Mooie producten, snelle levering, duurzame verpakking en leuke service

Een fijn bedrijf, dat vlot levert wat het belooft.

Goede service en communicatie

Helaas was één item lang niet leverbaar. Een ander ontbrekend item werd netjes snel nagezonden.

Deskundig, enorm aanbod aan materialen, vriendelijk en snelle service

Mijn vragen met betrekking tot de vele materialen die er te koop zijn worden met veel geduld, deskundig en vriendelijk beantwoord.

Niets aan te merken op de vlotte levering

Goede communicatie over het ene product dat niet in voorraad bleek en op verzoek keurig werd nagezonden

fijne zijden kussensloop

Mooie kwaliteit, voelt heel fijn aan. Minpuntje is dat het prettig zou zijn als er een klein ritsje in gemaakt zou zijn, nu glijdt het kussen er wat uit.

Zeer mooie lontwol. Zeer goede service.

Leuke webshop !!

Mooie producten, snelle levering !!!

Very good

I am very happy with my purchase. The delivery was very fast and the yarn were amazing. Definitely recommended

Alles op voorraad, nog die zelfde week mijn aankopen in huis!

Houden zich aan afspraken

Alles prima verlopen, en waar voor je geld !

Snel willen beginnen en dat lukt met de snelle service.

Heldere uitleg via een filmpje

Verrassend snel

Ik dacht dat mijn bestelling langer zou duren omdat op de site stond 1 tot 8 werkdagen maar een dag later had ik mijn pakketje al in m'n handen.

Aangenaam

Heel luck

Prima!!!

ik had zijde besteld en het was ongelofelijk snel hier in België. Helemaal prima. Als ik dichterbij woonde zou ik het natuurlijk niet via de post bestellen en veel vaker kijken wat jullie allemaal hebben. Misschien in de toekomst een cursus? dank jullie wel een veel succes!

snelle bezorging

zeer duidelijke instructies op papier bij geleverd, klein nadeeltje dat de pipetflesjes zich na gebruik niet lieten dichtdraaien , na ze rechtop weggezet hebben de dag erna kreeg ik ze wel weer dicht gedraaid , ik vond het zo leuk om te doen , dat ik vandaag weer een nieuwe bestelling heb gedaan

Tevreden klant

Geregeld koop ik mijn items in bij Sarah. Het is persoonlijk en de producten zijn van zeer hoge kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

Vlotte levering

Vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en creatieve oplossing voor produkt dat niet voorradig was. TOP !!!

Klantvriendelijk en er wordt goede voorlichting gegeven en mee gedacht.

Zie boven.

De beide bestellingen waren er snel en goed ingepakt. Een product kwam verlaat maar ik werd er netjes van op de hoogte gehouden

Snelle levering! Duidelijke uitleg.

Het pakket is snel geleverd, ondanks een eerder bericht dat er vertraging was. De uitleg bij de wol is heel duidelijk.

prachtige lontwol

Ik houd van droogvilten en omdat ik daarvoor werk met kleine hoeveelheden lontwol is de mazzeltas voor mij ideaal. Verschillende kleuren wol in kleine hoeveelheden. Het is altijd een verrassing welke kleuren er in de tas zitten. Zo is het voor mij iedere keer een kadootje om uit te pakken.

heel vlotte levering en communicatie

Snel verstuurd en geleverd, goede communicatie over de levertermijn en verzending

Goeie service

Goeie service.

Een heerlijke workshopdag

Ik ging geïnspireerd en enthousiast naar huis. Voorbeelden gezien, achtergrondinformatie mee naar huis, en wat zijden stoffen om op te experimenteren...

Vlotte levering

Snelle reactie op email. Vlotte oplossing voor ontbrekend artikel. Grote passie voor hulp aan klant. Dank

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.