Great as usual

The best products, thanks again!

Alles volgens afspraak

Goede producten,goede communicatie

Mooie collectie en prettige mensen!

De winkel in Heemskerk was lastig te vinden. Dat ligt niet aan de zijdewinkel zelf maar aan de bewegwijzering op het industrieterrein. Het zou wel helpen als de routeaanduiding op de website wat meer instructie zou geven desnoods met een kaartje erbij. De medewerkers die ik heb gesproken in de winkel of per telefoon waren vriendelijk en deskundig. Kleine kanttekening daarbij. De communicatie per mail was niet helemaal optimaal. Zo was het niet mogelijk om de mails over de bestelling te beantwoorden terwijl er tegelijkertijd geen mailadres werd vermeld waar de winkel wel te bereiken was. Dan kom je er wel uit door via internet de website met het mailadres op te zoeken, maar het is wel even 'gedoe'.

Hoi Eliza, tot ons grote verdriet wordt er niets aan de bewegwijzering op de Trompet zelf gedaan. Ik had op onze website al een foto vanaf de entree en een pijl > daar zitten wij. Plus een video dat ik zelf de route fiets. Een kaartje hadden we ook, die hebben we er nu bij geplaatst. https://www.zijdewinkel.nl/route-parkeren. Mocht je nog suggesties hebben let me know! Zo was het niet mogelijk om de mails over de bestelling te beantwoorden terwijl er tegelijkertijd geen mailadres werd vermeld waar de winkel wel te bereiken was. Kun je me hier nog iets meer over vertellen? info@zijdewinkel.nl. Ik weet niet goed wat je bedoelt, en we beantwoorden gewoon iedere mail en telefoon. Hartelijke groet, Sarah - eigenaresse

mooie zijden sjaaltjes erg blij mee

Super heerlijk wol om mee te werken

Nog nooit had ik handbreien gedaan, ik heb een prachtig deken gemaakt en dese cadeau gegeven. De reactie, vol ongeloof, dat ze zo'n mooi deken kreeg en precies de kleur die bij haar past. Ik heb de Marino lontwol bruingrijs gebruikt, een super mooie kleur.

Prachtig mooi beginnen gekomen en op tojd

Hele mooie deken van kunnen maken. Fijn dat de wol in een stuk was waardoor ik niet met knopen zat

uitstekend

altijd mooie stoffen en een uitstekende service

Fijne snelle hulp bij vragen over bestelling

Ik had nog nooit eerder zijde gekocht en was op zoek naar zijde om natuurlijk mee te gaan verven. Na mijn vraag kreeg ik een uitgebreide mail met beschrijving van verschillende soorten zijde. Dit heeft me erg geholpen. Heel fijn! En ook nog eens een snelle levering.

Geen problemen, goede en snelle service.

Aanrader

Op meerdere websites gezocht naar zijde organza. Dit wordt op meerdere websites te koop aangeboden en bij het doorlezen van de beschrijving bleek het dan toch om een polyester versie te gaan. Volgens de informatie ging het hier wel om zijde organza. Er was veel keuze, maar overal stond een duidelijke omschrijving bij, aangevuld met filmpjes en zelfs de verschillen tussen organza en chiffon wordt uitgelegd. De bestelling was snel geplaatst en al snel ontving ik de bevestiging van de bestelling en ook de verzendbevestiging was er snel. De volgende dag ontving ik de bestelling, netjes verpakt in een passende verpakking. Bij de verzending nog aanvullende informatie en een link naar de website voor aanvullende informatie.

Mijn cijfer zegt het al: uitstekend!

Niet alleen mooie producten, maar de productinfo vind een sterk punt. Ook de info video’s zijn zeer welkom. De website is een must voor ieder die zich met textiel/zijde bezig houdt. De levering was snel en goed verpakt. Ik ga zeker regelmatig bestellen en zal de site aanbevelen.

Prachtige wol, zeer snelle levering

Prachtige lontwol, twee kilo besteld en de volgende dag al geleverd. Heeel erg prettig dat er geen minimale ordergrote geldt.

erg prettig geholpen in de winkel

Fijne en goede adviezen. Wat minder is dat niet goed duidelijk wordt wanneer naleveringen komen..

Hoi Nanke, in principe wordt alles wat niet uit voorraad is binnen 1-8 dagen uitgeleverd. Heb je een deel van de bestelling uit voorraad, dan wordt alles samen verstuurd als de producten die niet op voorraad zijn weer binnen zijn. Mocht het langer duren dan de 8 werkdagen, dan berichten we jou even en overleggen we of we het deel uit voorraad alvast zullen sturen, een alternatief samen kunnen bedenken, of toch nog even wachten (met een indicatie levertijd). Mochten we dit specifiek kunnen verbeteren ergens in de communicatie, mail me gerust op info@zijdewinkel.nl. Wij vinden het heel belangrijk dat dit duidelijk is, i.v.m. bijvoorbeeld de planning en deadlines van onze klanten. Hartelijke groet, Sarah

goede service

Snelle levering, goede service. Miste een doek, en met een telefoontje was dat zo opgelost. Ook telefonisch ,goed bereikbaar en kundig geholpen.

Bestelde lontwol is fantastisch en werd snel geleverd.

Heb met de lontwol op hele grote breipennen vlot een mooie deken kunnen breien.

snelle en correcte levering.

Online 'basis zijdeschilderen' : goede uitleg. Vraagje: is er een magazine met uitleg over de verschillende soorten zijde?

Snelle levering! De bestelde lontwol is heel mooi en was heerlijk om mee te werken. Ik heb er een kattenmand mee gehaakt, met mooi resultaat.

alles was oké

her pakket kwam op tijd aan en mijn product was netjes verpakt een cocon.... vond ik een leuk idee, misschien bij mijn volgende ????? succes en groetjes, Marijke

Kwaliteit staat voorop.

Bij Zijdar word je vriendelijk geholpen en wordt er meegedacht met je wensen. De materialen zijn van zeer goede kwaliteit en je weet precies wat je koopt, want op de website wordt veel informatie gegeven. Sarah is het bruisend hart van de organisatie en straalt haar passie uit. Gaat er bij Zijdar nooit iets mis!? Tuurlijk wel, maar dat wordt naar tevredenheid opgelost.

Snelle levering!

Stoffen snel geleverd. Het is fijn dat je altijd vragen kunt stellen en persoonlijk geholpen wordt wanneer dat nodig is.

Mooie levering maar meer dan een week te laat

Ik kreeg wel verschillende verzoeken om jullie te beoordelen, maar geen levering!

Een fijne winkel om stoffen te kopen.

We zijn gastvrij ontvangen door Alisa. Zij is vriendelijk en deskundig. Vertelt veel over de stoffen wat heel prettig is. Geeft je ruimte en tijd om keuzes te maken. En ze reikt mogelijkheden aan om het materiaal te verwerken.

levering is vrij snel .

tevreden

Hele mooie producten, alles netjes en verzorgd geleverd

Sjaaltjes en kussensloop besteld, alles erg mooi, verzorgd en netjes een heel goed adres om zijden producten te kopen

Stofstalen bestelling

De stalen zien er mooi uit en binnen de afgesproken tijd geleverd

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.