Ik ben fantastisch geholpen. Ben goed op de hoogte gehouden van wat er met mijn telefoon aan de hand was.

Beste Anja, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel en goed geholpen.

Beste Ietje, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Beste Rene, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Supersnelle, adequate schermvervanging.

Iphone gevallen, scherm kapot. Meteen FooNZ gebeld, ik kon meteen komen en wachten op de reparatie. Duidelijkheid vooraf over de kosten, prima. Super tevreden over de afhandeling.

Beste Theo, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

vakkundige, vlotte en vriendelijk service

uitstekend

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed!

Beste Femke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Super service!!

Al aan de telefoon duidelijk en vriendelijk! Ook supergoed geholpen en snel! Wij zeggen het voort!!

Beste W v Lamoen, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Fijne snelle service

Fijne snelle service

Beste E van Noort, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed meegedacht

de winkel bleef op zaterdag langer open om mij te helpen met het juiste product te kiezen.

Beste Tijn, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Uiteindelijk goed gerepareerd

Er is wel een paar keer een poging overheen gegaan, maar uiteindelijk goed gerepareerd

Beste Coolworld, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Klopt was erg vervelend dat het eerste scherm niet goed was. Gelukkig is het daarna netjes opgelost. Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed geholpen, bij werkte de microfoon niet goed meer na het repareren van de laadconnector maar dit hebben ze heel netjes opgelost en alles werkt weer perfect aan mijn telefoon. Top service! Bedankt

Beste Remco, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Klantvriendelijk en leveren kwaliteit

Twee toestellen voorzien van een nieuwe batterij (privé en zakelijk). En een toestel voorzien van een nieuw frontje (gebroken glas). Alles is super afgeleverd en werkt nog steeds naar behoren! Ze zijn goed bereikbaar, telefonisch als ter plaatse. Er is een wachtruimte met de benodigde voorzieningen (koffie, thee ed.), ideaal. Tijdens de kerstvakantie stond er zelfs een schaal met oliebollen. Ondanks de drukte zijn ze in voor een praatje of een grap.

Beste Johan, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Super goede service

Hele goede service

Beste Angelique, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Zeer tevreden over FooNZ, meerdere telefoons hier gehaald.

Beste Bas, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Op een voor ons correcte en juiste manier geholpen .

Beste Ad, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Je komt binnen in een gezellige wachtruimte. Er is koffie en thee met eventueel iets lekkers erbij. Dat is wel fijn als je lang moet wachten. Het is er altijd druk. Je wordt er ontzettend goed geholpen, er word geluisterd naar je probleem of wensen.

Beste Carla, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Accurate en snelle hulpverlening.

Ik werd snel en efficiënt geholpen toen mijn telefoon stuk was.

Beste Kees, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

snel geholpen!

helaas mijn iphone van de steiger geschopt.. bennen een half uur weer een nieuw scherm TOP!

Beste Bianca, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Prima👍 behulpzaam geholpen.

Beste Joke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Geweldig!!!

Ik kwam met mijn telefoon en zij wat er was en een Uurtje later kon ik hem weer halen..

Beste Marianne, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snelle service voor een prima prijs

Beste John, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

prima service

prima service

Beste P, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Vakkundig en servicegericht

Beste Deam, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Prima geholpen

Beste Toos, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Helemaal prima

We zijn snel en professioneel geholpen. De telefoon werd meteen gerepareerd. We konden er op wachten dus dat was heel erg fijn.

Beste Erika, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Parallelweg-West 54 5251 JG Vlijmen

Over FooNZ

Services: GSM Reparatie, Smartphone Reparatie. Dé specialist Bel nu! FooNZ biedt altijd Direct de Beste Oplossing tegen Scherpe Prijzen. - 12 Maanden Garantie. - Certified Refurbished. - Gratis verzending. - Snelle Reparatie Tijd. - Ervaren Phone Monteurs. - De Beste Onderdelen.