Goede, snelle en duidelijk online service.

Bestelling makkelijk geplaatst. Duidelijke levertijd, snel en tegen eerlijke prijzen, laatst genoemde gaat bij andere soms meerdere malen over de kop dus dat is echt een plus punt!

Zeer tevreden over bestelling en levering.

Super blij met mijn aankoop

Heb s’avonds online een pedelec helm besteld, de volgende middag al in huis! Heel blij mee, zoveel fijner dan zo’n zware hete helm, had ik veel eerder moeten doen!

Zeer net bedrijf.

Ik had een windscherm besteld. Helaas moest ik daarvoor gaatjes boren dit vind ik jammer. Vandaar dat ik deze retour heb gestuurd zonder gedoe. Zeer goede klanten service. Ga zo door.

De ervaring wat ik nu met scootercentrum heb, is erg goed. De bestelling die ik heb gedaan werd ik goed op de hoogte gehouden. De omschrijvingen van de producten waren erg duidelijk. Dus ik zeg uitstekend ;)

Snelle levering, Prima Product!

Op Donderdag laat in de middag een Speed Pedelec Helm besteld, I had hem niet verwacht tot Maandag. Tot mijn verassing werd de Helm Vrijdag al gelevered. Mooi gedaan, heb ik lekker het weekend van kunnen genieten met een mooie rit. Toppie!

Ultra snelle service!

Op een zondag had ik een nieuwe accu besteld voor mijn vespa en de dag erop was het al binnen!

Soepel

2 helmen besteld. Makkelijke site en bestelprocedure. Goede aanbiedingen. Mooie prijs voor de helmen. Snelle levering Kortom fijne zaak om bij te bestellen.

Top,

Zo hoort het , het is niet moeilijk maar toch zeldzaam snel, concreet, klant vriendelijk . retail op zijn best Ga zo door scooter centrum

heel goed verpakt

de helm was goed verpakt en heel snel binnen gekregen

Zeer overzichtelijke website en snelle levering.

Ruime sortering, overzichtelijke website, snelle levering en vakkundige medewerkers.

Informatieve uitgebreide scooterzaak

Scootercentrum is voor mij wel de beste zaak ook met webshop. Ze hebben alle informatie over scooters en ze maken videos zodat jij er beter uit kan komen welke het beste voor jou is. Klantenservice reageren ook snel en helpen je graag. Ticket systeem voor problemen worden ook snel opgelost. Ze hadden onderdelen voor mijn scooter niet op voorraad maar toch proberen ze snel te leveren. Onderdelen worden later opgestuurd wanneer het gelijk leverbaar zijn. Top service

Duidelijke info op de website en snelle levering

Supersnelle levering duidelijke handlijding ivm het type accu zadat niets aan het toeval overgelaten word

Toppers!

Heb een kappenset bestelt voor de zip 2000. Waren afgeprijsd en dacht dat het niet echt was. Maar uiteindelijk alles ontvangen met stickers ernog op! Bedankt!

Prima geregeld!

Product was niet op voorraad, maar ik werd gemaild toen het er was en kon het gelijk bestellen. Was de volgende dag in huis. Prima geregeld!

Prijs en product perfect

Een GPPL product GPPL staat bij mij voor: GOED Product Prijs Levering En dat meen ik echt Geef me hier maar de prijs voor Haha

Beenkleed voor mijn IVA S5 was niet op voorraad kreeg keurig een mailtje dat ze er weer waren, besteld en de volgededag geleverd, dat noem ik TOP service.

uitstekende service en snelle levering

Precies hetgene ik besteld had

Snel correct ontvangen

Ik heb een stuk voordeliger een windscherm gekocht. Levertijd 5 tot 7 dagen. Tot mijn verbazing veel eerder ontvangen. Onbeschadigd netjes verpakt. Geeft me goed gevoel om volgende keer weer hier te bestellen.

Goede en betrouwbare website

Aantal onderdelen besteld via website en ik zag duidelijke fotos en beschrijving Ook waren de betaalfunctie volop aanwezig en werkt perfect De onderdelen waren de volgende dag al geleverd dus dat is ook een plus punt Wat mij betreft ga ik hier vaker bestellen Scooter centrum team ....bedankt

Zeer tevreden met de topkoffer!

Aan de levering is niets over te zeggen, ik had gevraagt om onder de carport te leveren indien niemand thuis en deze werd gehoord. Montage was ook eenvoudig en makkelijk in gebruik. En alles is snel gebeurd, zowel het bestellen als de levering was snel.

Duidelijke informatie, makkelijke site, snelle levering

Accu van m'n scooter had het begeven, had binnen 24 uur weer een nieuwe en het werkt weer prima.

Verbaasd over de snelle levering na bestelling

Super zo snel als de nieuwe accu geleverd werd de volgende dag nadat ik op de avond laat ervoor mijn bestelling online gedaan had. Met één woord TOP

Positieve eerste ervaring met Scooter Centrum.

Naast de duidelijke informatie over het artikel, was de bestelling snel in behandeling genomen en afgeleverd volgens afspraak. Betrouwbare site. Het artikel was volgens de beschrijving en van goede kwaliteit. Het artikel sluit keurig aan mijn scooter en ziet er kwalitatief netjes afgewerkt uit. Moest wel even uitzoeken hoe het een-en-ander vastgezet diende te worden.

Snelle levering en mooie kwaliteit!

Ik heb een windscherm en led verlichting voor mijn scooter besteld. De prijzen zijn bij Scooter Centrum heel gunstig! En ik had de spullen binnen 24 uur in huis. Goed verpakt. Ik bestel hier graag.