top monteur

geen bullshit, gewoon doen wat er moet gebeuren, en vriendelijke jonge vent!!

Zeer goede service!

Had een batterij besteld voor mijn scooter maar was niet geleverd door post nl, contact gehad met scooter centrum en hebben direct een batterij na gestuurd, Super service !!

De scooter van mijn vriend rijd gelukkig weer. Nu duimen dat ik 1 win kunnen we samen toeren

Bestelling was binnen 1 dag binnen SUPER

Prijs Kwaliteit is Super en verzending binnen een Dag TOPPERTJE

Snelle afhandeling van bestelling.

Duidelijke beschrijving van producten en snelle levering, wat wil je nog meer.

Snelle levering en hoge kwaliteit producten

Ik heb een scooter accu besteld voor mijn 4 takt en hij kwam volgende dan in top conditie aan.

Correct, snel.

Beenkleed via internet besteld en deze was snel en correct geleverd. Ook de handleiding door middel van een video was zeer prettig.

Heel fijn om hier te bestellen. In de middag besteld en mijn nieuwe accu was de volgende dag in huis. Hele snelle levering dus! Goed verpakt en ik kreeg precies wat ik verwacht had!

Goede en snelle service

Makkelijke installatie! Top service en snelle levering!

Dankzij de vlotte bezorging en kwaliteit heb ik nu lekker warme handjes op de scooter.

Snelle levering van een product met goede kwaliteit

Mijn bestelling kwam de volgende dag meteen binnen in een goed beschermende verpakking. Niks op aan te merken.

uitstekend

Kon snel het juiste onderdeel vinden en binnen een dag werd het bezorgd en de kwaliteit is super. Kortom Zeer tevreden over de producten en geleverde service

Uitstekend! Betrouwbaar!

Om 16 uur bestelling geplaatst volgende dag geleverd in Limburg Belgie!

Top helm

Eerst kocht ik deze helm voor mijn man. En ja, hij past! Heel handig, dat je de helm kan verstellen voor elke maat. Ziet er ook leuk uit door het klepje aan de voorkant. Ik heb er ook gelijk eentje voor mezelf besteld.

Goeie ervaring

Besteld, heel snel en in prima staat ontvangen

Snel geleverd, goede kwaliteit, top!

Snelle service en goede kwaliteit voor een goede prijs. Reageren snel op mailcontact. Duidelijke gebruikshandleiding, top!

Prima service, zeer snelle levering

Het beenkleed van mijn dochter was helaas gestolen. Zij moet elke dag van Amsterdam naar Haarlem reizen met haar scooter en met het vreselijk weer in Nederland kan zij niet zonder beenkleed. Wij hebben gelijk een nieuw beenkleed besteld bij Scooter Centrum en dag later hadden wij deze al in huis. Fijn dat levering zeer vlot ging! Nu maar hopen dat dit beenkleed niet meer gestolen wordt :-)

Top bedrijf

Duidelijke website, snelle levering met top produkten

Mega snelle verzending!

Ik had een koffer voor op de scooter besteld, ergens in de middag. Na een paar uur al bericht dat het verzonden was en de volgende dag binnen. Echt wen topservice en dat tussen de feestdagen door!

Duidelijke website, snelle levering

Voordat ik het wist lag mijn product op deurmat

Geweldige service!

Snelle bezorging van kwalitatief goede producten.

Snelle levering en goede service

Zeer tevreden en fijn geholpen. Prima service en contact. Zeer aan te bevelen.

leuk

leuk service

Bestelling ging makkelijk en erg snel bezorgd

Ik had een beenkleed besteld en kreeg daarbij een goede handleiding die was gemaakt door Scootercentrum zelf, waardoor het heel gemakkelijk was het beenkleed op mijn scooter te zetten. Zeker weten een aanrader deze website!

Gewoon heet goed!

Goede gebruiksvriendelijke webshop, groot assortiment, goede prijzen en duidelijk veel kennis voor een goed advies. Eigenlijk wat je bij iedere webshop hoopt te vinden toch? Een aanrader, ik kom hier zeker terug.