Goede site en je wordt goed op de hoogte gehouden

De site is erg overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden. En na de bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden waardoor ik goed wist wanneer ik thuis moest zijn om het pakketje in ontvangst te nemen.

Scherpe prijzen, snelle levering

Merk-artikelen tegen scherpe prijzen, snelle levering. Erg fijn!

Super goed

Ik heb een accu besteld voor mijn scooter. Helaas was een verkeerde accu geleverd. Na telefonisch contact heb ik de volgende dag de juiste accu ontvangen. Goed bereikbaar, snelle reactie en prima opgelost.

Geweldige snelle dienst

Ik had een nieuwe accu nodig had hem laat in de avond besteld dacht verzenden ze pas morgen maar ineens lag het de volgende dag net in de middag al op men tafel

Goed product voor een strakke prijs!

Had snel een accu nodig voor mijn scooter, waarna ik op deze website terecht kwam. De prijs was goed, verzending dezelfde dag & ik had inderdaad de accu de volgende dag in huis. Aanrader.

Snel en goed product geleverd.

Duidelijke site met veel keuze. Aanrader.

Niet duur en snel

Goede webside, snelle levering

Fijne zaak

Hele snelle levering ,goede service ben erg tevreden

Helemaal top

Ik ben een nieuwe klant. Bij het noteren van mijn adres ging er wat fout. Één telefoontje en door Scooter Centrum medewerker direct aangepast. Zeer snelle levering. De site was overigens voor mij zeer overzichtelijk en wat ik nodig had snel gevonden. Ik ben tevreden. Nb. Een nieuwe scooter kan ik eigenlijk best gebruiken. Mijn scooter is op leeftijd en heeft ook de nodige nukken.

Snelle levering van het beenkleed. Duidelijke website met omschrijving.

Snelle levering !

Voor herhaling vatbaar

Snelle bezorging, producten zagen er goed uit! Helaas een ding verkeerd besteld, maar retouren ging erg gemakkelijk.

s

Heel goed.

Alles was snel geleverd. En een goede communicatie!

Juiste spullen zeer snel geleverd voor mijn snorscooter van 10 jaar oud helemaal top

super

accu besteld voor de scooter binnen 24 uur geleverd en van goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Heel snel geleverd hoge kwaliteit dat is wat een klant wilt.

Niet meer urenlang zoeken

Niet meer urenlang zoeken want de juiste hoes vond ik bij Scooter. Centrum. De volgende keer als ik iets nodig ben kijk ik direct bij Scooter Centrum. Het assortiment is groot dus ze hebben altijd dat wat ik zoek voor een aangename prijs. Dankjewel Scooter Centrum.

Mijn ervaring is geen verrassingen en waar voor mijn geld!

Ondanks dat de naam van het product (accu) veranderde, bleef de kwaliteit zoals verwacht. Uitstekend en gemakkelijk. De druppellader 12V hrb ik nog niet hoeven te gebruiken, maar zodra de winter aanbreekt zal deze goed van pas kunnen komen. Complimenten voor team Scooter Centrum

Prima serves

Scooterzeil besteld. De volgende dag geleverd. Snelle afhandeling. Kan je zaken mee doen.

Snel geleverd, goed en goedkoop

Ik had snel even een accu nodig. Zelfs met verzendkosten ongeveer Eu. 20,00 goedkoper dan hier bij de "dealer". Accu arriveert volgeladen, maar op advies van de bijgeleverde documentatie, toch maar even aan de druppellader gehangen. Binnen 10 minuten klaar, dus de accu was ongeveer 99,99% vol ! Goede koop, kan niet anders zeggen

Erg tevreden met de hoes!

De hoes bevalt zoals het moet. Het vastzetten duurde even, maar met de bijgestuurde handleiding ging het erg gemakkelijk. De hoes kan je nog opblazen en is daardoor ook goed tegen water bestendig. Hij is lekker warm en het geld dus ook echt waard. Fijne aankoop!

Bestelling super snel ontvangen.

Uitstekende service en snelle levering

Na de bestelling zijn wij uitstekend op de hoogte gehouden, en zelfs erna kregen we nog een extra handleiding. Wij hebben veel slechte ervaringen, maar Scooter centrum maakt alles weer goed.

Wat een superservice, snel, klant- en kwaliteitsgericht.

Na recent een E-chopper te hebben aangeschaft, was ik op zoek naar goedgekeurde sloten, zoals de verzekering die als conditie stelt. Via een videoclip op YouTube, waarbij op zeer duidelijke en enthousiaste wijze een unieke variant van een mini-schijfremslot werd aangeprijsd, wilde ik er een. De directe link voor een bestelling op de website, heb ik vervolgens aangeklikt. Het product werd duidelijk omschreven en met foto's omlijst. Na een paar klikken had ik de bestelling verricht en betaald. Conditie: binnen 24 uur bezorgd, prima. Zo doe ik graag zaken! Binnen het uur bevestiging, order/factuur en Track&Trace binnen. De volgende middag het pakketje al in de bus. Na het te hebben geopend, even een deceptie.. Bleek men de zgn. "reminderkabel" niet te hebben meegezonden, die echt wel nodig is i.c.m. het slot zelf. Dit werd ook uitdrukkelijk geshowd en benoemd in de videoclip. Direct een e-mail met als bijlage de foto van het ontvangen slot verzonden. Als antwoord via een zeer snelle reactie, werd mij gemeld dat de reminderkabel APART te bestellen is en ik dat niet had gedaan.. Uit zowel de videoclip alsook de pagina op de site werd mij niet direct duidelijk gemaakt, dat slot én kabel niet als 1 product werd verkocht. Dit is natuurlijk heel jammer voor de klant. Het is aan te raden om dit ook duidelijk te benoemen in de clip, als zijnde 2 apart aan te schaffen producten en/of op de pagina van de site te refereren met een link naar de reminderkabel. Beter lijkt het me vooralsnog, om dit als een 2 in 1 pakket aan te bieden op de site, zodat de klant nooit "mis" grijpt. Omdat ik de reminderkabel wel nodig had, wees ik in de e-mail op de nieuwe bestelling waarbij de verzendkosten hoger waren dan de kosten van de kabel. Ik kreeg echter binnen een dag de kabel zonder porto toegezonden, chapeau! Waarom deze uitgebreide review? Omdat ik graag met dit soort webshops zaken doe. Ze zijn efficiënt, klantvriendelijk en de service is top. Graag tot de volgende keer..!

van leeuwenhoekstraat 8 2811dw Reeuwijk