Goede kwaliteit snelle levering

Besteld een scooterhoes en een zadelhoes. zeer gemakkelijke keuze op de website, goede kwaliteit en juiste prijs. Vervolgens snel geleverd Wat wenst een mens nog meer...

snel en goede service, een voorbeeld voor iedereen!

Diverse onderdelen besteld, alles goed en snel geleverd een echte aanrader en niet voor de eerste keer.

Snel gekregen

Zeer snel gekregen. En goed ingepakt. Een top zaak.

Snelle levering.

In deze tijd van Corona duurt het meestal erg lang niet bij deze shop.

Scooterhoes past prima vind wel wat dun maar we zullen zien of die genoeg bescherming bied met de tijd

Prettig online bestellen zoals het overal zou moeten zijn

Op tijd geleverd, goede prijs/kwaliteit verhouding De originele gebruiksaanwijzing was onduidelijk maar Scooter Centrum stuurde uit zichzelf via mail een omschrijving die niets te wensen over liet.

Prima accu en snel geleverd

Accu voor mijn scooter besteld. Duidelijke uitleg op de website. Na bestellen snelle levering.

Had een accu besteld twee dagen was die geleverd netjes in een doos verpakt kreeg een berichtje dat die bezorgt zal worden keurig op tijd

Super!!!!

Onderdelen waren volgende dag in huis, goed verpakt en goed materiaal!!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd en netjes verpakt zodat schade niet kan voorkomen

Zeer tevreden, snelle levering

Ik had snel een accu en bougie nodig voor een scooter en het bedrijf doet wat het belooft. Vandaag bestellen is morgen in huis. Bedankt!

Top bedrijf

Ik bestelde laatst een accu voor mijn honda vision en had het heel snel in huis en werkte en paste perfekt. Ben erg blij

Duidelijke omschrijving van de producten, snelle levering en prima aftercare

Supersnelle levering. Goed verpakt. Gewoon top

Alles snel en vlot geregeld

Heb mijn bestelling geplaats en is de zelfde avond klaar gemaakt. Heb mijn bestelling de volgende dag in ontvangst kunnen nemen. Top snel

Goede kwaliteit, razendsnel bezorgd.

Ik ben heel erg tevreden.

Mijn bestelling was binnen een dag bezorgd zonder verdere moeilijkheden, ik ben heel erg tevreden.

Goede service en goede kwaliteit... Product was netjes verpakt en binnen 3 dagen thuisbezorgd!!!

Perfecte ervaring zoals het hoort!

Snelle levering van origineel peugeot windscherm, goede prijs in verhouding met andere winkels. En daadwerkelijk niet beschadigd zoals nieuw hoort te zijn!

Product is aangekomen en snel

Ik had de product in de avond besteld niet wetende dat hij de volgende ochtend zou aankomen daardoor koon ik mijn windscherm snel monteren daardoor heb ik minder kou geleden top

Werkt perfect

Werkt supergoed,geen problemen meer met de regen,loopt zo van het scherm af.Meteen de vizieren van de helmen ook meteen gedaan.

super geregeld

de ene dag besteld en de andere dag al in huis, dus helemaal geweldig, dus al bij al alles goed geleverd.

Netjes en snel

Vlug geleverd en de spullen zijn zoals omschreven

Goede, snelle service!

Nieuwe accu besteld, snelle goede service!

Snel en efficient!

Netjes een bericht ontvangen wanneer het product weer beschikbaar was. Daarna met enkele clicks besteld en betaald. De volgende dag het product in huis. Top.