Groot aanbod en aantrekkelijke prijsvariatie

1e keer bij zijdewinkel. Gelijk enthousiast over assortiment en service.

Mooie zijde, goede service

Prettig gesprek met deskundige verkoopster gehad.

alles helemaal top geregeld

mooie materialen, goede en vlotte communicatie bij vragen. service helemaal top.

Snelle bezorging, goede kwaliteit

Crepe georgette zijde gekocht in de aanbieding. Prachtige zijde voor een hele nette prijs. Verzending was vlot en de stof was veilig verpakt. Ik zal hier weer bestellen.

Top!!

Product als omschreven! Snelle levering

mooie wol

Gewoon heel goed!

Snel geleverd en precies wat ik had verwacht!

Toen de bestelling wat langer op zich liet wachten kreeg ik daar bericht van en dat vind ik goede se

Toen de bestelling wat langer op zich liet wachten kreeg ik daar een bericht van en dat vind ik goede service

Prachtige wol en duurzaam verpakt

Ik kocht 3 kilo lontwol en het is prachtig materiaal. Ook nog eens duurzaam verpakt. Wel was de bestelling wat laat, maar ik ben hierover in elk geval op de hoogte gebracht. Dus communicatie ook top!

Mooi materiaal.

Ruim aanbod van mooie materialen waarbij veel direct leverbaar is.

goede ervaring

levering heel snel , mooi verpakt. hele mooie wol:):)

Mooie producten

Fijne beschrijving om met de hand te breien en heel goed ingepakt

Snel en veel service , goede spullen

Prima!!

Bestelling snel verwerkt en verstuurd

Ik ben zeer tevreden met de lont wol en het was ook nog een aanbieding!

Mijn kleur wol was niet op voorraad…kreeg keurig een telefoontje.. Dus prima service. Annette

overzichtelijke site handig levering prima

zeer tevreden

Bij mijn bestelling werd geen rekening gehouden met de beloofde 10% vermindering , spijtig

Snel geleverd.

Het was mijn eerste kennismaking, helaas alleen online. Website vergt wat zoeken (op iPhone).ik zocht meer info over de collectie lontwol. Dus ben niet een uitsluitend zijdeklant. En de aangeboden kortingen deden mij beslissen “een gokje” te wagen. Verder prima info en snelle levering.

netjes

goede service, bestelling heeft een tijdje geduurd maar dat was gemeld op de site en nog een keer in de bevestigingen mail. 1 verf fles was niet op voorraad kwa grootte dit is opgelost door 2 kleinere te sturen, wat voor mij geen probleem is. En zoals altijd was alles netjes verpakt.

Vriendelijk en snel

Gebeld, besteld en snel meer gekregen dan ik verwachtte.

Mooie materialen en supersnelle nette afhandeling.

snel geleverd!

snel gevonden wat ik zocht en bovendien snel geleverd.

Klantvriendelijke site, snelle bezorging, kwalitatieve producten.

Betrouwbaar en snel

Besteld, goede info over levering en daarna snel ontvangen ondanks de feestdagen.

Mooie kwaliteit, goede prijs, maar anders als op de site

Als aanvulling op mijn naaldviltpakket (elders gekocht) heb ik de aanbieding lontwol 2 x 3 kleuren besteld, op de site staan mooie naturel kleuren, de kleuren die ik ontving zijn veel donkerder. Ik wilde schaapjes vilten, en had gehoopt op zeker een lichte kleur er bij, jammer...dus niet. Het gewicht was wel royaal afgewogen, de klantenservice vriendelijk.

De Trompet 1936

1967DB Heemskerk

Over Zijdewinkel.nl / ZIJDAR Groothandel

Wij zijn dé zijde specialist van Nederland & België. Sinds 1982 - 2e generatie familiebedrijf Zijdewinkel.nl is onderdeel van ZIJDAR Natural Silk opgericht in 1982. Sinds 2013 is Sarah Ruijter eigenaresse en runt hiermee als 2e generatie het familie bedrijf. Het voordeel hiervan is dat wij al 35 jaar expertise hebben op het gebied van zijde, stoffen en alles rondom textiel. Onze producten zijn met zorg geselecteerd. Wij kennen alle producten van A tot Z en kunnen jou er alles over vertellen. Persoonlijk advies en service door onze specialisten.