Klasse

Alles perfect in orde, van begin tot eind. Ik heb ervan genoten !

fantastische service!

Bij de weversmarkt in Hoorn heb ik nogal wat zijde gekocht en had het pinapparaat de geest gegeven. Ik loop moeilijk en met 2 krukken en de pinautomaat was wat verder weg. Mijn gegevens achter gelaten en 2 dagen later had ik de rekening. Klasse !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een vraag stellen via de chatservice duurde mij helaas te lang. Bestelling netjes verzorgd en kon zelfs door de brievenbus (compact verpakt, dat mag ik wel) Mooi extra de mogelijkheid om een workshop te volgen bij een bestelling boven de € 100,-. Dieper ingaan op de het gebruik van de verschillende zijdestoffen voor (historische) kleding en de mogelijkheid tot het zelf kleuren/verven hiervan zou een onderwerp voor een workshop zijn wat mij zou interesseren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Breed assortiment, hoge kwaliteit en snelle levering!

Mooie en duidelijk website, ik had nog wel wat vragen i.v.m. maten en voorraad dus toch maar even bellen. Vriendelijk personeel, nam de tijd voor me en gaf goed telefonisch advies. De bestelling was de volgende dag al binnen!

Klantgericht werken

Ik had een bestelling gedaan, realiseerde me dat er op de bezorgdag niemand thuis was en stuurde een mailtje of de bestelling een dag later verzonden kon worden. Ik kreeg keurig een mailtje terug, dat mijn pakje uit de bestelling voor die dag was gehaald en een dag later mee zou gaan naar de post!

breed assortiment!

breed assortiment. Website werkt goed. Twee opmerkingen: ik mis wat meer uitleg over de stoffen en welke stof je waarvoor kunt gebruiken (1). Verder zou het fijn zijn als het niet langer dan een dag of 3 zou duren voordat de bestelling bezorgd wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi aanbod aan hoog kwaliteit zijde en verf

Mooi aanbod aan hoog kwaliteit zijde en verf en goede Service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uiterst vriendelijk en prima service!

Al jaren een tevreden klant.

Satisfied customer!

Quality product, delivered promptly and in perfect condition. Would recommend this company to others. A++

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle levering, betaling liep goed en goede producten

Mijn bestelling is snel verwerkt. De producten zijn op tijd geleverd en waren prima van kwaliteit.

Snelle levering, mooie stoffen

Voeringszijde besteld, was binnen 2 dagen in huis. Mooi materiaal, nodig voor het voeren van een trouwjurk van zijde.

Fijne shop,helemaal top!!

Snelle service ,en Snel antwoord op je craven.vragen Helemaal top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De raamdecoratie die ik besteld heb ziet er prachtig uit.

Ik heb contact gehad met de klantenservice en deze heeft me vriendelijk te woord gestaan. Ten tijde van de bezorging was ik niet thuis en bijna had de bezorger het kaartje "gemist" met het huisnummer erop in de verkeerde brievenbus gestopt. Een oplettende buurvrouw zag het en corrigeerde de besteller, waarna ik het later bij bij thuiskomst bij haar heb opgehaald. Klasse!

goede service

Toen ik de lont wol voor de woon plaid bestelde was deze nog niet voorradig. Via de mail werd ik netjes op de hoogte gehouden wanneer deze dan wel verstuurd zou worden. Netjes afgeleverd in milieuvriendelijke verpakking met een mooie diy beschrijving erbij zodat ik zonder enige ervaring met arm breien aan de slag kon.

Goede service.

Vriendelijke medewerker en hele mooie wol ontvangen. Ik kom hier zeker terug.

Klantvriendelijk

Duidelijke en informatieve website. Laagdrempelig en geen minimum afname. Daardoor mogelijk om de producten eerst uit te proberen en kijken wat je voorkeur maar uitgaat.

Superwinkel

Veel aanbod in verf en soorten zijden sjaals en vriendelijke meiden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie product omschrijving en snelle levering

Ik ben een keer in de winkel geweest en werd vriendelijk tegemoet getreden.

Mooi ingepakt pakketje!

Mooie stoffen

Zoveel keuze aan stoffen om mee te vilten en dan ook nog niet te duur. Altijd vriendelijke ontvangst en meedenkend met wat ik zoek en wil.

goede service en meedenken

We zijn altijd blij met de service. Er wordt actief meegedacht in ideeën en oplossingen voor het zijdeschilderen met onze verpleeghuisbewoners

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De levering gebeurde prompt en was in orde! Een mooie vraag: Zou u ons aanbevelen? Ik voeg aan het keuzemenu toe: dat doe ik al!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle correcte levering, fijne duidelijke website.

Al eerder besteld bij Zijdar, fijne heldere website, makkelijk navigeren, mooie spullen. Een speciaalzaak om te koesteren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zorgvuldige en vriendelijke service.

Prettige service telefonisch.

Goede servise..snel..op tijd

BESTE

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.

Filter op Taal