Super snel geleverd

Het produkt voldeed volledig naar mijn verwachting en het was gemakkelijk te vinden in de webshop.

fantasties precies zoals ik had gehoopt , snel en betrouwbaar ,goed dus!!

Eerste keer dat ik bestel bij Scooter Centrum . zeer tevreden snel, goed en zeker niet onbelangrijk, de juiste spullen geleverd sjapo!

Toppie

Ik heb een nieuwe accu besteld. Levering was snel. Pakket kon ik volgen via PostNL. Bijzonder blij, accu geplaatst en scooter start direct !!

Super snelle levering, echt helemaal top. Mijn lieve nieuwe scootertje heeft een lekkere mooie -warme deken over zich heen. Ik kan hem goed vast zetten, zodat hij geen koude bellen en voeten krijgt. Ontzettend bedank, ook namens mijn grote trots, mijn scooter! Heel fijn weekend, Elisa

De accu van mijn snorscooter was aan vervanging toe. Op internet kwam ik bij deze winkel uit, mede vanwege de vele positieve reviews. 'S-avonds laat de bestelling gedaan en de volgende ochtend werd de accu al thuis bezorgd, echt supersnel. De accu moet nog in de scooter geplaatst worden, maar dat komt zeker goed en ik weet nu waar ik de volgende keer voor een bestelling moet zijn, bedankt.

Correct en snel

Mijn accu kwam dezelfde week nog, was er heel blij mee, top

Netje geleverd wat besteld is en mooi op tijd

Snelle levering zelfs een beschrijving van het product via e-mail gekregen echt een aanrader.

Erg goede en snelle service

Product (Accu) snel geleverd waardoor ik weer kon rijden.

Wow, dit is goed!

Netjes de volgende dag binnen. En voor een zeer nette prijs. Scooter startte gelijk weer met nieuwe accu. Top! Van harte aanbevolen.

Supersnel!!

‘S avonds besteld, volgende ochtend binnen!! Kan volgens mij niet sneller, super!!!

Zeer goede service

Vriendelijk personeel in vestiging Amsterdam. Meedenkend en adviserend. We moesten 3 weken wachten op een. Ieder Vespa, maar zeer goed op de hoogte gehouden van status van levering.

Zeer te vrede snelle levering

Ga zo door

Geweldig.

Zeer snelle levering en daar hou ik van en natuurlijk een goed product.

Top bedrijf !!

Alles zoals het hoort .

Door het scooter centrum wordt je vakkundig en super snel geholpen

Het scooter Centrum is een vakkundig bedrijf! Je wordt er supersnel geholpen, binnen 24 uur is hun drijf. Is het supersnel geleverde onderdeel of type niet goed. Dan leveren ze het juiste onderdeel opnieuw met evenveel spoed. Dit bedrijf wil ik iedereen aan raden als klant. Ook telefonisch wordt je geholpen door het hele land.

prima levering

Product werd snel en goed geleverd!

i was fast send and come in good condition here to me

sending was good, now i will see what more is to come

Snelle levering en goede kwaliteit!

Lekker goedkoop, snel en ook eens een goed product!

Snel en betrouwbaar

Alles op tijd,zoals afgesproken is.

Super goede kwaliteit en snelle levering!

Batterij besteld voor mijn scooter en de dag erna was die al geleverd! Ook een fijne korting erop en het werkt super! Ben echt enorm tevreden!

Prima. Mooi volgens de afspraak.

Niets op aan te merken. 10/10.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Besteld en snel geleverd. De kwaliteit is zeer goed. Ben er blij mee.

Gewoon geweldig

Had een akku nodig en een bougie Alles netjes op naam van je scooter te vinden Kijk hier word je blij van mijn scooter is starten en lopen nu Levering zeer vlot

Redelijk

Mijn scherm is keurig geleverd. Het bevestiging setje ontbrak. Deze zou nagestuurd worden. Tot op heden nog niets ontvangen.