Snelle levering van gevraagde onderdelen

Perfect zonder problemen

Best laat op de avond besteld, volgende dag in huis. Goeie prijs. Montage van het windscherm was eenvoudig!

Goed ingepakt

Snelle verzending

Goed verpakt

Snelle service en uitstekend product

Dinsdag besteld, woensdag in huis perfect product.

duidelijk, goede service, vriendelijk en snel

Ik wist niet wat ik precies moest hebben maar de meneer aan de telefoon wist het precies. Topservice

Snelle levering goed product

Door een typfout had ik bij de bestelling een verkeerde postcode ingevuld, na contact is dit super opgelost en werd ik zelf gebeld of het artikel ontvangen was. Echt super!

Overzichtelijke en makkelijk te bestellen en snelle levering

zie boven

Ging wel

Ik had een smoke windscherm besteld alles ging prima maar toen ik het zelf ging monteren er was een geen handleiding en de boutjes waren krom en niet uitgeboord maar ik vindt het wel een mooie scherm!!

De bestelling is prima verlopen.

Het functioneerd allemaal goed

Volgens afspraak

Alles keurig geregeld

Zoals het bij elke winkel zou moeten zijn

top! Smiddags besteld volgende dag in huis zoals beloofd, geen poespas bestelling compleet. Binnen 24 uur reed de scooter weer hartstikke blij mee.

Zoals het hoort.

Top thanx.

Álles was goed én waar zoals beloofd. 😁🍺

Alles perfect

Goed geregeld

Netjes verpakt en snel geleverd.

Uitstekend!

Nette bediening, goede service!!!

Snelle levering. Helaas beschadiging op scooterscherm. Geen probleem, kon zo worden omgeruild.

Slechte levering

Producten zijn top en worden zoals beloofd ook tijdig verzorgd aan PostNL. Helaas was het niet: vandaag besteld, morgen in huis. Het was eerder: vandaag (donderdag) besteld en pas volgende week woensdag in huis. Tip: mss samenwerken met een ander bezorgbedrijf?

Snelle levering en goed verpakt

Zeer prettig

Snel en netjes geleverd

Ik had drie onderdelen besteld. Deze hebben ze allemaal gecontroleerd bij inpakken en bleek de voorspatschermbeugel beschadigd. Netjes een mail gehad dat deze opnieuw door hun werd besteld bij hun leverancier en werd nagestuurd. Andere twee onderdelen netjes op tijd. En de nalevering ook binnen drie dagen binnen. Super service. En alle onderdelen pasten goed en waren makkelijk te monteren.

Over Scooter Centrum