Goede communicatie en mooi product. Zorgvuldig en snel geleverd. Waar voor je geld!

Goede communicatie

Al voor vezending al melding gehad oner incomplete order. Na 1 mailtje allesgoed geregeld! Goede service.

Goede producten.

Een shirt gevonden waar ik al lang naar op zoek was. Sneller geleverd dan gepland was. Werd per mail prima op de hoogte gehouden. Voor herhaling vatbaar, aanrader!

Fijn assortiment en super service!

Vriendelijke shopeigenaar en hele goede service. Prijs/kwaliteit/levertijd perfect.

Super!!

Noor heeft me geweldig geholpen met een online bestelling. Snelle reacties en leveringen (het een en ander is op en neer gestuurd) en dat in de super drukke carnavalstijd!!

Wat een geweldige service!

Voor mijn dochter's verjaardag zocht ik haar droomschoenen van New Rock. Het model dat ze graag wilde, vond ik elders online, maar dat zou te lang gaan duren voordat die bezorgd zouden zijn. Dus belde ik met Noor van Babashop. Zij is voor mij gaan kijken en vond een paar dat heel dicht in de buurt komt én heeft die binnen een paar dagen geleverd. Gisterenavond heb ik ze aan mijn dochter gegeven en het was een schot in de roos! Wat een geweldige service van Noor en Babashop. Waar vind je dat nog tegenwoordig? Bij Babashop dus!

Wat een goede service

Slingbag besteld,klein onder deel niet bij. Contact opgenomen met Ruud en Noor hebben zonder probleem onderdeel opgestuurd. Gewoon super ,kunnen andere voorbeeld aan nemen.

Vriendelijke en snelle service. Een echte aanrader!

Topservice

Alweer een leuke ervaring hier met de mensen van Babashop. New Rock shoes besteld voor de dochter. Was 7 à 10 dagen wachten op leverancier en hebben ze via Babashop net op tijd ontvangen om naar een metal optreden mee te gaan. Juist jammer dat de koerierdienst het pakje niet heeft afgegeven in de winkel onder mij, maar we er helemaal naar een andere gemeente om moesten. Maar beter dat dan dat het pakje gestolen zou zijn natuurlijk.

Top !!!!!!!!!!!!!

Ik zou meer sterren willen geven !!!!! ze sturen u een mailtje als ze iets niet kunnen leveren op de moment maar wanneer het binnen is maken ze u pakketje volledig en sturen het dan op , je krijgt dan terug een mail van hen wanneer ze alles hebben verzonden, ik woon in België en had het heel snel , vroeger kwam ik wel eens in hun shop in Maastricht daar ook altijd een leuke ervaring gehad, of als ze met hun stand op Graspop staan , ga ik altijd wel eens hallo zeggen

Subliem

Zeer snelle respons op elke vraag. Artikel verzonden binnen de aangeduide tijd.

Mooie shirts voor een scherpe prijs.

Heb 2 mooie Thin Lizzy shirts besteld en deze zijn perfect. Ook de communicatie met Babashop shop is goed. Goeie webshop.

Super snelle levering

Niet alleen snelle levering,maar ook in de winkel een gezellig sfeer en klantvriendelijkheid

Geweldig om online mijn favoriete schoenen te kopen, gevestigd in mij favoriete stad

Super positief

Kwalitatief hele goede t shirts. De keuze van bands is reuze.

Fijne winkel! Prachtige New Rock laarzen.

Ik heb hier begin oktober nieuwe laarzen voor mijn man gekocht, als verjaardagscadeau (januari). Op tijd erbij natuurlijk, want de levertijd was 65 dagen voor dit speciale model schoen. Makkelijk en snel kunnen bestellen. En het contact daarna was ook zeer goed. Vriendelijk en behulpzaam. Je kan goed merken dat je hier bij 'mensen' besteld en niet een onpersoonlijk weborderbedrijf. De laarzen waren er zelfs een maand eerder dan ik had verwacht. hij draagt ze al ruim een week en ze zitten goed. Zien er echt tof uit! De kwaliteit van de New Rock schoenen is wel veranderd. Zit nog steeds goed in elkaar hoor, maar in vergelijk met oudere modellen is het leer veel dunner. Beetje 'slappe' laarzen dus, haha. Hier kan Babashop niets aan doen natuurlijk. Dit ligt echt bij New Rock zelf. We gaan kijken hoeveel jaar ze deze keer meegaan. Mijn man heeft een beroep waarin hij veel staat en slijt veel sneller door zijn schoeisel heen dan gemiddeld. Desondanks deed mijn man voorheen jaren met zijn New Rocks. Sterker nog... hij heeft zelfs nog een paar van meer dan 15 jaar oud. Tot nu toe zijn New Rocks de hoge investering dus altijd meer dan waard geweest.

Goede persoonlijke benadering

Ik kreeg bericht over de maat die ik had besteld en kreeg daarna ook snel en persoonlijk bericht terug en goede antwoorden op vragen die ik stelde. Als ik dichterbij zou wonen zou ik er zeker langs gaan. Zo via mail ging het alvast goed. Dank nog voor het advies en de snelle reacties !

Quick service and very trustworthy!

My order came very quickly and was in a perfect condition! I bought the Ophelia dress from the brand Burleska and it is a very good quality! They were very nice and updated me often about my order! I highly recommend buying from them!

goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service

goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle service

Super service, vriendelijke mensen en komen hun afspraken meer dan na!

fijn contact en zeer flexibel

Ze denken met ons mee naar een oplossing Fijn contact

Prachtig corset, fijne service

Heel blij met dit mooie corset, hele goede kwaliteit. De maat klopt (zie maattabel) en het zit echt heel mooi. Absoluut zijn prijs waard. Heel blij mee! Het contact met Babashop verliep ook heel vlot. Er was een kleine issue (door mijn eigen toedoen) en dat werd super snel opgelost. Aanrader!

Uitstekend service met persoonlijk aandacht

Bij onbeschikbaarheid van artikelen wordt er altijd meegedacht over alternatieven.