Mooie levering maar meer dan een week te laat

Ik kreeg wel verschillende verzoeken om jullie te beoordelen, maar geen levering!

Een fijne winkel om stoffen te kopen.

We zijn gastvrij ontvangen door Alisa. Zij is vriendelijk en deskundig. Vertelt veel over de stoffen wat heel prettig is. Geeft je ruimte en tijd om keuzes te maken. En ze reikt mogelijkheden aan om het materiaal te verwerken.

levering is vrij snel .

tevreden

Hele mooie producten, alles netjes en verzorgd geleverd

Sjaaltjes en kussensloop besteld, alles erg mooi, verzorgd en netjes een heel goed adres om zijden producten te kopen

Stofstalen bestelling

De stalen zien er mooi uit en binnen de afgesproken tijd geleverd

We hebben pech gehad

Het boek is heel snel verstuurd en dus mooi op tijd ontvangen Alleen, Het is beschadigd aan gekomen. De omslag wat gedeukt, maar dat viel nog mee Het boek is half los in de band Gezien de lage prijs hebben we hierover niet geklaagd, maar het blijft wel jammer. Ik ga proberen het te plakken. Vriendelijke groet Willem Duijzer

Geweldige producten

voldoet volledig aan de vraag

steeds tevreden over hetgeen ik besteld heb

Mooie producten, gedreven bedrijf

Fijne zijden kleding en een mooi boek over zijde besteld! Goeie service, duidelijke communicatie.

Snelle levering, top!

Zeer tevreden met de opgestuurde stof.

De bestelling werd correct en met de nodige zorg opgestuurd.

prachtige zijde

De staaltjes zijde die ik heb mogen ontvangen zijn van sublieme kwaliteit. Kreeg alles op tijd en de communicatie met de klantenservice is top. De informatie pagina over biologische zijde was voor mij een openbaring want ik wist niet dat alle zijde biologisch is en dat cocons inclusief rups in kokend water om zijdegaren te krijgen, totale onzin is!

heel mooie spullen

Het wordt net geen 10 omdat de levering langer duurde dan ik had gedacht toen ik bestelde. Dat was niet erg duidelijk bij het bestelproces. ik ben zeet tevreden over de kwaliteit van de producten.

Snelle levering, mooie producten!

Op zoek naar zijden stof kwam ik bij Zijdewinkel.nl terecht. Hier vond ik exact wat ik zocht, prachtige zijden stof. Snelle en verzorgde levering.

Super goede adviseing

Snelle communicatie. Uitgebreid advies en duidelijke instructie over het gebruik van zijde verf. Bijzonder vriendelijk en aanmoedigend.

prachtige wol en snelle levering

Prachtige wol besteld en dit werd erg snel geleverd. Erg blij mee!

Super die xxl lont wol

Mijn schoonmoeder is er superblij mee Dit is haar 4de deken di zijn gaat breien

Super service!

Elke vraag wordt met zoveel geduld en zorg beantwoord, echt super! Ik kreeg zelfs nog een mail daarna met linkjes erin waarmee ik dan weer verder kon. Heel professioneel en met heel veel kennis van zaken werd ik te woord gestaan, dankjulliewel!

Er wordt nagedacht en met de klant meegedacht, compliment.

Op de webshop was het niet mogelijk nog 10 meter zijde te bestellen, maar via de service wel en dat was ook snel geregeld.

Mooie pongee zijde

Ik heb maar een zijden lint besteld van een heel mooi pongee zijde. Het was ook snel geleverd!

Gewoon goed.

Zie boven. Vr. Gr.

Ok

Was een beetje lang wachten op de producten maar dat is ook begrijpelik. Een paar kleuren waren echt heel anders in het echt dan in het folder.

Hoi! het blijft lastig om een kleur op papier te vergelijken met een kleur op stof. Daarom organiseren wij ook workshops om zelf kleurkaarten in te verven op zijde: https://zijdargroothandel.nl/workshops-overzicht/hands-on-workshop-verf-je-eigen-kleurenkaart-090322. Door het opspannen van deze zijden doek, en vakje voor vakje in te kleuren met verf, heb je jouw eigen kleurkaart op zijde altijd in huis. Zo kun je makkelijker de juiste kleur en /of kleurcombinaties bedenken. Met het zijden doek kun je eenvoudig kleuren bij elkaar combineren op zicht. Omdat het een flinke investering is om 85 kleuren aan te schaffen voor een paar drupjes verf op de kleurkaart stelt Zijdar haar verfcollectie beschikbaar om zo alle kleuren op jouw doek te zetten. Hoe handig is dat! Hartelijke groet, Sarah - ZIJDAR

Netjes verpakt met beschrijvingen product per verpakking. Maastricht is wat uit de buurt. Kom zeker eens langs.

Zeer deskundige en vriendelijke service!

Alisa (de zijde expert) heeft mij op een zeer plezierige en uiterst deskundige manier te woord gestaan. We hebben samen de keuzes gemaakt en dat was bijzonder fijn! Dankjewel Alisa

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.