fijn en goed contact, met uitstekende overdracht van kennis

Ik had het geluk de enige te zijn op de cursus. desondanks werd er ruim de tijd genomen voor de cursus. Ontvangst en contact was uiterst plezierig. Goede kennis van de materie en ik heb veel geleerd. De passie van de medewerkers van de Zijdewinkel werkt aanstekelijk. Ik ga hier zeker mee door. Ik moest er ver voor rijden. Maar het was dan ook zeker de moeite waard.

super service en persoonlijk!

Wat een super goede service en nog steeds met een persoonlijk contact. top! doe zo verder!

Briljant...

vakkennis, gezellig en goed gevoel!

Zeer tevreden met de service!

Topervaring

Super info en hulp gekregen

zeer tevreden

zeer vlotte levering.

Mooie kwaliteit zijdestoffen.

Prima levering met fietskoerier!!!!

Ruim aanbod in (zijde)stoffen

Snelle en vlotte afhandeling van bestelling.

Topkwaliteit!

Ik had maar een kleine bestelling, in het totaal 1 meter zijden organza. Maar als Zijdar alles zo goed verzorgt als mijn pakketje, dan zijn hun producten en service dik in orde. Snelle levering, keurig verpakt en een prachtige kwaliteit stof. Jammer dat ik zo ver uit de buurt woon, anders zou ik absoluut een workshop bij hen gaan volgen.

Uitstekend advies en prachtige stoffen

Nog nooit zoveel kennis over zijde ontmoet! Veel keuze en prettige vriendelijke sfeer. Verschillende disciplines onder één dak zodat je een goed advies krijgt over type stof, patroon, levertijd, opstarten bedrijf etcetera. Ben zeer benieuwd hoe mijn trouwoutfit er uit zal zien maar aan het materiaal en de service zal het niet liggen!

persoonlijk en prettig.

Bestelling opgegeven en gevraagd om dit pas een week later te versturen i.v.m. vakantie. Alles is prima verzorgd en op de juiste afgeleverd.

Snelle service en goed materiaal!

Snelle service en goed materiaal geleverd!

Leuke workshop zijde verven gedaan

Na het doen van de workshop was ik zo enthousiast met het resultaat, dat ik de materialen gekocht heb om zelf aan de slag te gaan.

Prima service, duidelijke instructie!

Ik ben de kussens van onze lounge-set aan het verven met Pebeo Setacolor verf. De levering duurde de eerste keer wat langer, maar ik kreeg daar keurig informatie over. De bijgeleverde instructie is eenvoudig en duidelijk. Voor telefonisch advies voor het evt. aanbrengen van een tweede laag, werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ik ben erg tevreden over Zijdewinkel.nl!

Goede Goederen - Prachtige Producten !!

Relaxte snelle bediening !!

Klasse

Alles perfect in orde, van begin tot eind. Ik heb ervan genoten !

fantastische service!

Bij de weversmarkt in Hoorn heb ik nogal wat zijde gekocht en had het pinapparaat de geest gegeven. Ik loop moeilijk en met 2 krukken en de pinautomaat was wat verder weg. Mijn gegevens achter gelaten en 2 dagen later had ik de rekening. Klasse !

Een vraag stellen via de chatservice duurde mij helaas te lang. Bestelling netjes verzorgd en kon zelfs door de brievenbus (compact verpakt, dat mag ik wel) Mooi extra de mogelijkheid om een workshop te volgen bij een bestelling boven de € 100,-. Dieper ingaan op de het gebruik van de verschillende zijdestoffen voor (historische) kleding en de mogelijkheid tot het zelf kleuren/verven hiervan zou een onderwerp voor een workshop zijn wat mij zou interesseren.

Breed assortiment, hoge kwaliteit en snelle levering!

Mooie en duidelijk website, ik had nog wel wat vragen i.v.m. maten en voorraad dus toch maar even bellen. Vriendelijk personeel, nam de tijd voor me en gaf goed telefonisch advies. De bestelling was de volgende dag al binnen!

Klantgericht werken

Ik had een bestelling gedaan, realiseerde me dat er op de bezorgdag niemand thuis was en stuurde een mailtje of de bestelling een dag later verzonden kon worden. Ik kreeg keurig een mailtje terug, dat mijn pakje uit de bestelling voor die dag was gehaald en een dag later mee zou gaan naar de post!

breed assortiment!

breed assortiment. Website werkt goed. Twee opmerkingen: ik mis wat meer uitleg over de stoffen en welke stof je waarvoor kunt gebruiken (1). Verder zou het fijn zijn als het niet langer dan een dag of 3 zou duren voordat de bestelling bezorgd wordt.

Mooi aanbod aan hoog kwaliteit zijde en verf

Mooi aanbod aan hoog kwaliteit zijde en verf en goede Service.

Uiterst vriendelijk en prima service!

Al jaren een tevreden klant.

Satisfied customer!

Quality product, delivered promptly and in perfect condition. Would recommend this company to others. A++

snelle levering, betaling liep goed en goede producten

Mijn bestelling is snel verwerkt. De producten zijn op tijd geleverd en waren prima van kwaliteit.

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.