen alles van de oude afgehaald en de nieuwe gezet,goede uitleg,de verkoper was zo goed dat ik zelfs een dure hoes daar heb gekocht, wat ik eigen Ijk niet van plan was.

Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Personeel en vakkennis is uitstekend

Beste Jeff, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Over FooNZ

Services: GSM Reparatie, Smartphone Reparatie. Dé specialist Bel nu! FooNZ biedt altijd Direct de Beste Oplossing tegen Scherpe Prijzen. - 12 Maanden Garantie. - Certified Refurbished. - Gratis verzending. - Snelle Reparatie Tijd. - Ervaren Phone Monteurs. - De Beste Onderdelen.