Werkt uitstekend

Werkt uitstekend. Harstikke blij

Beste Sandra, Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je er blij van wordt, daar worden wij ook blij van! Volgend jaar weer? Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer

Na erg veel geduld toch nog gekregen

Het leek een leuke aanbieding vorig jaar. Maar dat je er bijna een half jaar op moet wachten stond er niet bij. Ook werd er geprobeerd je over te halen om een ander kado te nemen die hun veel minder kost. Op de duur een mail dat de tandenborstels in mei geleverd zouden worden, maar ook dat lukte niet. Zogenaamd omdat nog niet alle zorgverzekeraars doorgegeven hadden wie nu echt gebruik had gemaakt van hun service. Waarom kon je het andere kado dan wel krijgen??? Vervolgens moet je hem gaan ophalen bij een Blokker vestiging die je niet zelf kan kiezen. Ik denk dat een groot deel niet opgehaald gaat worden. Volgende keer stap ik wel via een andere vergelijker op. Ik vind dit allemaal erg verdacht.

Beste Marc, Bedankt voor je review. Voor het verstrekken van de overstapcadeaus wordt er eerst gecheckt of je een geldige overstap hebt gemaakt. Aan de hand van de terugkoppeling van de verzekeraars kunnen wij dit beoordelen. Wij hebben met Oral-B een mooie deal kunnen sluiten voor luxere tandenborstels en dat is de reden voor de e-mail die je hebt ontvangen voor het kiezen van een cadeau. De gratis tandenborstel is inderdaad op te halen bij een Blokker filiaal. Het Blokker filiaal wat gekoppeld is aan jouw persoonlijke voucher, wordt bepaald aan de hand van de door jou doorgegeven postcode. We hopen dat je veel plezier hebt van je tandenborstel en we hopen je aan het eind van het jaar weer te spreken voor een overstap! Mocht je nog vragen hebben dan kan je ons bereiken via 020-2611600 of via info@zorgkiezer.nl Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer

Fantastische actie van Zorgkiezer.nl

Ik ben blij met mijn cadeau en de overstap naar een andere zorgverzekeraar bevalt mij

Beste Tom, Bedankt voor je review. Wat om te horen dat je blij bent met je nieuwe zorgverzekeraar en je overstap cadeau! We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met je het maken van de juiste vergelijking. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Een soepele aanmelding zonder gedoe

Ik kreeg een tip via de mail of ap om hier ook te kijken naar de beste en voordelige zorgverzekeringen en zag wel wat ertussen zitten waarbij je zelfs een cadeau kreeg.

Beste Damian, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je overstap via ZorgKiezer.nl. We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team ZorgKieze.nl

Eenvoudig, snel en goed.

Via Zorgkiezer een zorgverzekering afgesloten bij CZ dit jaar. Hoe je het ook wendt of keert een verzekering afsluiten is wel iets waar je je aandacht bij moet houden. Omdat ik zelf al een globaal idee had van wat ik wel en niet wilde, kon ik al vrij snel vergelijken op de website. De 'kleine lettertjes' van de diverse zorgverzekeraars blijf ik vervelend vinden, maar daar kan Zorgkiezer natuurlijk ook niets aan veranderen. Fijn vond ik dat ik snel en overzichtelijk kon vergelijken, de overeenkomst snel via de mail binnenkwam en dat ik nogmaals werd geattendeerd op de herroepingstermijn voor het geval ik me mocht bedenken. Ik heb gekozen voor welkomstcadeau Tandenborstel. Ik kreeg een duidelijke mail over hoe een en ander zou worden afgehandeld en die belofte is Zorgkiezer prima nagekomen! Bij de keuze van mijn zorgverzekering voor 2023 ga ik dat wederom via Zorgkiezer doen.

TOP! Super fijne borstel.

Dankjewel!

Beste Hugo, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met je tandenborstel als overstap cadeau! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Ik ben heel tevreden met mijn overstap.

Ik heb een goede keuze gemaakt om over te stappen,naar een andere zorgverzekering ,en ben heel blij met mijn elektrische tandenborstel.

Beste Riekie, Bedankt voor review. Wat ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent met je nieuwe zorgverzekering en tandenborstel! Nog veel (poets)plezier met je nieuwe tandenborstel! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Daar word je blij van!!!

Top geregeld door zorgkiezer, kon de borstel ophalen bij het afhaalpunt. Ik heb hem aan mijn dochter gegeven, zijis er superblij mee. Dus ben ik ook blij☺

Fantastisch cadeau!

Heel blij ben ik met mijn electrische tandenborstel. Mijn kinderen hadden er beide al 1 maar zelf nooit de moeite genomen om er een voor mezelf te kopen. Dus ik ben er blij mee!

Beste Michelle, Bedankt voor je review. Wat onwijs leuk om te horen dat je zo blij bent met je tandenborstel! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Simpele overstap met gratis elektrische tandenborstel!

Ik ben overgestapt van zorgverzekeraar vanwege het constant verhogen van de premies. Op deze manier kon ik toch een beetje besparen op mijn maandelijkse kosten. Het proces bij Zorgkiezer ging heel gemakkelijk en ik kon mijn opties goed vergelijken. Tel daarbij op dat ik een gratis tandenborstel kreeg met het overstappen van zorgverzekeraar, dus al met al zeker een aanrader!

Beste Arthur, Bedankt voor je mail. Wat goed om te horen dat je blij bent met je overstap via ZorgKiezer.nl. We helpen je dit jaar weer graag met het maken van de juiste vergelijking. Veel (poets)plezier met je nieuwe tandenborstel! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Eenvoudig en goed!

Een prettige site waar je eenvoudig de meest voordelige/wenselijke zorgaanbieder vindt. Daarnaast is de gratis tandenborstel mooi meegenomen.

Best Rick, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je overstap via Zorgkiezer.nl. We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Snel en efficient

Super makkelijke en snelle inschrijving en nog fijner dat ik een gratis elektrische tandenborstel erbij kreeg!

Beste Ebru, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je overstap snel en makkelijk geregeld was. We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Hele goede elektrische tandenborstel!

Heel blij mee en met de bijgevoegde cross action poetst deze heel goed!

Beste Stella, Bedankt voor je review. Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent met je nieuwe tandenborstel! Veel (poets) plezier ;) Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Trap hier niet in!

Je wordt blij gemaakt met een cadeau. Hierbij heb ik voor de bol.com cadeaukaart gekozen. Vervolgens sturen ze je nog 10 mails om te vragen of je echt niet het cadeau van de tandenborstel wilt (hier moet je nog zo'n 50 euro voor bij betalen). Na nu ongeveer een half jaar gewacht te hebben, heb ik eindelijk mijn cadeaubon in de mail gehad, en dan staat er vervolgens ook nog bij dat hij maar 3 maanden geldig is. absoluut niet tevreden dus over de manier waarop ze je proberen over te halen.

Beste Steffie, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. De Bol.com bon is langer geldig dan 3 maanden! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Met minimale inspanning een schitterend resultaat!

Ik laat de borstel het werk doen. Super schoon en gezond!

Beste Niek, Bedankt voor je mail. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je tandenborstel! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Tegenvaller

Heb een tandenborstel met bijbetaling besteld voor €.32,95. Is te koop voor € 34,95 op het internet. Voel me wel een beetje belazerd.

Beste Bennie, Bedankt voor je mail. Wij hebben een leuke deal kunnen sluiten met Oral B waardoor we verschillende varianten kunnen bieden. De prijzen die vermeld staan erbij zijn de adviesprijzen die Blokker hanteert. Wij proberen zoveel mogelijk om onder de prijzen van andere partijen te zitten. Helaas komt het voor dat andere partijen last minute alsnog hun prijzen laten zakken. Je kan uiteraard ook kiezen voor de gratis variant. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

overstappen Dat leverd geld op maar het cadeau verkrijgen ?? tja dat kost geld

ben eind november overgestapt van zorgverzekering een nieuwe oralB ja fijn Alleen den ik ik dat ik hem in dit leven niet meer krijg ik ben 69 Duurt nu 6mnd Ik heb nu 2x gebeld Kreeg mail over voucher die ik voor eind april zoiu krijgen Nu 11 mei en zie lul verhalen over leverings problemen via internet Het gedeelte waar zij klanten mee overhalen is gewoon niet of erg slecht geregeld. Men rekent er waarschijnlijk op dat heel veel mensen het er bij laten Maak een eind aan het wachten van je cliënten . Pak desnoods je verlies en geef een te goed bon voor de waarde van kostprijs van die oral B bij Blokker . te besteden bij Blokker Let wel voor claimen van je cadeau is een eind datum Die komt nu ernstig dichtbij . IK overweeg echt Kassa of een ander consumenten programma in te schakelen Ben echt heeeel erg boos

Beste Dirk, Bedankt voor je review. Ik zie dat je op 30-04 je gratis tandenborstel via de mail hebt bevestigd. Tijdens het bestellen van je tandenborstel hebben we eind mei gecommuniceerd. Helaas staat er in onze bevestigingsmail een verkeerde datum. Zodra jouw tandenborstel klaarligt bij een Blokker bij jou in de buurt krijg je van ons een mail met daarin de voucher waarmee je de tandenborstel kan ophalen. Excuses voor de verwarring! Meer informatie, voorwaarden en updates kan je vinden op onze website: https://www.zorgkiezer.nl/zorgverzekering/info/gratis-elektrische-tandenborstel Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Makkelijk te begrijpen

Ik word binnekort 18 en vond het best simpel gaan vergeleken met wat ik had verwacht

Beste Jeremiah, Bedankt voor je mail. Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je overstap via ZorgKiezer. We hopen je het aankomende jaar weer te helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Overstappen vlot maar komt afspraken niet na

Het overstappen zelf ging vlot. Maar waar eigenlijk iedereen hier over klaagt, heb ik tot heden nog geen voucher binnen gehad voor de elektrische tandenborstel en nog geen bol.com tegoedbon ontvangen. Ergste is dat er ook gewoon niet over gecommuniceerd wordt door hun. Alleen een hoop mail gekregen om je te proberen te lokken met online sporten i.p.v. de tandenborstel, dan kunnen ze opeens wel mailtjes sturen.

Beste Jolien, Bedankt voor je review. Ik zie in ons systeem dat je op 29-04 een mail van ons hebt gehad, en dat je daarin je overstap cadeau gekozen hebt. Zodra jouw tandenborstel klaarligt bij een Blokker bij jou in de buurt krijg je van ons een mail met daarin de voucher waarmee je de tandenborstel kan ophalen. Dit zal uiterlijk eind deze maand zijn. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Super snelle en duidelijke website

Best Danielle, Bedankt voor je review, Wat leuk om te horen dat je blij bent met je overstap via Zorgkiezer! We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Beste verzekering

Top verzekering

Beste Netty, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je blij bent met je verzekering. We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juist vergelijking! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Vlotte overstap

De overstap ging vlekkeloos, geen omkijken naar! Na 4 maanden een leuke tegemoetkoming (€30!) voor een nieuwe OralB io (€130) Al met al heel fijn! Groetjes, Ing.

Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je blij bent met je overstap! Zodra jouw tandenborstel wordt verstuurd krijg je vanuit ons een track & trace. Deze kan je dus uiterlijk deze maand verwachten. We hopen je dit jaar weer goed te kunnen helpen met je overstap! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Iets beloven maar, naar wat later blijkt, nog wel even zal duren.

Er werd mij een elektrische tandenborstel beloofd. Toen ik akkoord was gegaan met de overstap, bleek dit pas in juni te kunnen worden geleverd. Inmiddels heb ik al twee keer de vraag gehad of ik mijn keuze niet wil aanpassen. Kortom teleurstellend.

Beste Herman, Bedankt voor je review. We hebben hele enthousiaste reacties gekregen op de Lazy gym actie, daarom hebben wij andere klanten ook nog de mogelijkheid gegeven om nog van cadeau te kunnen veranderen. Als je de Oral-B tandenborstel wilt behouden als overstap cadeau hoef je ook niet te reageren op de email. We verwachten dat we begin mei 2022* de tandenborstels kunnen uitleveren. We moeten namelijk eerst wachten op de bevestiging van de aanmeldingen door de zorgverzekeraars (bij een aantal krijgen we dit helaas pas in het eerste kwartaal van 2022) en de aanlevering van de tandenborstels door Oral-B. Dat is met 100.000+ tandenborstels een enorme klus. Zodra alles rond is, kan je de borstel gratis ophalen bij een "Blokker filiaal" bij jou in de buurt. We houden je op de hoogte! Meer informatie en updates kan je vinden op onze website: https://www.zorgkiezer.nl/zorgverzekering/info/gratis-elektrische-tandenborstel Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer

niet best

ik ben in DECEMBER via Zorgkiezer overgestapt, maar.... de beloofde elektrische tandenborstel heb ik nu in APRIL nog niet!

Beste Antoinette, Bedankt voor je review. We verwachten dat we begin mei 2022* de tandenborstels kunnen uitleveren. We moeten namelijk eerst wachten op de bevestiging van de aanmeldingen door de zorgverzekeraars (bij een aantal krijgen we dit helaas pas in het eerste kwartaal van 2022) en de aanlevering van de tandenborstels door Oral-B. Dat is met 100.000+ tandenborstels een enorme klus. Zodra alles rond is, kan je de borstel gratis ophalen bij een "Blokker filiaal" bij jou in de buurt. Meer informatie en updates kan je vinden op onze website: https://www.zorgkiezer.nl/zorgverzekering/info/gratis-elektrische-tandenborstel Je krijgt gratis een Oral-B elektrische tandenborstel wanneer je op onze site ZorgKiezer.nl overstapt naar een andere* zorgverzekeraar. Het alleen wijzigen van je zorgverzekering bij je huidige verzekeraar telt dus niet mee. Om zoveel mogelijk verschillende mensen te laten profiteren, verstrekken we per gezin en/of adres maximaal één tandenborstel. *Let op: CZ Direct en Just zijn merken van zorgverzekeraar CZ. Als je wisselt tussen CZ, CZ Direct of Just krijg je helaas dus geen tandenborstel. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer

Overstappen doen ze goed, communiceren minder

De overstap was snel geregeld, dat zal bij een andere site ook zo zijn. Alleen het beloofde geschenk laat steeds langer op zich wachten. Eerst was het bij overstappen, toen zou het maart worden en nu wordt het mei. Helaas hoor je hier niets over en krijg ik het gevoel dat ze hopen dat je het vergeet en het een stille dood sterft... Nu is er 'ineens' slechts een beperkte voorraad. Nog even en ik ben alweer overgestapt....

Beste Marco, Fijn om te horen dat de overstap snel geregeld was. Gedurende de gehele actieperiode heeft er online gestaan dat het overstapcadeau niet direct verkregen werd, aangezien wij nog moeten wachten op de terugkoppeling vanuit de verzekeraar. De verwachting was dat de tandenborstel in april opgehaald kon worden en dat hier in maart dan nog een e-mail over werd verstuurd met meer informatie. Door wat vertragingen wordt het helaas mei i.p.v. april, hiermee is er dus een kleine vertraging. Op het moment dat je aan alle algemene voorwaarde voldoet, ga je een voucher ontvangen om de tandenborstel op te kunnen halen. Meer informatie en updates kan je vinden op onze website: https://www.zorgkiezer.nl/zorgverzekering/info/gratis-elektrische-tandenborstel Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer