Schitterende materialen , goede uitleg en voorbereiding bij de workshops , een feestje !

Prettig, adequaat en snel

Snel gevonden wat ik zocht en snelle levering.

Op zoek naar zijde via google zijdewinkel gevonden. Na bestelling volgde snelle levering.

Ik kreeg geen antwoord op mijn vraag

Nvt

Goede workshop gevolgd

Leuk, attent personeel, goede sfeer, mooie collectie materialen,

Mooie collectie, ervaren mensen

Sinds vele jaren bestel ik al bij Zijdar, en ook na de overname zijn mijn ervaringen heel positief. Er is een uitgebreide collectie aan voornamelijk zijden stoffen en een goede kennis dooromtrent.

Zo bijzonder, de workshop die door Sarah aangeboden werd aan zorginstellingen. Heel duidelijke uitleg, fijne sfeer, we hebben ervan genoten, dankjewel

Heel erg leuk en persoonlijk

Vlotte afhandeling, vriendelijk en attent.

Fantastische hulp en advies, voor mij 5 sterren waard!!!

Uitgebreid advies bij zelfs een kleine bestellng! Al diverse ervaringen en altijd hoge kwaliteit!

Quick delivery

Three stars because I have not used the product (washing liquid) yet. But the delivery was quick.

Voortreffelijk

Ben zeertevreden

''dan kun je beter ergens anders klant worden'' letterlijke mail van bedrijf

ik ben 3 weken bezig geweest met dit bedrijf om advies over stoffen en informatie te krijgen. Telkens werd mij beloofd dat er iemand contact op zou nemen en telkens werd ik teleurgesteld. Ik heb zelf meerdere keren gebeld/gemaild om nogmaals te vragen wat de stand van zaken zijn, gezien ik een bedrijf heb en werk te doen heb! vervolgens kreeg ik vandaag een mail van de eigenaresse dat ik beter ergens anders klant kon worden als het me te lang duurde en vond dat ze slechte service hadden want alle klanten gaven een goede beoordeling. Ik heb mevrouw een mail terug gestuurd dat ik hoop dat ze alle mails naleest en nagaat bij zichzelf of zij zo geholpen zou willen worden. Ik heb nog nooit zon slechte service meegemaakt in mijn hele leven.

Beste Sophie, Begin september kwam je bij ons in de winkel. Je had veel vragen, die wij allemaal hebben beantwoord. En daarnaast een aantal specifiek over eco printen. Wij hebben wel geschikte zijden stoffen, maar geen verfstoffen hiervoor, of workshops hierin. Wij zijn geen eco print expert. Mijn collega heeft toen aangegeven dat we dit zouden uitzoeken voor je. Dat duurde wat langer dan verwacht, en je had daarnaast ook een lijst vragen gemaild. O.a. hoe lang een eco print aan de wand haar kleur zou behouden. Ons antwoord was dan ook steeds, we zijn er mee bezig. We zullen voortaan aangeven minimaal een maand nodig te hebben om dit soort vragen uit te zoeken en te beantwoorden. Dan weet iedereen waar hij of zij direct aan toe is. Het is informatie die wij ook moeten uitzoeken. En daar tussendoor viel helaas mijn vakantie en een griep periode. Uiteindelijk kregen wij een mail dat je zoooooo teleurgesteld was, omdat wij niet binnen 3 weken een antwoord op al jouw vragen hadden. Daarnaast had je deadlines, en wij nog steeds niet alle antwoorden compleet. Daarom heb ik je inderdaad geadviseerd contact te zoeken met een bedrijf gespecialiseerd in eco printen, zoals mijn collega Henriette van Klinken. We doen ons uiterste best voor iedereen, maar het blijft inderdaad een service. Het spijt me oprecht dat je hierin teleurgesteld bent bij ons. Hartelijke groet, Sarah

prima service

even langsgegaan op weg naar een ander afspraak , wat spullen in de actie kunnen meenemen en dat wat ik nodig had

Snel en correct geleverd

Makkelijk te bestellen, goed en snel geleverd. Prima product ook. Was precies wat ik ervan verwacht had.

Alles prima verlopen, snelle levering en mooi product

Alles prima verlopen, snelle levering en mooi product

Duidelijke site, snelle levering.

klantvriendelijk en correcte sevice

Heb de winkel bezocht waar we klantvriendelijk en klantgericht werden benaderd en geholpen.

Geen probleem te melden, daarvoor een goede 8

Zie hierboven

Vandaag bestellen, morgen bestelling binnen, in de middag deken klaar!!

Top!!

Snelle en persoonlijke service, uitstekende kwaliteit

Zie boven, hoef ik niets aan toe te voegen

Leuke spontane mensen

De medewerkers ervaren wij als open, betrouwbaar, vakkundig en betrokken.

Vriendelijke en spoedige afhandeling

Ik heb zeer goede ervaringen met de zijdewinkel.

Helemaal goed.

Mooie goede spullen. Relaxte bediening .

Ze stuurden me zelfs een mail om me nog beter te informere

Bestelling vanuit België en 2d later was het al geleverd. Precies de kwaliteit die ik verwachtte om de zgn Chanel vestjes mee te 'backen'. Ik bestel zeker terug!!

betrokkenheid

Leuke vriendelijke mensen die oog hebben voor mijn wensen. altijd een goed advies voor lontwol zijde of kaardvlies een mooi assortiment op de site en in de winkel Ik ga nooit weg zonder kassagerinkel

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.