Zeer teleurgesteld in Zorgkiezer

In december 2023 ben via deze site overstap naar andere zorgverzekering met een actie ”Gratis tandenborstel” Ik heb hele jaar gewacht op deze tandenborstel, maar jullie maken je beloftes niet waar. Nu bieden jullie weer gratis tandenborstel, zeker weer een oplichterij actie.

Niet de beloofde tandenborstel ontvangen

Vorig jaar via Zorgkiezer overgestapt naar een andere zorgaanbieder. Maar net als andere mensen heb ook ik geen tandenborstel mogen ontvangen. Ik zal dit jaar geen gebruik maken van deze tussenpartij.

Voor de gekhouderij!

Ik las al een aantal keren dat, als ik een zorgverzekering zou afsluiten via Zorgkiezer, ik een Oral tandenborstel zou krijgen. Ik was verzekerd bij Cz, Zorgpolis en via Zorgkiezer stapte ik over op CZ direct Prima, maar naar de tandenborstel kan ik fluiten, want van Cz naar Cz Direct blijkt geen overstap te zijn. Ik had dus netzogoed de verzekering rechtstreeks online bij Cz direct kunnen afsluiten want de prijs is precies hetzelfde. Volksverlakkerij dus!

Komen afspraken niet na

Heb vorig jaar nieuwe zorgverzekering afgesloten met actie gratis tandenborstel Zou afgelopen mei geleverd worden Ik gebeld en gemaild zou oktober worden Daarna weer gebeld en nu zeggen ze doodleuk ik ben niet via hun overgestapt Stap dus niet over via hun Je krijgt niks ook niet na mailen en bellen

Beste David, zou je ons een email willen sturen met je overstapgegevens daarin? Dan kunnen we het voor je checken. Iedereen die een geldige overstap gemaakt heeft, hebben wij meerdere malen geïnformeerd. We vinden het juist leuk om een overstapcadeau weg te geven! :) Mocht er bij jou iets mis gegaan zijn dan sturen we de borstel alsnog naar je huis! Mail ons vooral even als je wil, dan zoeken we het voor je uit. Hartelijke groet, Team ZorgKiezer

zeer slecht

Info op website klopt niet met hetgeen de verzekeraar aanbiedt. Verder niet bereikbaar. Terwijl ik constant een stemmetje hoor dat ik de eerstvolgende in de wachtrij ben een uur aan de lijn gehangen. Vervolgens via Whatsapp geprobeerd en tot drie mal toe geprobeerd contact te krijgen. Geen antwoord gehad. Ben er klaar mee. De concurrent is gelukkig wat meer allert!

Beste M. Reijnen, De verzekeringen die je op onze website ziet, zijn hetzelfde als bij de verzekeraar. Dus wellicht heb je twee verschillende pakketten met elkaar vergeleken, kan dat? Wat super vervelend dat je ons te pakken hebt gekregen. We proberen de wachtrij altijd onder de 6 minuten te houden en dat lukt bijna altijd! We zijn 7 dagen per week open, ook 's avonds! En we hebben een live chat. Zou je ons nogmaals willen contacten? Je mag ons ook even een email sturen en dan bellen we jou terug! Hartelijke groet, Team ZorgKiezer

was geweldig

ik ben heel erg tevreden over de zorgkiezer Hoe zij met mensen om gaan vind ik geweldig en onvergetelijk ervaren ik zou zegen ga zo door top.

Beste Ali, Bedankt voor je review. We worden erg blij van het lezen van deze positieve review! We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking. Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Als je gratis tandenborstel stuk is dan kun je hem niet omruilen

De gratis tandenborstel afgehaald bij de blokker. Omdat hij het niet goed deed, terug naar de Winkel. Daar wordt dan gezegd "neem maar contact op met Zorgkiezer". Idioot gedoe is dit.

Beste Ron, Bedankt voor je review. Er zit twee jaar garantie op de tandenborstel, de garantie verloopt via Braun. Vanwege de garantie kan de Blokker of wij ook niet zomaar een nieuwe tandenborstel opsturen. De tandenborstel wordt rechtstreeks vanuit Oral-B naar de Blokker filialen gestuurd. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

keurig opgelost

geachte zorgkiezer vandaag heb ik de nieuwe elxtrice tandenborstel gekregen hartelijk dank dat u uw klanten niet in de steek laat zoals bij Braun is gebeurd die laten het volledige afweten ik had de eerste keer bij ons in kampen hem bij de Blokker opgehaald maar hij deed het niet hij werd mij in de winkel overhandigd zonder kassabon omdat er geen geld aan te pas kwam meerdere keren met Braun gebeld je werd van het kastje naar de muur gestuurd waardelooze zaak die Braun toen maar de zorgkiezer gebeld ik werd door een aardige persoon te woord gestaan die begreep dat ik daar ook niets aan kon doen zij zij ik maak dat wel voor jullie voor elkaar en hij doet het prima die elxtrice tandenborstel nogmaals hartelijk bedankt Elisabeth

Beste Elisabeth, Bedankt voor je review. We vinden het leuk om te lezen dat je samen met onze collega tot een goede oplossing bent gekomen. We wensen je nog veel (poets) plezier! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Ophalen is niet zoals gepland

Keuze om de oral-b op te halen is Dokkum, krijg ik de voucher.... alleen op te halen in Schagen. Je schrijft het anders en scheelt ruim 100 km

Beste Karrie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je voucher aan de verkeerde vestiging is gekoppeld. We hopen dat je inmiddels de tandenborstel hebt ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, kan je contact opnemen via: 020 2611 600 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Eens maar nooit meer!

Afgelopen december 2022 via zorgkiezer de overstap gemaakt. Ik zou een gratis elektrische Oral-B tandenborstel ontvangen. Contact opgenomen omdat ik het moet afhalen bij een Blokker die zelfs met een pond nog een 35 min verderop zit (normaal dik een uur). Inmiddels al meerdere mails gestuurd maar geen enkele reactie, terwijl ze via de chat aangaven het op de mail te zetten. Waardeloze partij!

Beste Jeffrey, Wij hebben zojuist geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen, helaas kregen wij geen gehoor. Zou je alsjeblieft zo vriendelijk willen zijn om ons terug te bellen op 020 2611 600? We We willen graag met je mee kijken om hiervoor een passende oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Manipulatie

Zorgkiezer vraagt om het zogenaamde cadeautje te beoordelen en niet om Zorgkiezer te beoordelen. Zorgkiezer zou haar mond moeten spoelen naar aanleiding van de manier waarop zij haar zogenaamde cadeautje uitreikt en daarbij reclame maakt voor haar dienstverlening en de dienstverlening van gelieerde en bevriende bedrijven. Gelukkig heb ik nu, na 6 maanden, een nieuwe tandenborstel om de vieze smaak weg te poetsen.

Beste Arend, Bedankt voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent met ons cadeautje en de manier waarop we dit hebben uitgereikt. Wij hebben dit namelijk tijdens de gehele overstapperiode op onze website vermeld. Ik zal de link naar de actievoorwaarden voor je toevoegen: https://www.zorgkiezer.nl/zorgverzekering/info/gratis-elektrische-tandenborstel We vinden het fijn om te vernemen dat je inmiddels voorzien bent van ons overstapcadeau. We hopen je natuurlijk komend jaar weer terug te zien op onze website. Als wij weer een overstapcadeau aanbieden dan zullen wij je na je overstap op de hoogte houden, houd je e-mail goed in de gaten. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Mooi cadeau

Eeenvoudig alles vergelijken en je krijgt ook nog een mooi en nuttig cadeau

Duurt lang voor de beloofde cadeau (oralB tandenborstel)

Leuke site en acties.jammer dat de beloofde cadeau lang op zich laat wachten

Beste Jusuph, Bedankt voor je review. We moeten eerst wachten op de bevestiging van de aanmeldingen door de zorgverzekeraars (bij een aantal krijgen we dit helaas pas in het eerste kwartaal van 2023) en de aanlevering van de tandenborstels door Oral-B. Dat is met 100.000+ tandenborstels een enorme klus. Zodra alles rond is, kan je de borstel gratis ophalen bij een "Blokker filiaal" bij jou in de buurt op vertoon van jouw unieke voucher die je richting eind mei van ons ontvangt. We doen ons best om iedereen met een geldige overstap zo snel mogelijk te voorzien van de tandenborstel! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

mijn ervaring met zorgkiezer.nl is te omschrijven als zorgeloos

de manier waarop de site je helpt je zorgverzekering op te stellen is gemakkelijk. Hierdoor kun je zorgeloos wisselen van zorgverzekering zonder hier veel tijd aan te moeten besteden.

Beste Tara, Bedankt voor je review. We worden erg blij van het lezen van deze positieve review! We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking. Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Werkt perfect

Met zorgkiezer kan ik de juiste keuze maken, duidelijke en volledige vergelijkingen. Beter dan sommige andere keuze-sites

Beste Heleen, Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat we je kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking. We helpen je dit jaar graag met het zoeken naar de juiste verzekering die bij jou past! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Overstap verliep soepel

Gaven bij de vergelijking veel aanbieders. Of er ook aanbieders ontbreken weet ik niet. Heb de goedkoopste met vrije zorg gekozen. Deze aanbieder doet geen jaarpremie met extra korting wat dan weer jammer is, maar daar kan de zorgkiezer niets aan doen. De polis is binnen, nog geen incasso geweest en het "overstap" cadeau komt ergens in mei. Nog even afwachten hoe dat afloopt. De opzegging ging automatisch.

Best Ruud, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je verzekering snel is geregeld. We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Online prima, telefonische service kan stukken beter.

Na 4 wachtende voor me was ik aan de beurt. Echter, de persoon aan de andere kant zei steeds niets. Ik hoorde wel bewegingsgeluiden. Na vaak Hallo roepen en 2 minuten wachten werd de verbinding verbroken. Ik heb meteen terug gebeld en kreeg wel meteen iemand aan de lijn die erg veel haast leek te hebben. Mijn vragen werden kort en bondig beantwoord. Mij werd daarna een fijne dag toegewenst en nog voordat ik wat terug kom wensen werd de verbinding verbroken. Ik heb vroeger een bijbaantje gehad bij een call center en daar werd ons geleerd om altijd de klant eerst te laten ophangen. Anyways. Het kwam zo een beetje klantonvriendelijk over. Jammer.

Ik moet het nog op me af laten komen.

Ik heb het hele jaar om te kijken of mijn overstap het waard was of niet.

Super makkelijke overstap!

Ik wilde een goed overzicht hebben van alle zorgverzekeringen zonder dat het me indirect meer kost dan wanneer ik dit zelf zou uitpluizen. Ik vind de site van zorgkiezer ontzettend overzichtelijk en helpend bij het kiezen van een zorgverzekering die bij je past. Nadat ik het bevestigd en aangevraagd had via de site zag ik vrij snel al mailtjes van mijn nieuwe verzekeraar en een bevestiging van opzeggen van mijn oude verzekeraar. Helemaal super dus! Daarnaast kon je ook nog een welkomscadeau kiezen! Ik ben helemaal tevreden! Ik zou het volgend jaar zo weer doen!

Beste Emmy, Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je makkelijk en snel een nieuwe verzekering hebt kunnen vinden op onze website, we hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Doet wat het moet doen

Een informatieve tool voor het vergelijken van zorgverzekeringen. Doet wat het moet doen. Persoonlijk vind ik dat het nog een stukje gebruiksvriendelijker en visueel aantrekkelijker kan, maar de SEO was tip top in orde. Vandaar dat ik bij jullie ben uitgekomen en mijn zorgverzekering heb afgesloten via jullie.

Beste Sofia, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je via onze website makkelijk een verzekering hebt kunnen aanvragen. Bedankt voor je feedback, we nemen deze mee voor het verbeteren van onze service. Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Fijne website , duidelijk aangegeven en makkelijk te vergelijken met andere zorgverleners. Wel jammer dat je op het einde leest dat een actie per gezin is ipv per persoon. Maar verder niks aan te merken

Beste Lieve, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je op onze website makkelijk de juiste vergelijking kon maken! Om zoveel mogelijk verschillende mensen te laten profiteren, verstrekken we per gezin en/of adres maximaal één tandenborstel. Houd je mail goed in de gaten, de mail over de tandenborstel komt er zo snel mogelijk aan! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Mooi duidelijk overzicht, waarbij je goed kan vergelijken en tot een passend resultaat kan komen.

Beste Samira, Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met je overstap, we hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

makkelijk

Site was makkelijk in gebruik en heb goed een verzekering af kunnen sluiten. Het is alleen jammer dat je niet de volledige opties hebt die je op de site van de verzekeraar allemaal wel hebt, maar het was simpel en makkelijk om een verzekering af te sluiten

Beste Danischa, Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je gemakkelijk een nieuwe verzekering hebt kunnen aanvragen op onze website. We nemen je feedback mee voor het verbeteren van de website. Met vriendelijk groet, Team Zorgkiezer.nl

top

was een goed pakket zo voor mij

Beste Rosie, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je het juiste zorgpakket hebt gevonden op onze website. We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl