Altijd correct

Goede services

Heel behulpzaam telefoongesprek!

Ik heb geen ervaring met het verven van zijde en werd in een telefoongesprek met alle geduld geholpen. Al mijn vragen werden beantwoord en de volgende dag had ik een mooi pakketje in huis met alle benodigdheden!

Groot aanbod én snelle service!

Na het bekijken van het grote aanbod dat zijdewinkel biedt, was het plaatsen van de bestelling makkelijk en snel. Mijn bestelling werd snel geleverd en de communicatie over de levering was goed. Ik ga hier zeker vaker bestellen en ben erg blij met mijn producten!

Website is makkelijk te navigeren, snelle levering en mooie stof.

Website is makkelijk te navigeren, snelle levering en mooie stof.

Snel en netjes geleverd

Goede webshop

Prachtige organza zijde

Ik moest wel even wachten omdat het was uitverkocht, nu blijk ik mijn aankoopbedrag terug gewonnen te hebben met een gekleurde cocon actief.. Mijn geduld is beloond! Nergens anders heb ik zulke mooie organza kunnen vinden tot nu toe.

YAY, gefeliciteerd! Jouw aankoopbedrag wordt door ons terug gestort. En veel plezier met de organza zijde.

Snelle verzending

Snelle levering van mooie zijde

Wat je bestelt is wat je krijgt

Zoals altijd weer zorgvuldig ingepakt, alleen mijn verzoek de bestelling nog een paar dagen vast te houden, geplaatst in het opmerkingen vak bij de bestelling, is niet gehonoreerd. Op de website staat ook dat je daarvoor kunt bellen, maar waar dient dat vak anders voor? Gelukkig kon het bezorgmoment bij DHL gemakkelijk aangepast worden. Een tevreden klant.

Hoi! Dank voor je berichtje, er stond iets niet goed in de koppeling tussen onze - nieuwe! - checkout pagina en ons magazijn programma. Het opmerkingen veld is nieuw (afgelopen jaar kon je niets invullen, wat wij ook heel vervelend vonden haha). Nu werkt het WEL! Dus dank voor deze melding. > opmerkingen t.a.v. bezorging proberen we zo goed als het kan mee te nemen, we zijn dan wel altijd afhankelijk van vervoerders. Fijn dat het direct met DHL gelukt is. Hartelijke groet, Sarah

GOED!

Snelle levering. Goede qualiteit.

Goedkoop, leuk, mooi

Vergeleken met andere sites was deze lontwol goedkoop. Kwaliteit is goed en het breien van een chunky deken met mijn armen was super leuk. Bezorging was ook prima en snel. Wel vond ik het filmpje op youtube minder goed te volgen.

Altijd hele positieve ervaringen

Gede en snelle feedback, antwoord op je vragen, bestelling mooi verpakt en volgens afspraak thuis geleverd

Groot assortiment

Kennis van zaken, makkelijk om bestelde artikelen op te halen.

Altijd een prima adres voor prima kwaliteit spullen

snelle verzending, mooie kwaliteit

snelle verzending, mooie kwaliteit

Goed geregeld

Telefonisch contact omdat één besteld item niet voorradig was. Ze stelden voor om dat na te sturen. Prima geregeld!

Goed netjes, jammer dat je niet telefonisch vragen kunt stellen.

Doordat je telefonisch geen vragen kunt stellen maar dan moet mailen staan jullie wel ver van een klant af. Vind ik.

Mooie zijde, precies de goede kleur!

Mooie zijde, precies de goede kleur, 2 weken lever tijd , in mijn geval niet erg!

altijd goed

Moest even wachten op 1 product maar daarna geleverd zoals afgesproken

Mooi product.

Snelle bezorging, goed verpakt. Ik lig al lekker warm onder het resultaat. Duidelijke instructies en behandelwijze.

altijd uitstekend

stoffen zijn prachtig

Grote keus en goede kwaliteit

Helemaal tevreden. Alles wat ik nodig had kon ik bestellen. Ook al gaf de site aan dat het product misschien nagezonden moest worden kreeg ik alles toch in één zending toegestuurd.

Betrouwbaar

Prachtige lontwol. Duurde een beetje langer om te leveren dan gehoopt, maar mijn vraag daarover werd keurig beantwoord. Ik heb er een schitterende deken mee kunnen maken.

Snelle verzending, top klantenservice

Zaterdag besteld en dinsdag ontvangen. Lontwol en groene olijf zeep besteld, helaas ontving ik niet de bestelde olijfzeep maar de witte marseille zeep. Meteen gebeld en werd erg vriendelijk te woord gestaan. Probleem werd direct opgelost en kreeg daarboven op ook nog een kortingcode voor mijn volgende bestelling! Zeer tevreden!

leuk zijde pakket met duidelijke uitleg.

De Trompet 1936 1967DB Heemskerk

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.