Prima bedrijf!

Goed advies en snelle hulp!

Beste Birgit, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Ik ben netjes en correct geholpen !

Positief

Beste Hans, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

rustige correcte uitleg zonder zaken op te dringen.

rustige correcte uitleg zonder zaken op te dringen.

Beste Jan, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

100%

De service is heel goed. Vooral ook heel vriendelijk en behulpzaam

Beste Joke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel geholpen, prima service en een leuke zaak.

Ik kwam binnen met het idee dat er van alles vervangen moest worden aan mijn telefoon. Dankzij de eerlijkheid van de mannen en de snelle service werkte alles weer binnen 5 minuten en was ik voor een tientje klaar. Helemaal prima.

Beste Bas, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed geholpen

Mijn laadpunt en luidspreker laten maken. Later bleek mijn microfoon niet goed meer te werken maar dat hebben ze keurig opgelost! Service is zeer goed. Bedankt

Beste Remco, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede service en vriendelijk personeel

Ik ben diverse malen geweest voor een kapotte telefoon (frontje). Alle keren snel geholpen en netjes uitgevoerd. Vriendelijk personeel en koffie aanwezig.

Beste Dick, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

goede en betrouwbare service

we hebben nu al verschillende keren hier een iphone gekocht en laten installeren. perfecte service... en klaar terwijl je bij een kopje koffie even wacht!!

Beste Ad, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede en snelle service

Ik werd er snel en accuraat behandeld door vriendelijk personeel.

Beste Piet, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Zeer vriendelijke en fijne mensen goed geholpen en ze nemen de tijd voor je gewoon top service en bedrijf

Beste Ricardo, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Topbedrijf!

Ik koop al jaren mijn telefoons bij Joey en Emiel. Altijd prettig zakendoen en in een gezellig sfeer. Je kunt een telefoon overal kopen, voor de laagste prijs gaan maar goede service en een vast aanspreekpunt is mij veel waard.

Beste Kamiel, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam .

Beste Ton, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Fijn telefonisch contact, snelle medewerking ook op de vraag of diensten op factuurbasis kunnen. Niet lang hoeven wachten.

Beste Joyce, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Zeer Prettig!

Heel prettig geholpen, een echte aanrader! Mensen nemen de tijd voor je en dat zie je niet vaak meer. Nogmaals dank heren

Beste John, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Beste Rene, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Je wordt netjes geholpen en vriendelijk te woord gestaan, hebben alle tijd voor de klant

Beste Mieke, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

snelle en acurate service

Zeer snel en netjes geholpen!!

top servise

geweldige service, redelijke prijs en aardige mensen. Wel druk waardoor je lang moet wachten voor je aan de beurt bent.

Beste Huub, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

goede service en vriendelijk

Aankoop nieuwe Ipad positief verlopen. Oude gegevens vakkundig omgezet op nieuw exemplaar.

Beste Cor, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Duidelijk, snel & klantvriendelijk!

Altijd snel geholpen. Duidelijk in communicatie en klantvriendelijk! Zeker een aanrader

Beste Nick, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Meedenkend, super service en.... koffie

Beste Johan, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goede service, snel en klantgericht

De servicegraad ligt hoog. Snelle reacties, mooie offertes en vriendelijke medewerkers.

Beste Danielle, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel en professioneel tegen een zeer acceptabele prijs.

Zie boven

Beste Theo, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Goed geholpen met deskundigheid

Fijn deskundig geholpen

Beste Honoria, Hartelijk dank voor deze beoordeling! Met vriendelijke groet, Emil FooNZ

Snel , vakkundig en eerlijk !

Probleem met opladen vakkundig opgelost

Parallelweg-West 54 c

5251 JG Vlijmen

Over FooNZ

Services: GSM Reparatie, Smartphone Reparatie. Dé specialist Bel nu! FooNZ biedt altijd Direct de Beste Oplossing tegen Scherpe Prijzen. - 12 Maanden Garantie. - Certified Refurbished. - Gratis verzending. - Snelle Reparatie Tijd. - Ervaren Phone Monteurs. - De Beste Onderdelen.