Prima serves

Scooterzeil besteld. De volgende dag geleverd. Snelle afhandeling. Kan je zaken mee doen.

Snel geleverd, goed en goedkoop

Ik had snel even een accu nodig. Zelfs met verzendkosten ongeveer Eu. 20,00 goedkoper dan hier bij de "dealer". Accu arriveert volgeladen, maar op advies van de bijgeleverde documentatie, toch maar even aan de druppellader gehangen. Binnen 10 minuten klaar, dus de accu was ongeveer 99,99% vol ! Goede koop, kan niet anders zeggen

Erg tevreden met de hoes!

De hoes bevalt zoals het moet. Het vastzetten duurde even, maar met de bijgestuurde handleiding ging het erg gemakkelijk. De hoes kan je nog opblazen en is daardoor ook goed tegen water bestendig. Hij is lekker warm en het geld dus ook echt waard. Fijne aankoop!

Bestelling super snel ontvangen.

Uitstekende service en snelle levering

Na de bestelling zijn wij uitstekend op de hoogte gehouden, en zelfs erna kregen we nog een extra handleiding. Wij hebben veel slechte ervaringen, maar Scooter centrum maakt alles weer goed.

Wat een superservice, snel, klant- en kwaliteitsgericht.

Na recent een E-chopper te hebben aangeschaft, was ik op zoek naar goedgekeurde sloten, zoals de verzekering die als conditie stelt. Via een videoclip op YouTube, waarbij op zeer duidelijke en enthousiaste wijze een unieke variant van een mini-schijfremslot werd aangeprijsd, wilde ik er een. De directe link voor een bestelling op de website, heb ik vervolgens aangeklikt. Het product werd duidelijk omschreven en met foto's omlijst. Na een paar klikken had ik de bestelling verricht en betaald. Conditie: binnen 24 uur bezorgd, prima. Zo doe ik graag zaken! Binnen het uur bevestiging, order/factuur en Track&Trace binnen. De volgende middag het pakketje al in de bus. Na het te hebben geopend, even een deceptie.. Bleek men de zgn. "reminderkabel" niet te hebben meegezonden, die echt wel nodig is i.c.m. het slot zelf. Dit werd ook uitdrukkelijk geshowd en benoemd in de videoclip. Direct een e-mail met als bijlage de foto van het ontvangen slot verzonden. Als antwoord via een zeer snelle reactie, werd mij gemeld dat de reminderkabel APART te bestellen is en ik dat niet had gedaan.. Uit zowel de videoclip alsook de pagina op de site werd mij niet direct duidelijk gemaakt, dat slot én kabel niet als 1 product werd verkocht. Dit is natuurlijk heel jammer voor de klant. Het is aan te raden om dit ook duidelijk te benoemen in de clip, als zijnde 2 apart aan te schaffen producten en/of op de pagina van de site te refereren met een link naar de reminderkabel. Beter lijkt het me vooralsnog, om dit als een 2 in 1 pakket aan te bieden op de site, zodat de klant nooit "mis" grijpt. Omdat ik de reminderkabel wel nodig had, wees ik in de e-mail op de nieuwe bestelling waarbij de verzendkosten hoger waren dan de kosten van de kabel. Ik kreeg echter binnen een dag de kabel zonder porto toegezonden, chapeau! Waarom deze uitgebreide review? Omdat ik graag met dit soort webshops zaken doe. Ze zijn efficiënt, klantvriendelijk en de service is top. Graag tot de volgende keer..!

Prima levering !

Accu besteld duidelijk info op de website levering volgende dag.

Goede service, snelle levering en mooi materiaal!

DE scootershop bij uitstek. Goede service!

Ik heb op de gok een Shad topkoffer voor mijn scooter gekocht. Werd de volgende dag al bezorgd. Hij paste met de duidelijke uitleg uitstekend op de kofferdrager.

Point, Click, Order, Pay, Collect to drive the same day!!

Dit bedrijf heeft op Youtube een kanaal met elke week een nieuwe video. Aansprekende video's met merk/model info en ook nuttige info over de laatste trends en ontwikkelingen op scooter gebied. https://www.youtube.com/c/ScooterCentrumReeuwijksince2009 Op de duidelijke website kun je snel navigeren naar het door jou gewenste merk en model en deze middels een keuzemenu naar hartelust customizen en zie je gelijk wat dat op de eindprijs doet. En natuurlijk niet te vergeten: GRATIS thuisbezorgd! Ook zijn er kant en klare customized modellen die klaar staan om dezelfde dag nog opgehaald te kunnen worden. Super, een voorbeeld voor de concollega's waar de vraag om de levertijd vaak met "uhhhh....moet ik even nakijken en overleggen met de werkplaats, maar met twee weken moet wel lukken" beantwoord wordt!?! Wij hebben bewust gekozen voor dit bedrijf en kochten er een mooie customized matzwarte Piaggio Zip Trento uit de kant en klaar voorraad, dus 's ochtends bestellen en dezelfde dag nog lekker rijden! Kortom, voor ons is het duidelijk Scootercentrum Reeuwijk RULEZ!!

Ik heb een zeer goede ervaring met jullie!!!

De service is fantastisch! Alles op tijd geleverd! Wat jullie beloven komen jullie ook na!!!

Uiterst tevreden op alle fronten

Had een scooteraccu besteld en afgerekend bij een andere onderneming. Gelijk kreeg ik de melding dat de accu niet voorradig was, en ik binnen een paar dagen mijn geld teruggestort zou krijgen, wat ook netjes is afgehandeld. Maar dat ze dit niet op voorhand hadden kunnen tackelen vind ik teleurstellend. Desalniettemin zocht ik verder op internet, en kwam scootercentrum tegen. Daarop geklikt kreeg ik een heel overzichtelijk menu, en had mijn type en model accu al snel gevonden. En ook nog eens voor een flink lagere prijs dan bij de vorige aanbieder. Bestellen en afrekenen was ook in een handomdraai geschied. Direct een bevestigingsmail met alle gegevens én track&trace link. Tot mijn verbazing was de accu de dag erop al bij mij afgeleverd. Er was een duidelijke beschrijving bijgevoegd, en op advies de accu nog even doorgeladen en vervolgens geïnstalleerd. Hij start weer als vanouds, dus helemaal tevreden. Oh ja, scootercentrum staat nu uiteraard in mijn lijst favorieten. Groet Jim van der Veldt uit Sneek

Een goede ervaring gehad

Ik had een goede ervaring het was snel geleverd en het is van goeie kwaliteit Zeker een aanrader om hier te bestelen <3

Snelle levering. Overzichtelijke sit

geweldige ervaring

Echt de volgende dag geleverd, en dat was op een zaterdag. Het windscherm was zeer goed verpakt. Eigelijk een heel leuke online shop incl. de mogelijkheud voor betaling met afterpay. Ik ben zeer tevreden.

snelle levering en schappelijke prijs

duidelijke site ,veel keus , goedkoop en snel geleverd, voor herhaling vatbaar

Uitstekend!

Prima site! Lekker rondsnuffelen op je merk, type of hoe je ook maar zoeken wilt en er worden je een aantal opties aangeboden. Goede foto's met prima uitleg over de artikelen! Heb je eenmaal je keuze('s) gemaakt, en alles in je winkelmandje, dan is het een kwestie van (inloggen of als gast doorgaan) afrekenen met een betaalwijze naar keuze, en daarvan krijg je dan ook netjes een mail. Voorts wordt je op de hoogte gehouden van je pakket middels track & trace, en een of twee dagen later is je pakketje thuis. Kortom: Ideaal! :)

Fijn als je zsm een accu nodig hebt. En hij werkt ook nog prima. En een betaalbare prijs.

Goede prijzen, snelle levering en uitstekende service!

Al enkele malen onderdelen besteld hier. Prijzen zijn goed of lager dan op andere plaatsen en de levering meestal binnen een dag. Je krijgt ook goede informatie over de producten zodat je altijd het juiste onderdeel krijgt.

Geleverd wat er is besteld gewoon geweldig

Duidelijke website goede beschrijving voor het monteren goed passende onderdelen gewoon gekregen wat ik in me hoofd had gewoon top

Makkelijke te bestellen en snel geleverd. Een link om je bestelling te volgen en klanttevredenheidsonderzoek.

Bestelling snel en netjes geleverd.

Bestelling geplaatst wat erg makkelijk ging deze werd snel en netjes volgens afspraak geleverd,zeer tevreden.

perfect

Duidelijke site en goede klantbeleving

Ik zocht een accu en werd goed door de website geloodst om tot de juiste keuze te komen. Keuze gemaakt, makkelijk afrekenen en daarna ben ik goed op de hoogte gehouden van de levering van het pakket.

Bestelling binnen een halve dag.

Supersnelle service. Je wordt ook op de hoogte gehouden wanneer het georderd is en verzonden naar PostNL En een track and trace. Netjes in een doos verpakt die je tevens kan gebruiken om het terug te sturen mocht dat nodig zijn.