Snelle service.

Accu na sluitingstijd besteld en toch de volgende middag geleverd. Bedankt voor de super snelle service. Ik beveel Scooter Centrum van harte aan.

Uiterst snelle bezorging en goede service.

In de avond besteld en dezelfde avond een bevestiging gekregen dat mijn bestelling onderweg was. De volgende dag was het al afgeleverd. Ook na levering via nieuwsbrieven fijne informatie ontvangen over wat te doen bij de kou met de scooter.

Perfecte service, snelle levering

Heel blij met het nieuwe zeil. We kregen het supersnel bezorgd. Betrouwbare levering.

Deskundig én snel!

Voor de zekerheid nog contact gehad of ik de juiste accu op het oog had. Goed om zeker te weten. Bevestigd, besteld, en heel snel in huis, ondanks de Kerstdrukte. Topservice!

Mijn bestelling was er snel, precies zoals aangegeven op de website. Super!

Kreeg de helm netjes op tijd binnen was twee dagen later dan eerst gepland stond maar dat kwam door de drukte bij post nl.

Super, niks te klagen

Ik ben erg tevreden met de producten dat ik besteld heb. De enige reden dat ik 5 sterren heb gegeven, is omdat de leveringstijd zo snel mogelijk was.

Probleemoplossers

Als klant keer je terug naar de plek waar de service goed is, de verkoper klant gericht en vriendelijk en de prijs marktconform. Jullie checken alle boxen.

Vriendelijk

Super lieve mensen Snel hulp

Vandaag besteld,morgen bezorgd

Het bestaat dus echt Vandaag besteld, morgen bezorgd. Tucano urbano beenkleed heerlijk warm en via mail gekregen beschrijving ,makkelijk op je scooter te plaatsen . Heerlijk met de aankomende kou die er aankomt .

Goeie en snelle levering

Voor mijn zoon heb ik nieuwe handschoenen besteld voor op de scooter. De bestelling ging eenvoudig en de levering was snel. De handschoenen zijn van goede kwaliteit.

Zeer snelle levering

k ben erg te spreken over scooter centrum Reeuwijk , via google kwam ik bij hun terecht. Zeer snelle levering vandaag besteld morgen in huis fantastisch. Zelf gemonteerd en hij start weer electrisch. Als ik weer een onderdeel nodig heb voor mijn scooter, zou ik zeker hier weer bestellen. Bedankt en ga zo door

Geweldige ervaring met scooter Centrum

Wij bestellen al jaren bij Scooter Centrum en zijn zeer tevreden. Raden familie,vrienden en kennissen dit ook te gaan doen als ze wat nodig zijn. Groetjes Gerrit en Wilma Burger

Duidelijke dienstverlening.

Ik heb hier een product besteld waar ik op de site duidelijk informatie over kon vinden. De bezorgmethode en het bezorgmoment waren erg transparant en gemakkelijk voor mij als klant. Ik ben erg blij met de door scooter centrum geleverde producten!

Juiste Prijs makkelijke website en doet wat ze beloven

Juiste Prijs makkelijke website en doet wat ze beloven Accu was goed verpakt vol en gelijk in de scooter gezet aangesloten en starten maar perfect

Niet al te warm Tucano

De Segway E125S Beenkleed van Tucano Thermoscud is voor de vespa gemaakt maar past bijna perfect op mijn Segway E125S. Het beenkleed is van goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Met de handleiding online (overigens ook via de mail ontvangen van Scooter centrum, dat is pas service) monteer je zeer gemakkelijk het kleed. Aan de voorkant zit hij perfect, maar aan de achterkant, bij het zitvalk, is het kleed net te kort . Hierdoor komt de wind er door en slaat het toch richting je benen waardoor het op ten duur echt wel koud wordt. Dit heb ik opgelost om twee lappen hieraan vast te maken om de wind buiten te houden. Hij is water en wind dicht, maar dat is ook te verwachten van een beenkleed :-). Door de lengte is het toch niet warm bij de beentjes maar merk wel dat het thermostuk wel zijn best probeert te doen. Tip!! koop een rubberen kruik en plaats deze in het kleed in het voorbestemde vak. dat scheelt een hoop. Plus punten: - past bijna perfect - goede kwaliteit - ruimte voor het plaatsen van een kruik - opblaas banden om het omhoog wapperen van het kleed tegen te gaan Min punten: - niet warm door de lengte - wat stug in gebruik - alleen thermokleed op de bovenbenen

Goed advies, goede kwaliteit

verschillen keren mailcontact gehad over het juist type beenkleed voor onze scooter. Uiteindelijk de Tucano R151X besteld. Mooi en kwalitatieve kwaliteit. Aanrader!