De raamdecoratie die ik besteld heb ziet er prachtig uit.

Ik heb contact gehad met de klantenservice en deze heeft me vriendelijk te woord gestaan. Ten tijde van de bezorging was ik niet thuis en bijna had de bezorger het kaartje "gemist" met het huisnummer erop in de verkeerde brievenbus gestopt. Een oplettende buurvrouw zag het en corrigeerde de besteller, waarna ik het later bij bij thuiskomst bij haar heb opgehaald. Klasse!

goede service

Toen ik de lont wol voor de woon plaid bestelde was deze nog niet voorradig. Via de mail werd ik netjes op de hoogte gehouden wanneer deze dan wel verstuurd zou worden. Netjes afgeleverd in milieuvriendelijke verpakking met een mooie diy beschrijving erbij zodat ik zonder enige ervaring met arm breien aan de slag kon.

Goede service.

Vriendelijke medewerker en hele mooie wol ontvangen. Ik kom hier zeker terug.

Klantvriendelijk

Duidelijke en informatieve website. Laagdrempelig en geen minimum afname. Daardoor mogelijk om de producten eerst uit te proberen en kijken wat je voorkeur maar uitgaat.

Superwinkel

Veel aanbod in verf en soorten zijden sjaals en vriendelijke meiden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooie product omschrijving en snelle levering

Ik ben een keer in de winkel geweest en werd vriendelijk tegemoet getreden.

Mooi ingepakt pakketje!

Mooie stoffen

Zoveel keuze aan stoffen om mee te vilten en dan ook nog niet te duur. Altijd vriendelijke ontvangst en meedenkend met wat ik zoek en wil.

goede service en meedenken

We zijn altijd blij met de service. Er wordt actief meegedacht in ideeën en oplossingen voor het zijdeschilderen met onze verpleeghuisbewoners

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De levering gebeurde prompt en was in orde! Een mooie vraag: Zou u ons aanbevelen? Ik voeg aan het keuzemenu toe: dat doe ik al!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle correcte levering, fijne duidelijke website.

Al eerder besteld bij Zijdar, fijne heldere website, makkelijk navigeren, mooie spullen. Een speciaalzaak om te koesteren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zorgvuldige en vriendelijke service.

Prettige service telefonisch.

Goede servise..snel..op tijd

BESTE

Klantvriendelijk en laagdrempelig B2B

Zeer gebruiksvriendelijke en informatieve website. Klantvriendelijk en laagdrempelig voor B2B

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van kwalitatief prima materialen.

Levering, omruilen en betaling prima geregeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele goede service, mooi en milieu vriendelijk doordacht

hele goede service, goed advies en erg vriendelijk, mooie kwaliteit zijde!

Geweldige service!

Door een foutje bij DHL was mijn streepjescode op een ander pakket gekomen. Daardoor kreeg ik mijn lontwol niet, maar iets heel anders. Ik belde op naar zijdewinkel en kreeg snel een aardige mevrouw aan de telefoon. Ik kreeg een nieuwe kilo lontwol opgestuurd. Zo aardig! Verder handelen ze orders snel en duidelijk af. Geweldige service! Eline

Uitstekende sevice

Zeer goede ervaringen met Zijdar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben helemaal tevreden

Geen verbeterpunten. Blijf zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke communicatie over levering. Prachtige wol.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Interesse in de cursist en goede ondersteuning.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie verf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke webshop, snelle en correcte levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

kwaliteitsvol zijde en stoffen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.

Filter op Taal