easy to order and very competitive price

I got what I wanted . fast response and easy to access. Delivery in 3 workdays after item had been sent

Gewoon goed

Product was voor een goede prijs en snel geleverd. Even het onderdeel in mijn scooter plaatsen en hij deed het direct. Top product, top bedrijf.

Snelle levering zonder problemen

Het product werd snel geleverd Kreeg netjes een handleiding mee op de mail (niet nodig) in dit geval maar wel erg klant gericht

Top op tijd en het juiste product

Was precies wat ik besteld heb

Snel en probleemloos

Top top top

Heb een accu besteld tegen een zeer concurrerende prijs . De volgende dag al geleverd Kan volgens mij niet beter. Ik ben een zeer tevreden man . Ga zo door zou ok zeggen

verbazingwekkend

Hallo, ik wil graag een van de winnaars zijn Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima webwinkel

Ruime keuze en makkelijk bestellen goede betaal mogelijkheden en prima service en snelle levering nooit geen probleem

Goed produkt

Goed produkt, snelle levering

Goed product snelle levering

Nieuwe accu voor Peugeot Django. Goede accu voor een mooie prijs. S middags besteld volgende dag in huis, Toppie.

Toppie!

Het bestelde artikel verscheen bijna als vanzelf in mijn brievenbus. Snelle bestelactie, snel weer op weg!

Snel correct en concurrerende prijzen

Snelle correcte levering, ruime keuze en goede prijzen

Snelle levering voor mijn scooter

Ik ben goed geholpen

Ik wist niet welke accu ik nodig had voor mijn zip heb via email gevraagd en ik heb snel reactie terug ontvangen super toppie

Uitstekende service.

Snelle levering voor een product met een concurrerende prijs.

Super snelle levering

Snelle levering...super ervaring

Perfect!

Alles zoals verwacht, alles zag er goed uit, handige instructie erbij gekregen. Echt een aanrader.

goede service

verkeerde accu besteld. Retour gezonden en tevens de verzendkosten ook vergoed gekregen. Snel mijn geld op eigen rekening ontvangen. Ook de juiste accu weer besteld.

Top zaak hele snelle levering

Hallo , Ik was op zoek naar een nieuwe accu voor mijn scooter .zo kwam ik terecht op website van ScooterCentrum en tot mijn verbazing waren ze nog eens de goedkoopste ook met hun prijs Direct besteld was makelijk en overzichtelijk om te doen een kind kan de was doen Volgende dag werd bestelling al afgeleverd TOP Ga hier zeker meer bestellen

Snel

Alles goed en snel afgehandeld.

De ervaring die ik heb met dit bedrijf zijn uitstekend ,makkelijk om iets te bestellen en om te betalen en de levering is ook ok zeer snel en netjes verpakt prima zo !

Heel duidelijk site, gemakkelijk dat gevonden wat ik zocht en perfecte afwerking van mijn bestelling

Heel tevreden

Snelle levering!!!

Precies zoals op de site staat!!! Had een accu besteld voor een Kymco Agility die al een tijd stil had gestaan in de regen en kou. Accu geplaatst en deed het meteen. Goede handleiding dag van te voren op de mail gekregen. En vragen werden snel beantwoord. In 1 woord TOP!!! Ik ga sowiezo weer hier bestellen als ik weer wat nodig heb! En betaalbaar ook!!!

super snelle levering

Voor 11.00 uur besteld de andere dag in huis

De verwerking van de bestelling klein of groot en de zorg voor verzending is werkelijk in één woord geweldig!