Het is een stuk 'ingewikkelder' om de meest geschikte en passende verzekering te vinden dan de zoeker doet overkomen, dus daar had ik niet veel aan. Enige reden van aankoop via zorgkiezer is de gratis oral b tandenborstel. Die helaas wel pas over een half jaar op te halen is. Nadeel: enorme spam van mails na aankoop.

Beste Merel, Bedankt voor je review. We verwachten dat we uiterlijk in juni de tandenborstels kunnen uitleveren. We moeten namelijk eerst wachten op de bevestiging van de aanmeldingen door de zorgverzekeraars (bij een aantal krijgen we dit helaas pas in het eerste kwartaal van 2023) en de aanlevering van de tandenborstels door Oral-B. Dat is met 100.000+ tandenborstels een enorme klus. Zodra alles rond is, kan je de borstel gratis ophalen bij een "Blokker filiaal" bij jou in de buurt op vertoon van jouw unieke voucher die je richting eind mei van ons ontvangt. We houden je op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Ging super snel

Snel overgestapt

ik vind jullie aanbod uitstekend

mijn overstap ging naar mijn wens.

Helemal goed

Alles goed. Geodkopen snel ales afmaken.

Prima en zeer duidelijk

Alles is goed verlopen. Duidelijke informatie en zeer snel geregeld. Erg fijn!

Ben 59 jaar en was nog nooit overgestapt naar een andere zorgaanbieder. Bij zorgkiezer durfde ik het aan. Je krijgt een duidelijk overzicht waar je uit kunt kiezen wat het beste bij jou past. En nog voordeliger ook. Ben er dan ook blij mee

Super blij met de overstap van Zorkiezer.

Ik was op zoek naar mogelijkheid voor dekking beugelkosten voor mijn zoon zonder wachttijd, daar Independer duurdere of geen opties had, heeft Zorgkoezer dit wil. Super geregeld, de 2e keer dat ik Zorgkiezer gebruik,fantastisch.

Easy and friendly

I found a cheaper insurance and very easy and friendly.

Goede hulp, overzichtelijk

De website is makkelijk en overzichtelijk, waardoor je een goede keuze kan maken. Ik werd telefonisch ook goed en behulpzaam geholpen.

Een duidelijke site om een nieuwe zorgverzekeraar te kiezen! Direct aan mijn dochter doorgegeven ! Ik heb ook gekozen voor een nieuwe zorgverzekeraar. Met een leuk kadootje.

Snelle afhandeling en overstap. Goed geregeld

Ik heb snel informatie gekregen over het vervolgproces. De overstap en overname bij het nieuwe verzekering is vlekkeloos verlopen.

Gemakkelijk en duidelijk

Gemakkelijk de verzekeringen naast elkaar leggen en vergelijken. Daarna wordt alles voor je geregeld, dat vind ik erg handig!

Gemakkelijk vergelijking

Ben er op vooruit geggaan binnen 5 minuten 180 euro verdient

Mijn ervaringen met Ditzo

Als militair ben je goed verzekerd tegen ziektekosten. Nogal logisch zolang je in actieve dienst bent. Dat veranderd als je de dienst verlaat en je zelf voor ziektekosten moet opdraaien. Gelukkig heb ik via de Zorgkiezer een goed contract kunnen afsluiten met Ditzo. Het bleek een goede deal te zijn en ik kan deze verzekeraar aanraden.

Altijd leuk een gratis oral-b tandeborstel

Maak altijd de overstap via zorgkiezer.nl En krijg zo altijdeen gratis tandeborstel. Makelijk en snel vergelijken

Snel een overzicht

Het zoeken naar de goedkoopste en goede zorgverzekering gaat snel en moeiteloos. En je krijgt er ook nog een cadeau bij ook? Wat wil je nog meer? Zorgkiezer is een aanrader.

Snel en makkelijk

Ik zag een mooie aanbieding en was gelijk geïnteresseerd. Ook omdat ik al wou overstappen, maar ook door de aanbieding werd ik gelokt. Ik dacht in eerste instantie dat het super lastig en lang zou duren om de juiste overstap te maken, maar in 2 minuten had ik de juiste verzekering en na 5 minuten was ik overgestapt voor het volgende jaar. Duidelijke instructies en duidelijke site + uitleg.

Overstappen? Makkelijker kan niet

Ondanks de reviews van Independer en Consumentengids toch weer via Zorgkiezer een keuze gemaakt. Het werkt snel en de bevestiging is ook snel binnen.

Snel, gemakkelijk en overzichtelijk

Zorgkiezer zorgt ervoor dat je de juiste keuze maakt op het gebied van het afsluiten van een zorgverzekering. Dit kan heel snel en het is objectief. Perfect dus!

Heel snel en goed geregeld

Je gegevens invullen zoals geboortedatum en heel snel op maat de beste resultaten getoond

vlot en soepele overstap

Helder

Positief

Belachelijk lokkertje met cadeau

Lokken je met een overstapcadeau maar vertellen niet vooraf dat je er een halfjaar op moet wachten.

Beste Sybrand, Bedankt voor je review. We verwachten dat we uiterlijk in juni de tandenborstels kunnen uitleveren. We moeten namelijk eerst wachten op de bevestiging van de aanmeldingen door de zorgverzekeraars (bij een aantal krijgen we dit helaas pas in het eerste kwartaal van 2023) en de aanlevering van de tandenborstels door Oral-B. Dat is met 100.000+ tandenborstels een enorme klus. Zodra alles rond is, kan je de borstel gratis ophalen bij een "Blokker filiaal" bij jou in de buurt op vertoon van jouw unieke voucher die je richting eind mei van ons ontvangt. We houden je op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Nieuw, ben heel benieuwd

Ik ben Onlangs overgestapt naar deze zorgverzekering en ben erg benieuwd. Verwachting is hoog. Vanwege de lage premie en goede recensies overgestapt.

Valt toch tegen

Vragen over aanvullende verzekering ingevuld, ontvang ik ze van de verzekeraar nogmaals. Dit kan weer alleen via post en tot die tijd weet je niks. Dit is niet wat ik heb afgesloten

Beste David, Wat vervelend dat er verwarring is ontstaan. Je kan het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken graag met je mee hoe we dit voor je kunnen oplossen. We zijn te bereiken op 020-2611600 of via [email protected] Groetjes, Team Zorgkiezer.nl