Vriendelijke en spoedige afhandeling

Ik heb zeer goede ervaringen met de zijdewinkel.

Helemaal goed.

Mooie goede spullen. Relaxte bediening .

Ze stuurden me zelfs een mail om me nog beter te informere

Bestelling vanuit België en 2d later was het al geleverd. Precies de kwaliteit die ik verwachtte om de zgn Chanel vestjes mee te 'backen'. Ik bestel zeker terug!!

betrokkenheid

Leuke vriendelijke mensen die oog hebben voor mijn wensen. altijd een goed advies voor lontwol zijde of kaardvlies een mooi assortiment op de site en in de winkel Ik ga nooit weg zonder kassagerinkel

vriendelijke en hulpvaardige service

Vragen worden rustig en voldoende beantwoord, de aankoop wordt goed begeleid en er worden naar alternatieven gezocht als iets niet leverbaar of voorradig is.

Vlotte levering, goede service. Vriendelijk personeel dat persoonlijk contact zocht toen levering iets verlaat zou zijn. Toch nog op tijd geleverd. Top!

Mooie producten super service

Zie boven

Hele goede service

Goed contact over een product wat niet direct leverbaar is. Een product wordt in een grotere verpakking opgestuurd en het andere product wordt na gestuurd. Dus een topservice!

museum prima

Geslaagd

Er was even een klein probleem met de leveringsdatum. Ze hebben mij echter heel de tijd op de hoogte gehouden. Ik ben echt verzot op de lontwol en kan hem alleen maar aanraden aan iedereen!

uitstekend.

ik vond het verrassend, dat de post met de Fietskoerier kwam. Goede zaak. Het duurt een aantal dagen, voordat je de post hebt, maar als je daar rekening mee houdt, bestel je gewoon wat eerder. vriendelijke groet, Tineke Schoenmaker

Just perfect

Super kwaliteit en super service

Inspirerend

Plezierige ontvangst, deskundige workshopleider, ruime beschikbaarheid van materiaal. Voldoende informatie om zelf verder te kunnen en zeker veel inspiratie opgedaan.

Het was een hele aangename dag.

_Ontvangst was heel spontaan, vriendelijk,...PERFECT!!! _Het groepje was ook ok. _Lunch was ook verzorgd. _Hoopte op iets meer info en wat intensiever werken. _Maar ik kom zeker nog terug!!!

Kwaliteit

De info op de site is duidelijk De levering is supersnel en de producten zijn goed verpakt. De lontwol en de houten naalden zien er kwalitatief uit. Ik heb er nog niet mee gewerkt. Ik kijk er naar uit Om eraan te beginnen als de temperaturen wat lager zijn.

warme ontvangst- instructief, informatief en behulpzaam-fijne werkplek-

Bij deze nog eens, warm ontvangen na een tel. dat ik de Afsluitdijk al achter me had liggen. Mijn plan getoond, daarna duidelijke iinformatie en hulp omtrent techniek en materiaalhantering gekregen. Chapeau!! heb de hele dag gewerkt aan mijn plan. tevreden naar huis met het gewenste resultaat. met dank aan Alisa, geweldige hulp en veel geleerd. !!!! daarnaast een aantrekkelijk aanbod van materiaal. maar dat wist ik al.

Ik was voor het eerst in de winkel (wel al heel vaak iets via de site besteld) en was zeer tevreden. Ik werd zeer hartelijk ontvangen en geholpen. Fijn dat de winkel nu vaker open is!

zeer vriendelijk en behulpzaam, zowel aan telefoon als via e-mail.

Positief! Ze staan bij in raad en daad. En dit alles zonder direct contact. Zeer tevreden over de diensten, materiaal-aankopen en service.

Perfecte service

Hoge kwaliteit, snelle levering, prachtig verzorgd en compact verpakt, pakketje kon in de brievenbus. Erg vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Nog eens bedankt.

fijn en goed contact, met uitstekende overdracht van kennis

Ik had het geluk de enige te zijn op de cursus. desondanks werd er ruim de tijd genomen voor de cursus. Ontvangst en contact was uiterst plezierig. Goede kennis van de materie en ik heb veel geleerd. De passie van de medewerkers van de Zijdewinkel werkt aanstekelijk. Ik ga hier zeker mee door. Ik moest er ver voor rijden. Maar het was dan ook zeker de moeite waard.

super service en persoonlijk!

Wat een super goede service en nog steeds met een persoonlijk contact. top! doe zo verder!

Briljant...

vakkennis, gezellig en goed gevoel!

Zeer tevreden met de service!

Topervaring

Super info en hulp gekregen

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.