Benieuwd of *lokkertje* tandenborstel alsnog komt

Overgestapt via deze site vooral vanwege cadeautje = Oral B elektrische tandenborstel. Zou in maart-mei komen, maar niets gehoord. Ook nul berichten in spam. Net gemaild en benieuwd: gaat zorgkiezer z'n belofte nakomen of draait dit uit op een gevoel geflest te zijn... Wordt vervolgd

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bij het afsluiten van de zorgverzekering wordt niet duidelijk op de voorpagina gecommuniceerd over de voorwaarden. Deze staan pas na 2x doorklikken onder elkaar. Op de voorpagina is niet gecommuniceerd dat je per se moet overstappen naar een andere zorgverzekeraar, dit zou ik graag aangepast zien.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niets goed!

Alles slecht, dit bedrijf is onbetrouwbaar, hun acties zoals Oral-B tandenborstel krijgen bij aansluiten van een zorgverzekering via deze website is niet waar, ze geven niks!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel te woord gestaan als ik bel

lang moeten wachten op de beloofde extra's die zijn beloofd bij overstap in december. Elektrische tandenborstel blijkt er 1 per adres, dat is echt niet netjes! En daar moeten we dan ook maanden op wachten en worden niet tussentijds geinformeerd. Zelfs een bol.com kado-kaart duurt lang. ook 3 maanden! Lokkertjes zijn misleidend.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

tot nu toe is alles vlot en snel verlopen

2 sterren: slechter dan verwacht

Krijg net een mailtje van zorgkiezer dat je maar 1 elektrische tandenborstel krijg per adres. Met 2 personen overstap gemaakt, beetje jammer!! Nu maar hopen dat ik in maart die tandenborstel alsnog krijg.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer tevreden,goede overzichtelijke informatie

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel gemakkelijk overstappen, helder overzicht van de polis op de website, hele fijne communicatie per mail, bevestigingsmail met FAQ

Tot nu toe geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Perfecte info die ook waar wordt gemaakt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super vriendelijke en goede uit leg en service .

Pluspunten

Mensen niet met valse lokkertjes binnen proberen te halen. Eerst roepen dat je tandenborstels uitdeelt aan mensen die via je site overstappen en vervolgens extra voorwaarden introduceren. Nu is een tandenborstel niet zo spannend maar het geeft wel aan dat zorgkiezer dus geen betrouwbare partij blijkt te zijn. Eens maar nooit meer dus.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nee dus......

Haha. Ben ik er mooi ingetuind. Nieuwe zorgverzekering afsluiten bij mijn eigen zorgverzekeraar via jullie website geldt niet om een tandenborstel te krijgen. Het is toch te zielig voor woorden. Niet verleiden maar MISleiden. De tandenborstel wel prominent in beeld maar niet leveren. Dat is nu precies waarom we zo'n vreselijk hekel hebben aan jullie. Zeg het dan voordat ik hem afsluit maar niet er na. Dat is dan maar weer bevestigt.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles zoals werd beschreven

geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Wel overzichtelijk

Ik was verkeerd overgestapt, had gebeld of dit nog aangepast kon worden. Werd afgeblaft nee kan niet. Heb concurrent gebeld en daar kon het wel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

prima en soepel overgestapt , website is duidelijk en overzichtelijk

geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Als je een vergelijker bent stel je dan neutraal op. Tandendenborstels verkopen slaat nergens op. Ook gewoon alle verzekeraars tonen die niet meedoen aan jullie tandenborstelactie (die dingen maken ook nog eens takkenherrie). De groene vinkjes voor directe acceptatie zijn een wassen neus, want verplicht. Iedere verzekeraar moet iedereen accepteren voor basisverzekering. Kortom, ik heb er geen fiducie in dat ik hier echt geholpen wordt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke en makkelijke site. Erg overzichtelijk en ook nog een korting op de af te sluiten verzekering. Ik ben erg tevreden!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Fine duidelijke website, die goed werkt. Goede chat die ook in het weekend bereikbaar is.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk en duidelijk overzicht. Niet te veel erom heen waardoor het erg gemakkelijk werken is.

Pluspunten

Duidelijke website! Ik heb het aangeraden aan mij vrienden