Zooooo eenvoudig

Overstappen was nog nooit zo eenvoudig. Zorg kiezer maakt het je echt gemakkelijk en nog een aardig presentje op de koop toe. Verder heb ik ook mijn contacten hiervan op de hoogte gesteld en tenminste 1 heeft ook de overstap gemaakt via zorg kiezer. Een absolute aanrader.

Duidelijk en overzichtelijke lijst van passende verzekeringen

Het was goed duidelijk welk voordeel en andeel elke verzekering heeft. De verzekeringen onderling worden goed met elkaar vergelekwn

makkelijk en handig

Het was zeer eenvouidg om over te stappen. Zorgkiezer.nl heeft alle mogelijkheden duidelijk op hun site op een rijtje gezet. Helemaal tevreden met de geboden opties en op basis daarvan van zorgverzekeraar veranderd.

Via Zorgkiezer een vlotte en veilige overstap!

Alles was snel en naar tevredenheid geregeld ! Afzeggen van de oude zorgverlener werd naar tevredenheid geregeld en de nieuwe app van de volgende verzekeraar geeft veel vertrouwen !

Zorgkiezer: de snelste weg naar de beste zorgverzekering

Zorgkiezer helpt mij al jaren om de beste keus te maken. Duidelijke taal, heldere overzichten en de mogelijkheid om je top 3 te vergelijken met elkaar. Bovendien krijg je een leuk kado als je overstapt via Zorgkiezer! Top!

Goed geholpen

Het was duidelijk en makkelijk Binnen paar minuten had ik zorgverzekeraar gevonden

Snel en accuraat geregeld

Hoefde niet veel te doen, alles invullen en verzenden en het is geregeld. Klasse!

Makkelijk overstappen

Makkelijk overstappen doordat je een duidelijk overzicht krijgt wat bij je keuzes past

Gedegen geïnformeerd over de mogelijkheden van de zorgverlener.

De zorgverlener die ik eerst gekozen had, voldeed toch niet aan mijn wens. Geen probleem. Binnen de kortste keer een nieuwe zorgverlener gevonden die voor mij top was. Goed geïnformeerd en geholpen. Heb nu de zorgverlener die ik wenste.

Uitstekend en snel!

Snel en overzichtelijk, bovendien onafhankelijk!

Super overzichtelijk en fijn!

Tijdens het overstappen kon je heel duidelijk en overzichtelijk je keuzes vergelijken. Alles werd precies goed naast elkaar gezet waardoor je precies kon zien wat de verschillen waren tussen de verzekeringen.

Perfecte keuzemogelijkheden. Precies wat men heeft beloofd.

Ik was op zoek naar een eventuele nieuwe zorgverzekeraar. Reden was de flinke stijging bij mijn huidige ziektekostenverzekeraar. En ik heb nu een nieuwe gevonden met vergelijkbare dekking tegen per saldo een lagere premie. Ben dus erg tevreden.

Duidelijk overzicht met goede filters

Website is duidelijk en makkelijk in gebruik. Dmv de filters snel mijn voorkeuren kunnen aangeven en de beste (goedkoopste) verzekering gevonden.

Makkelijk en snel

Na een zeer eenvoudig keuzemenu krijg je automatisch de best passende zorgverzekering te zien! Sneller en makkelijker dan dit kan het bijna niet, als klap op de vuurpijl scheelt het ook nog een hoop geld.

Juiste hoeveel informatie en met geduld behandeld

Aardige en correcte man met goede kennis van zaken. Helaas wist hij onvoldoende over de verzekerde zorg in t buitenland. Kan ik beter een reisverzekering afsluiten om verzekerd te zijn in t buitenland. Wat kost mij dit per jaar/ maand ?

Niks op aan te merken!

Fijne zorg vergelijker met uitgebreid aanbod. Overstappen gaat soepel en je wordt netjes op de hoogte gehouden via E-mail. Aanrader!

duidelijk overzicht

De site is duidelijk en eenvoudig . Je krijgt n.a.v. je wensen direct een aantal zorgverzekeraars te zien en vandaaruit een keuze maken. Het afsluiten van een nieuwe verzekering is nu makkelijk. kies de verzekering en vul je gegevens in en je bent klaar. Simpel.

Super goed

Al jaren gebruik ik deze website helemaal tevreden!

Heb net de bevestiging binnen, Alle vertrouwen dat het goed komt!

Kortingscode bol.com verlopen

Het duurt tot eind Mei voordat je eindelijk je kortingscode hebt. Daarna is die binnen 3 maanden verlopen. Erg jammer.

Beste Elko, Dank je voor je review. Wat vervelend om te horen dat je de bol.com bon die je hebt ontvangen niet hebt kunnen gebruiken. De bon kon binnen drie maanden worden geactiveerd en vervolgens is deze 2 jaar geldig. Als je via [email protected] contact met ons opneemt, dan kunnen we naar de situatie kijken en zien of er nog iets is wat wij voor je kunnen doen. Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer

Een veilig en qualitative manier van overstappen.

Het was een grote vraag voor mij welke zorgverzekeraar ik moest nemen. Met Zorgkiezer werd alles voor mij op een rijtje gezet. Het was erg duidelijk en eenvoudig om keuzes te vergelijken. Ondanks dat er niet een lange lijst aan keuzes was, heb ik een zorgverzekering gevonden die bij mij past.

Beste Amira, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je een goede vergelijking hebt kunnen maken op onze website. We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met de juiste vergelijking voor het jaar 2023! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Overstapservice prima, tandenborstelcadeau matig

Overstappen was eenvoudig, maar waarom het beloofde bedankje/cadeautjeniet gewoon opsturen? Nu moet deze opgehaald worden in een Blokker-vestiging ver uit de buurt met zeer beperkte openingstijden. Voelt een beetje als ontmoedigingsbeleid.

Beste Allard, Bedankt voor je review. Door de samenwerking met de Blokker filialen hebben we alleen de mogelijkheid om te tandenborstel te laten ophalen in de fysieke winkels. Ik zie in ons systeem dat we op 27-05 de ophaalvoucher hebben gestuurd, zo heb je ruim 2 maanden de tijd op de tandenborstel op te halen bij een Blokker filiaal bij jou in de buurt. Veel (poets) plezier ermee! Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Duidelijk en overzichtig had niet beter kunnen wensen.

Geen poespas, gewoon duidelijk en overzichtichtelijk. Zou het iedereen aanraden!

Beste Milas, Bedankt voor je review. Leuk om te horen dat je tevreden bent met je overstap via Zorgkiezer.nl! We hopen je dit jaar weer te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking. Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer.nl

Super fijn

Ik dacht eerst dat het super moeilijk zou zijn om een zorgverzekering te kiezen, maar met deze website ging het super makkelijk en kon ik alles goed vergelijken waardoor ik binnen 10 minuten een goede keus heb kunnen maken! Echt heel fijn. Zeker een aanrader

Beste Rivka, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat je op onze website zo snel de juiste zorgverzekering hebt gevonden die aansluit op je wensen. We hopen je dit jaar weer goed te kunnen helpen met het maken van de juiste vergelijking! Met vriendelijke groet, Team ZorgKiezer.nl

Werkt uitstekend

Werkt uitstekend. Harstikke blij

Beste Sandra, Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je er blij van wordt, daar worden wij ook blij van! Volgend jaar weer? Met vriendelijke groet, Team Zorgkiezer

Keizersgracht 424 1016gc Amsterdam

206168200