Snelle en accurate reparatie van mijn iPad

O.b.v. heldere prijsopgave prima reparatie binnen enkele dagen - zoals afgesproken.

Beste Kees, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

goede en snelle service

aardige mensen snelle en goede service

Beste FP, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

snelle vriendelijk hulp gekregen

en een mobiel kan gewoon niet tegen de zon, (logisch eigenlijk )

Beste Netty, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Klantvriendelijk staat voorop.

Ik had een oplader verkeerd gekocht en ik kon hem meteen omruilen.

Beste Joke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Prettig

Duidelijke en eerlijke informatie. Goede hulp en meedenkend.

Beste M, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Geweldige en snelle service

Ik ben zeer tevreden , ben snel en netjes geholpen....

Beste Henk, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Ik ben goed geholpen

Zeker als je niet zo handig bent met het instellen van je telefoon, het overzetten van data is het erg fijn, dat deze zorg je uit handen genomen wordt. Ik heb een nieuw toestel gekocht, mijn oude toestel achtergelaten en binnen korte tijd kreeg ik een telefoontje, dat mijn nieuwe toestel klaar lag.

Beste Sjaak, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed bedrijf!

Deze week mobiel gebracht wegens lichte waterschade, keurig aangegeven wat de mogelijkheden waren en procedure uitgelegd. Netjes 2 dagen later teruggebeld en goed advies gegeven.

Prima service, klantgericht, afspraken keurig nagekomen !!

Goed bedrijf, zal ik zeker aanbevelen. Minpunt is soms lang wachten vanwege drukte, maar is natuurlijk vanzelfsprekend !

Beste Richard, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

perfecte service

supersnelle service met vakwerk

Beste Wilbert, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Deskundige en klantvriendelijke behandeling.

IK heb een deskundige en klantvriendelijke behandeling ondervonden bij het vervangen van een oplaadaansluiting van een tablet.

Beste Wil, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Ik dacht een dure reparatie te krijgen maar kreeg een hele goede simpele oplossing, kosten €10,-.

Goed meedenken en vanuit de schoenen van de klant een advies geven. Ik kwam er al eerder maar kom daar zeker weer als ik een keer iets heb met mijn telefoon.

Beste John, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede service. En snel

Beste Anja, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Lokaal, vriendelijk en snel.

Heel snel een goede smartphone. Ze zijn goed op de hoogte van alle modellen. vriendelijk, goed team! Vind het ook fijn dat ik er even naar toe kan gaan.

Beste Romy, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede snelle service

De knop bovenop mijn iPhone was stuk. Deze is netjes gemaakt voor een goede prijs, ik kan nu nog even vooruit met mijn telefoon. Echter bleek de dagen erna dat mijn locatiebepaling niet goed meer functioneerde. Ik heb contact gezocht met de jongens van foonz en ook dat werd zo weer opgelost! Top service

Beste Marieke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Topservice

Snel, goed en accuraat. Daarnaast denken ze graag ze mee met voor de beste oplossing.

Beste Rogier, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Prima! Praktische mensen en weten waar ze over praten.

Hebben eerst naar tevredenheid de batterij van de Ipad en daarna de batterij van de SE5 telefoon. Hierna gebeld omdat IPad nog steeds uitviel en gelijk opgelost. Ga zo door!

Beste Martin, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

eelrijk vakmensen

Beste Frans, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

VRIENDELIJK EN SNELLE SERVICE

kennis van zaken snelle service en niet duur.

Beste Wal, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Vlotte snelle afhandeling van kapotte telefoon. Goede service.

Beste Jeannette, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

gebeld , afspraak gemaakt ,gekomen en gerepareerd .

duidelijk antwoord gekregen ,goede afspraak en gebracht om te repareren ,gewldige service

Beste Harry, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Nette zaak,goed geholpen!

Goede service!

Beste Marco, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Vriendelijk, goed en snel geholpen!

Nadat ik mijn iPhone had laten vallen, was het scherm kapot. Meteen een bezoekje aan FooNZ gebracht. Daar werd ik vriendelijk, goed en snel geholpen. De reparatiekosten waren vooraf duidelijk, dus geen verrassingen achteraf. Ik ben blij en met een perfect werkend toestel weer de deur uit gegaan. Top!

Beste Didi, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Klantvriendelijk en professioneel bedrijf.

Ik bracht een tablet bij Foonz i.v.m. problemen met opladen. Nadat bij een eerste reparatie het opladen niet naar behoren functioneerde, werd het defecte onderdeel opnieuw vervangen en functioneerde de tablet daarna prima. Dit alles gebeurde op een zeer klantvriendelijke en professionele manier, reden waarom ik Foonz en de medewerkers van harte aanbeveel als iemand een probleem heeft met computer-of andere automatiserungsapparatuur.

Over FooNZ

Services: GSM Reparatie, Smartphone Reparatie. Dé specialist Bel nu! FooNZ biedt altijd Direct de Beste Oplossing tegen Scherpe Prijzen. - 12 Maanden Garantie. - Certified Refurbished. - Gratis verzending. - Snelle Reparatie Tijd. - Ervaren Phone Monteurs. - De Beste Onderdelen.