Erste

Is mijn armste ervaring

Zeer snelle levering, goed product

Mooi scherm voor mijn scooter voor een hele mooie prijs en in de avond besteld, de volgende dag voor 12:00 uur al binnen. Helemaal top

Prima prijs en snel geleverd

Allemaal prima

Ruime keuze en vlotte levering

De tweede scooterhoes gekocht die vast weer jaren meegaat. Nu waarschijnlijk nog langer door de plek uit de zon!!!!

Duidelijke omschrijving op site, snelle levering. Helemaal tevreden

goeie service

Snelle levering, lage prijzen

Bagagedrager NIU elektrische scooter: lage prijs, product perfect in orde, snelle verzending. Aanrader!

Snel en goed!

Snelle en betrouwbare levering. Medewerkers zijn behulpzaam en klantvriendelijk.

Perfect!

Scooter Centrum is een professionele zaak. Ik heb snel ontvangen wat ik besteld had. Tevens hebben zij mij op afstand geholpen toen ik vastliep bij de montage. Oprecht een fijne zaak die 100% weten waar ze het over hebben. In één woord; perfect!

Snelle levering. Ziet er goed uit, past precies over de scooter. Ik heb mijn man er een groot plezier mee gedaan.

Prima ervaring

Product netjes verpakt,onbeschadigt en compleet afgeleverd Levering duurde 5 dagen...mag sneller.

top service

Snelle levering, goeie kwaliteit en prima service

Fijn bedrijf, service gericht, snelle levering

Fijn bedrijf, service gericht, snelle levering.

Supersnel

Accu besteld laat in de avond. Volgende dag in huis👌

Goede mede werking

Goede mede werking en en dik tevrede over het bezorgen

Snel, goed en kwaliteit

Netjes en snel.

goed!!

doen wat ze meten doen ,, goed spul ,goede kwaliteit ! tevreden zeker een aanrader

Zo hoort een webshop te functioneren

Behulpzaam, ruime keuze, leuke aanbiedingen en snelle levering

Goede service en kwaliteit

werkelijk razend snelle service

een laag scherm voor de Sym Mio 50 besteld en binnen 24 uur geleverd. Dat is dus echt snel.

Zeet goed geholpen geworden, alleen de bouten wat we na geleverd hebben gekregen waren ook nog te groot, maar we hebben zelf voor bouten gezorgd. Toch bedankt voor de service weet nml niet wat er fout is gegaan, maar jullie hebben je best gedaan.

Netjes gegaan allemaal

Een ongelooflijke snelle bezorging van de prima producten.

S'avonds om 23:15 uur besteld en de volgende werkdag s'middags om 15:10 uur in huis. Dit had ik nog niet meegemaakt. Een paar dagen erna nog een bestelling gedaan in het weekeinde en deze werd op dinsdag middag ook rond 15:00 uur bezorgd. Dus prima service v.w.b. de aflevering.

prima service

zeer snelle levering tegen de beste prijzen