Groot assortiment

Kennis van zaken, makkelijk om bestelde artikelen op te halen.

Altijd een prima adres voor prima kwaliteit spullen

snelle verzending, mooie kwaliteit

snelle verzending, mooie kwaliteit

Goed geregeld

Telefonisch contact omdat één besteld item niet voorradig was. Ze stelden voor om dat na te sturen. Prima geregeld!

Goed netjes, jammer dat je niet telefonisch vragen kunt stellen.

Doordat je telefonisch geen vragen kunt stellen maar dan moet mailen staan jullie wel ver van een klant af. Vind ik.

Mooie zijde, precies de goede kleur!

Mooie zijde, precies de goede kleur, 2 weken lever tijd , in mijn geval niet erg!

altijd goed

Moest even wachten op 1 product maar daarna geleverd zoals afgesproken

Mooi product.

Snelle bezorging, goed verpakt. Ik lig al lekker warm onder het resultaat. Duidelijke instructies en behandelwijze.

altijd uitstekend

stoffen zijn prachtig

Grote keus en goede kwaliteit

Helemaal tevreden. Alles wat ik nodig had kon ik bestellen. Ook al gaf de site aan dat het product misschien nagezonden moest worden kreeg ik alles toch in één zending toegestuurd.

Betrouwbaar

Prachtige lontwol. Duurde een beetje langer om te leveren dan gehoopt, maar mijn vraag daarover werd keurig beantwoord. Ik heb er een schitterende deken mee kunnen maken.

Snelle verzending, top klantenservice

Zaterdag besteld en dinsdag ontvangen. Lontwol en groene olijf zeep besteld, helaas ontving ik niet de bestelde olijfzeep maar de witte marseille zeep. Meteen gebeld en werd erg vriendelijk te woord gestaan. Probleem werd direct opgelost en kreeg daarboven op ook nog een kortingcode voor mijn volgende bestelling! Zeer tevreden!

leuk zijde pakket met duidelijke uitleg.

Groot aanbod en aantrekkelijke prijsvariatie

1e keer bij zijdewinkel. Gelijk enthousiast over assortiment en service.

Mooie zijde, goede service

Prettig gesprek met deskundige verkoopster gehad.

alles helemaal top geregeld

mooie materialen, goede en vlotte communicatie bij vragen. service helemaal top.

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Crepe georgette zijde gekocht in de aanbieding. Prachtige zijde voor een hele nette prijs. Verzending was vlot en de stof was veilig verpakt. Ik zal hier weer bestellen.

Top!!

Product als omschreven! Snelle levering

mooie wol

Gewoon heel goed!

Snel geleverd en precies wat ik had verwacht!

Toen de bestelling wat langer op zich liet wachten kreeg ik daar bericht van en dat vind ik goede se

Toen de bestelling wat langer op zich liet wachten kreeg ik daar een bericht van en dat vind ik goede service

Prachtige wol en duurzaam verpakt

Ik kocht 3 kilo lontwol en het is prachtig materiaal. Ook nog eens duurzaam verpakt. Wel was de bestelling wat laat, maar ik ben hierover in elk geval op de hoogte gebracht. Dus communicatie ook top!

Mooi materiaal.

Ruim aanbod van mooie materialen waarbij veel direct leverbaar is.

goede ervaring

levering heel snel , mooi verpakt. hele mooie wol:):)

Mooie producten

Fijne beschrijving om met de hand te breien en heel goed ingepakt

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.