Een prachtig assortiment stoffen en verfstoffen.

Ik bestel graag producten bij Zijdewinkel. De service is uitstekend en men denkt met je mee.

Lightning fast

Very fast shipping, pleasantly surprised with invitation to workshop.

Alles geweldig

prachtige kwaliteit, snelle service

De website heeft een ruime keuze in zijde van verschillende kwaliteiten en geeft een zeer goede uitleg over de toepassingen hiervan. Door de up to date info over de verzending weet je ten allen tijden wat de status van je order is. Als je topkwaliteit op het gebied van zijde nodig hebt ben je bij deze firma op de juiste plaats!

Grote keuze aan materiaal en zeer kundige bediening.

Goed advies,staan zelf ook open voor tips . Er was iets mis gegaan met mijn bestelling , maar meer dan uitstekend opgelost.

goed wegwijs gemaakt via website en chat

geweldig

Alles ontvangen zoals het mij is verteld door de telefoon!

Echte specialist met perfect advies: een echte aanrader

Voor het maken van mijn eindwerkstuk Textile Art met zijde in de hoofdrol maakte ik het Sarah en haar team moeilijk: ik stelde ongebruikelijke vragen over bewerking en stofkeuze. En hield rekening met geen of algemene antwoord. Sarah verraste mij: ze dacht mee en gaf bruikbare tips. Haar advies over stofkeuze als achtergrond is perfect: zo passend bij mijn werk. En bij het resultaat dat ik voor ogen heb! Had ik zelf nooit kunnen bedenken. Bij de bestelling die volgde kreeg ik ook informatie over zijde toegestuurd. Heel welkom, zo nuttig en attent. Super bedankt! Jullie zijn voor mij de bewezen zijde specialist. En een echte aanrader!

Mooie producten, goede service. En eigenaresse en medewerkers die echt met je meedenken.

Mooie producten, goede service

Klantvriendelijk en geduldig.

Goede vriendelijke service, klantvriendelijk. Open naar kritische opmerking over website. Behulpzaam bij orderverwerving, geduldig.

Goed, maar 10cm te weinig stof ontvangen

Dag, Het was mijn eerste aankoop bij Zijdar. Werd prima naar de groothandel geloodsd. Ontving helaas 10 cm minder stof dan besteld. Wel van prima kwaliteit. Maar nu komt het: toen ik dit terugkoppelde naar het bedrijf werd er bijzonder klantvriendelijk en snel gereageerd. Voor ik er erg in had vond ik een pakketje van Zijdar, met een gratis meter van die zelfde prachtige stof, op de deurmat. Geweldig! Reuze bedankt en ik kom beslist weer eens winkelen bij Zijdar! Vriendelijke groet, F.

Beste Freya, Hartelijk dank voor de beoordeling. Vervelend te lezen dat er 10 cm te weinig stof is geleverd, wij meten altijd zorgvuldig. Desalniettemin kan er eens een fout worden gemaakt met het afmeten. Per mail heb ik een voorstel gestuurd om het op te lossen. Hartelijke groet, With warm regards, Mit lieben Grüssen, Cordialement, Sarah Ruijter - eigenaresse / company owner +31(0)251 750 275 De Trompet 1936 | 1967 DB Heemskerk Noord - Holland Geopend zonder afspraak: dinsdag t/m vrijdag 10.00 - 16.00 uur | 1e zaterdag van de maand 10.00 - 16.00 uur

Helemaal tevreden met service en levering

Snelle verzending. De zijde was netjes ingepakt en ook nog een workshop naar keuze uit te zoeken. Leuk!

snelle levering en mooie kwaliteit

super tevreden

Workshop voor zeer aantrekkelijke prijs gescoord

Zijdeschilderen ga ik in 2020 ervaren. Ben benieuwd. Het zal vast erg leuk zijn.

Zelfs met de feestdagen voor de deur , super snelle levering.

Geweldig aanbod van prachtige materialen en kennis

Geweldige winkel met kleurijke prachtige kwlitatieve stoffen, wol, zijde..Gastvrij ontvangst met heel behulpzame mensen die hun kennis en ideeën enthousiast delen.

Goede levering en kwaliteit producten

Zeer blij met mijn bestelling! Levering pas goed en helemaal tevreden met de wol. Ook met een handige instructie erbij voor onderhoud en hoe je een dekentje moet breien. Helemaal top!

snelle correcte levering ; goede service

zeer goed

Ik heb geen zin nodig om me uittedrukken. Gewoon goed!

Goede kwaliteit

Mijn eerste besteling goede kwaliteit en snelle levering echt top

Absolute kwaliteit

Was heel blij met mijn aankoop. Verwachtte er veel van en toen bleek het er nog mooier uit te zien. Netjes verpakt, snelle verzending! Heel erg tevreden!

Zeer mooi product en onverwacht snel geleverd.

Ik heb er al een grote deken van gebreid. Dat ging ook snel, zoals gezegd in de instructie video. Dank jullie wel!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Op de site werd aangegeven dat het een aantal dagen kon duren voordat de bestelling bezorgd zou worden. De bestelling kwam de volgende dag al binnen, dat was een fijne verrassing. De wol is goed en mooi van kwaliteit en de bestelling klopt.

Met liefde verpakte en verzonden artikelen van de hoogste kwaliteit!

Prachtig fluweel voor de feestdagen! Donkerblauw deze keer. Alleen bij Zijdar.......

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.