Goed product snelle levering

Nieuwe accu voor Peugeot Django. Goede accu voor een mooie prijs. S middags besteld volgende dag in huis, Toppie.

Toppie!

Het bestelde artikel verscheen bijna als vanzelf in mijn brievenbus. Snelle bestelactie, snel weer op weg!

Snel correct en concurrerende prijzen

Snelle correcte levering, ruime keuze en goede prijzen

Snelle levering voor mijn scooter

Ik ben goed geholpen

Ik wist niet welke accu ik nodig had voor mijn zip heb via email gevraagd en ik heb snel reactie terug ontvangen super toppie

Uitstekende service.

Snelle levering voor een product met een concurrerende prijs.

Super snelle levering

Snelle levering...super ervaring

Perfect!

Alles zoals verwacht, alles zag er goed uit, handige instructie erbij gekregen. Echt een aanrader.

goede service

verkeerde accu besteld. Retour gezonden en tevens de verzendkosten ook vergoed gekregen. Snel mijn geld op eigen rekening ontvangen. Ook de juiste accu weer besteld.

Top zaak hele snelle levering

Hallo , Ik was op zoek naar een nieuwe accu voor mijn scooter .zo kwam ik terecht op website van ScooterCentrum en tot mijn verbazing waren ze nog eens de goedkoopste ook met hun prijs Direct besteld was makelijk en overzichtelijk om te doen een kind kan de was doen Volgende dag werd bestelling al afgeleverd TOP Ga hier zeker meer bestellen

Snel

Alles goed en snel afgehandeld.

De ervaring die ik heb met dit bedrijf zijn uitstekend ,makkelijk om iets te bestellen en om te betalen en de levering is ook ok zeer snel en netjes verpakt prima zo !

Heel duidelijk site, gemakkelijk dat gevonden wat ik zocht en perfecte afwerking van mijn bestelling

Heel tevreden

Snelle levering!!!

Precies zoals op de site staat!!! Had een accu besteld voor een Kymco Agility die al een tijd stil had gestaan in de regen en kou. Accu geplaatst en deed het meteen. Goede handleiding dag van te voren op de mail gekregen. En vragen werden snel beantwoord. In 1 woord TOP!!! Ik ga sowiezo weer hier bestellen als ik weer wat nodig heb! En betaalbaar ook!!!

super snelle levering

Voor 11.00 uur besteld de andere dag in huis

De verwerking van de bestelling klein of groot en de zorg voor verzending is werkelijk in één woord geweldig!

doen wat ze beloven!

laatst een hoes snel nodig voor de scooter te kunnen afdekken met het slechte weer, 's avonds besteld, volgende middag in huis, netjes verpakt, en snel geleverd. topservice ! keep up the good work!

Super duidelijk website. Makelijk bestellen. Goede communicatie over je pakketje Mooi op tijd bezorgd. Een aanrader.

Supersnelle levering, en een prima prijs!

Ik zocht een accu voor mijn Riva, combi deal met een druppellader gekocht, goede prijs en snelle correcte levering!

geweldig

bestelling geplaatst en volgende dag in huis supper snel en goed

Komen hun snelle service uitstekend na!!

Doen wat ze zeggen en snelle service.

top service

snelle levering goed verpakt helemaal top

Gewoon helemaal goed!

Alles ging zoals beloofd, veilig en snel en ik had de eerst volgende dag dat het kon me accu binnen!

Helemaal top!

Snelle levering met duidelijke instructies!

Snelle levering en prima track en tracé. Overzichtelijke webshop.