Ik werd netjes op de hoogte gehouden over mijn bestelling

De site is duidelijk, ik had snel de accu gevonden die ik nodig had (en ik heb er geen bal verstand van). Na bestelling werd ik netjes op de hoogte gehouden over de levering. Ook even een mail over dat het artikel in een andere verpakking zat, maar dat ik echt het juiste zou ontvangen. Levering snel en de prijs ook top. Grote blij :-)

Snelle levering, goede communicatie

Accu besteld de volgende dag al geleverd. Om verwarring te voorkomen werd vooraf netjes gemeld dat op de verpakking een ander typenummer staat maar deze accu verder exact hetzelde is als de bestelde accu. Nette communicatie snelle levering. Zeer tevreden.

Goede beschrijving en snelle service

Producten goed en duidelijk omschreven en snelle levering.

Prima prijs, snelle levering

Begin 2022 hier een nieuwe Kisbee gekocht. Die stond in voorraad, ik kon proefrijden en hem de volgende dag ophalen. Goed bereikbaar met het OV als je verder weg woont.

Accu besteld voor m’n Vespa. Snel geleverd, goeie kwaliteit accu die keurig helemaal opgeladen was. Kon weer rijden!

Ik vind het een goede service klanten vriendelijk goeie service en wat ik besteld kom de eerste volgende dag ik ben heel erg trots en blij en een goeie spullen

Super snelle levering!

Tijdje terug een nieuwe accu besteld voor mijn scooter. Het bestellen via de website ging heel gemakkelijk en snel. De dag daarna heb ik de accu al kunnen ophalen bij het door mij gekozen pickup point. Super snelle levering dus! Accu erin zetten ging ook prima en kon dus de dag na mijn bestelling weer heerlijk touren :) dit was mijn eerste bestelling bij Scooter Centrum maar zeker de moeite waard. Ik kom hier 100% zeker weer terug.

Bestelling snel binnen, goed product Top.

Fijne service

Fijne service, snel verzonden pakket goed ingepakt had een windscherm besteld en is helemaal goed binnengekomen zonder beschadigingen. Ook hielden ze me op de hoogte van mijn pakketje waar en waneer die zou komen Kortom topservice!!

Een snelle levering van een goed product.

Een zeer goede uitgebreide website waar het vinden van het juiste scooteronderdeel heel makkelijk is.

Goed genoeg!

Online een uitlaat besteld voor mijn Kymco. Deze werd keurig binnen 24 uur geleverd. Pasvorm okay, maar door de té hoog opgelaste steunen botste het hitteschild tegen het plaatwerk van de scooter. Opgelost door gaten te boren vóór de bevestigingsgaten van het schild, en een kwart aan de achterkant van het hitteschild af te zagen. Dat komt nu eenmaal weleens voor bij imitatie onderdelen en is met wat knutselwerk eenvoudig zelf op te lossen. Prima uitlaat voor een prima prijs verder!

Nieuwe accu besteld, nette prijs, vlot geleverd, komt goed opgeladen aan en compleet met klemmetjes zodat ik binnen 10 minuten de accu kon wisselen en weer rijden. Thx!

Snelle levering en artikel zorgvuldig verpakt.

No bullshit just quality.

Kreeg waar ik om vroeg snel en zonder onzin.

Accu besteld, volgende dag binnen. Telefonisch ook erg klantvriendelijk. Kortom een aanrader.

vraag expliciet naar een scooter hoes in bruin en wat krijg ik : zwart

Dit is het antwoord wat ik kreeg voor de bestelling: Goedemiddag, ​ Bedankt voor u bericht. De beschermhoes die wij aanbieden zijn standaard in de kleur bruin. Met vriendelijke groet, Joey de Ruiter Adviseur

easy to order and very competitive price

I got what I wanted . fast response and easy to access. Delivery in 3 workdays after item had been sent

Gewoon goed

Product was voor een goede prijs en snel geleverd. Even het onderdeel in mijn scooter plaatsen en hij deed het direct. Top product, top bedrijf.

Snelle levering zonder problemen

Het product werd snel geleverd Kreeg netjes een handleiding mee op de mail (niet nodig) in dit geval maar wel erg klant gericht

Top op tijd en het juiste product

Was precies wat ik besteld heb

Snel en probleemloos

Top top top

Heb een accu besteld tegen een zeer concurrerende prijs . De volgende dag al geleverd Kan volgens mij niet beter. Ik ben een zeer tevreden man . Ga zo door zou ok zeggen

verbazingwekkend

Hallo, ik wil graag een van de winnaars zijn Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima webwinkel

Ruime keuze en makkelijk bestellen goede betaal mogelijkheden en prima service en snelle levering nooit geen probleem