Snelle levering, goede prijs

Levering was snel, de prijs was goed.

Goed product

Bestelling is snel en goed afgeleverd. En deed geheel aan mijn verwachtingen. Kortom een goed product.

Kwaliteit zoals het hoort!

Beenkleed besteld, snelle levering en een perfecte pasvorm. Zeer tevreden klant erbij!

Snel geleverd voor een lage prijs !!!

Na bestelling snel geleverd en voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering met zorg verpakt en perfecte scooter materiaal

Een groot assortiment aan scooter materiaal voor elk budget die met zorg wordt verpakt en snelle levering!

Geweldig snelle levering

Snel geleverd, goed op de hoogte gehouden van de betelling, netjes mailtjes gekregen. En netjes verpakt!! Tevreden

Eerlijke prijs, kwaliteit en snelle verzending.

Na uw advertentie een bestelling geplaatst, waarna ik tot mijn verbazing Al bericht kreeg, dat het de andere dag reeds bezorgt kon worden. De kwaliteit was zeer goed, waardoor ik dus wel weet bij wie mijn volgende bestelling gedaan wordt. In jip en janneke taal: GOED BEZIG. Vrgtn. Piet koorneef.

Soepel en perfect.

Na een kort telefonisch contact te hebben uitgelegd over wat ik wilde bestellen werd mij alles vriendelijk uitgelegd. Een nieuwe helm. De bestelling is geplaatst en snel geleverd. Deze aanbieding ziet er perfect uit en voor een mooie prijs. Dank! En dan wordt mij gevraagd of ik dit wil beoordelen met de kans een scooter te winnen?! Ja natuurlijk! Mooier kan haast niet! :)

keep up the good job!

Dag na bestelling al levering, hoe lekker is dat! Daar kunnen de grotere webshops nog wat van leren. Ik ben er blij mee, ga zo door!

Weinig woorden maar top service het product moeiteloos binnen 2 dagen binnen gehad!

Snelle levering.

Het was snel geleverd. Zodoende konden we ook gebruik er van maken. IVM dat we een scooter tour wilde doen en makkelijker onze route bij konden houden en chiller rijden zonder elke keer je telefoon vast te moeten pakken.

Op tijd geleverd en het product is erg kwalitatief

Had een probleem met het starten van mijn scooter en was dus erg blij met de snelle levering zodat ik nu ook weer goed met de scooter kan gaan rijden. Top en zal hier vaker dingen gaan bestellen

Goede zaak, snelle bezorging

Overzichtelijke website waar ik snel vond wat ik nodig had en ook heel snel bezorgd zonder op of aanmerkingen.

Goede snelle service

Een helm besteld voor op de snorscooter. De helm was precies zoals beschreven. Maattabel is goed. Snelle service en was snel en tekens verpakt in huis. Niet duur, dus goede service, goede kwaliteit, goede prijs.

Precies wat ik nodig had, voor een goede prijs.

Mijn scooter accu wat kapot en alleen bij jullie wat die nog te koop voor een goede prijs.

Goede prijs, snelle levering!

Het bestellen via website was snel, makkelijk en duidelijk.de zending was goed te tracken via mail en duidelijke mail bevestiging wanneer het geleverd gaat worden! En als extra heb ik nog een mail gekregen met een beschrijving hoe het product werkte! Zeer tevreden over het geheel!

Zeer snelle service!

Ben helemaal teveden met de helm, kwam netjes verpakt aan en had hem al heel snel, goede snelle service met topproducten!

mooi scooter scherm, nette prijs

mooi scooter scherm, nette prijs

S’avonds 21.00 uur besteld volgende dag in huis. Super

Snel en makkelijk

Mijn bestelling is snel en netjes binnen gekomen goede service

prima beenkleed

Na telefonisch contact een Tuscany beenkleed besteld. Aflevering wat vertraagd maar dat lag aan Post NL. Beenkleed ziet er goed uit. Mooie kwaliteit. Gaat nog even duren voordat ik er gebruik van gaan maken, maar komende winter zal dat zeker lukken. Heel tevreden.

Kan niet beter!

Perfect! Besteld, de volgende ochtend vroeg geleverd incl. duidelijke en begrijpelijke instructies, direct zelf geplaatst, en de scooter rijdt weer als nieuw.

Geen problemen

Ik kreeg netjes mijn bestelling en alles werkte prima zal zeker nog een keer bestellen!

Goed product, snelle levering

Duidelijke site. Product was snel geleverd .

Toppie