Mooie zijde

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijn ervaren

Heel mooie site

Zorgvuldig verpakt, snelle levering

Zorgvuldig verpakt, snel geleverd.

Kwalitatief goede producten snelle correcte levering

Mooie kwalitatief goede lontwol besteld snelle correcte levering

Prima service aan de telefoon.

Prima service aan de telefoon. Stof was snel binnen.

Heel vlug geleverd

Vlug ontvangen

prima bedrijf, in deze situatie niet professioneel telefonisch contact

Vanaf het begin dat ik bij Zijdar/zijdewinkel bestelde heb ik goede ervaringen gehad. Ook de workshops die ik volgde en het bezoek aan de winkel heb ik als positief ervaren. Maar nu ging het mis aan de telefoon met een medewerker die service aan de klant geeft. Ik had een aantal vragen over de website en het niet kunnen vinden van het materiaal waarvan ik weet dat Zijdar het verkoopt. De manier van benaderen waar ik tegenaan liep is niet professioneel, een geïrriteerde, ongeduldige dame die mij te woord stond. Ik ben niet iemand die met "zijden handschoenen" aangepakt moet worden, maar van zo'n mooi familie bedrijf verwacht ik een andere tegemoetkoming, ook aan de telefoon. Het contact nam een onverwachtse nare wending. MATE made.

goede en duidelijke website en levering

website is duidelijk en snelle en goede levering

Snelle verzending en prettig contact

Ik heb een testflesje Dupont Classique besteld om de verf te gebruiken. Heb dit nog niet gedaan en kan dus nog niet over het produkt zelf iets zeggen. Het contact is echter zeer vakkundig en vriendelijk.

Fijne service en extra beschrijving en tips erbij

Alleen was de zak wel open gemaakt maar ik kon geen schade ontdekken gelukkig

Mooie produkten en snel geleverd

Zijden damessjaals gekocht. Prachtige produkten, verschillende diktes. Veel informatie over zijde op de site. Professioneel bedrijf.

Vlotte reactie op en afhandeling van bestellingen.

Ook in deze tijd, toen niet alle producten van mijn bestelling op voorraad waren en ik zelf na weken er al niet meer op rekende, werden de laatste items van mijn bestelling goed alsnog bezorgd.

Correct, vlot en snel.

En mooie producten.

Snelle bezorging ondanks de coronaperiode, goede service, vriendelijk & snel contact. Kleur van de wol wijkt wel af van de afbeeldingen, maar dat is altijd lastig.

tot volle tevredenheid

Ik kreeg steeds goed en vlot antwoord op mijn vragen vóór ik iets aanschafte, eenmaal besteld was het ook heel snel geleverd.

Goed materiaal en snelle service.

Kwaliteit en prijs staan in verhouding. Het contact verloopt soepel en snelle levering.

professionele en zeer vakkundig advies

Ik werd zeer professioneel geholpen en kreeg van de dame er goed advies over de keuze van de stof ivm het maken kussensloop en haarnet

Mooie stoffen

Deskundig advies en prima service!

Goede kwaliteit, snelle levering

Ik wilde een dikke deken breien voor op de bank. Toen zag ik bij zijdewinkel dat ze per kilo lontwol verkochten. Ik heb toen voor 5 kilo gekozen. Gisteren besteld vandaag binnengekomen. Deken werd binnen een paar uur gebreid. Super wol. Lekker warm.

Goede stoffen

heel goed

wol ziet er piekfijn uit en levering verloopt ook goed

Snelle levering van prachtig materiaal!

Mooie bourettezijde voor mijn werkstukken besteld- precies zoals ik dacht dat t zou zijn

Vriendelijke uitleg aan de telefoon en de bestelling is prima afgehandeld

Zie boven met als aanvulling dat het materiaal erg mooi is.

Mooie kwaliteit wol, mooi en milieu bewustverpakt, goede communicatie over snelle levering.

Top!!!

Snelle levering, veilig achteraf betaling en fijne producten!!!

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.