GOEDE SERVICE TO THE POINT

MIJN VRAAGH WERD BEANTWOORD ZOALS IK VERWACHTEN

Heel duidelijk aangegeven alles !

Alles makkelijk te vinden en super snel geregeld !

Makkelijk en leuk overstappen!

Je kunt makkelijk aanklikken wat jij in je pakket wil hebben en vanuit daar zien wie het voordeligst is uit alle zorgverzekeraars. En stap je dan over? Krijg je ook nog een leuk cadeautje, hoe leuk is dat! Zeker blij dat ik via ZorgKiezer ben overgestapt! Gaat me veel geld schelen en heb er een cadeautje bij. Top!

Veel beloven weinig geven

Actie met gratis tandenborstel nooit gekregen en geen reactie zorgkiezer nu weer die actie let op voor dat je via deze partij overstapt. Een woord gebakken lucht en er zit zeker een luchtje aam

een uitkomst

Ik was al eens eerder via Zorgkiezer overgestapt naar een goedkopere ziektekosten verzekering, daarna twee keer een forse verhoging voor de kiezen gekregen van de verzekeraar dus tijd om weer eens goed te kijken naar het aanbod. En jawel: ik kon dit jaar via Zorgkiezer overstappen naar mijn eigen verzekeraar voor een veel lagere totaalprijs! Eigenlijk bizar dat het zo moet, de overstap verliep simpel en kostte iets meer tijd dan beloofd, maar uiteindelijk zeer tevreden :)

Snel, prima uitleg en tegelijk goed verzekerd zonder al teveel rompslomp

Was snel geregeld. Goede uitleg. En een leuk kado aan overgehouden.

Goede makkelijke overstap via zorgkiezer!

Makkelijk en snel geregeld.

Door over te stappen naar een andere zorgverzekering bespaar ik €30 in de maand. Site is overzichtelijk en filters zijn makkelijk te gebruiken.

Uitstekend!

Overstappen via Zorgkiezer.nl is ontzettend makkelijk, je hoeft er bijna niets voor te doen. Nu al een aantal jaren via Zorgkiezer.nl de overstap gemaakt, en nog nooit problemen ermee ondervonden.

Makkelijk overstapppen

Zeer makkelijk om een keuze te maken helder en overzichtelijk. Het overstappen gaat bijzonder makkelijk, blij met hulp van de zorgkiezer.

Vergelijking duidelijk

De vergelijking was zeer duidelijk, dus overgestapt. Daarna netjes een mail van Zorgkiezer gekregen waarin gemeld wordt dat er binnen vijf dagen contact met mij zal worden opgenomen door mijn nieuwe zorgverzekeraar met de nieuwe polis. Nu, na tien dagen, nog steeds geen bevestiging of polis ontvangen. Nu al spijt van de overstap!

Beste Claudia, Wat ontzettend vervelend om te horen. Als je ons even een mailtje stuurt, dan kunnen wij er voor je achteraan gaan en kijken waarom je nog niks hebt gehoord. Je kan ons bereiken op info@zorgkiezer.nl. Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer

duidelijke website, snelle afhandeling

goede vergelijking

Duidelijk!

Het is altyd een heel gepuzzel om een zorgverzekering te vinden met mijn wensen. Door dit via zorgkiezer te doen was ik er zó uit en vond ik het leuk! Dus mochten we weer een jaar verder zijn doe ik het weer zo! Leuke bijkomstigheid: een oral B electr. tandenborstel.

Duidelijk overzicht

Op maat gesneden vergelijking, nadat je eenvoudig jouw behoefte aan pakketten hebt gegeven.

geweldig goed

ik heb voor mij en mijn man 2 aparte zorgverzekeringen afgesloten bij 2 verschillende maatschappijen. en al snel kreeg ik reactie van zorgkiezer dat het geregeld ging worden en ja hoor binnen een uur van beide verz.maatschappijen reactie en aangenomen in pakket voor 2022 verder hoef ik niets te doen alles wordt netjes geregeld voor me dus wat wil je nog meer echt een aanrader voor iedereen je ziet direkt wat de voordeligste voor je is lekker lui op je eigen stoel met bakkie koffie erbij -:) DUS IK ZEG DOEN

De overstap was makkelijk geregeld

Ik vond het overstappen makkelijk en duidelijk geregeld.

zeer goed

werd heel goed geholpen de medewerker naam uit ge breid de tijd om alles uit te zoeken.

Duidelijk

Via zorgkiezer kun je heel duidelijk de verschillen en overeenkomsten tussen de verzekeringsmaatschappijen aflezen. Het was niet moeilijk om een keuze te maken. Daarbij ontvang ik nog een leuk welkomstcadeau.

Het online platform, nu en in de toekomst!!

Een mooi online platform, wat alleen maar de toekomst heeft, met daarbij ook de natuurlijke korting wat geboden wordt, ook de snelheid van het inzichtelijk maken van de polis verdient de complimenten!! Dit zal ik zeker vaker gaan doen!.

Goede ervaring mee.

zeer makkelijk

Blij met mijn overstap

Al voor de derde keer via Zorgkiezer.nl overgestapt naar een andere zorgverzekeraar. Perfect geregeld en tegen een acceptabele prijs.

Snel en prima geregeld

Overzichtelijke site met duidelijke info. Maakt het maken van keuze eenvoudiger. Vervolg procedure niet ingewikkeld.

Gemakkelijke zorgkeuze

Gemakkelijk, overzichtelijk en klantvriendelijk. In een paar stappen kun je een goede keus maken, rekening houdende met je persoonlijke voorkeuren.

Fijne overstap zonder problemen!

Al mijn wensen ingevuld en daar kwam de voordeligste zorgaanbieder uit, harstikke makkelijk en een goede verzekering nu!