Onder de indruk van de mooie kwaliteit. Door de lastige sluiting heb ik m terug gestuurd aangezien I de jurk niet alleen aan kreeg. Vlotte reactie

Goeie service

Heel klantvriendelijk en goeie Service. Ik had enorme haast en ze hebben me enorm uit de brand geholpen.

Gezellige aankoop

Omdat de New Rock laarzen eerst uit Spanje moeten komen duurt het wat langer, maar Noor hield me goed op de hoogte over de voortgang. Helaas waren ze te ruim en moesten ze omgeruild worden, dat was na een gezellig telefoontje met Noor ook snel geregeld. Email contact verloopt ook vlot. Vandaag heb ik de nieuwe ontvangen en ben er kei blij mee!

Nette levering

Trui Metallica was fruit of the loom perfecte kwaliteit en pasvorm 't shirt is van Gildan met op druk iron maidenVind de pasvorm tov fruit of the loom lomp valt valt groter uit maar een kleinere maat gaat weer trekken in de schouders

👍🏿

Ik ken ze al 25 jaar. Altijd een goede klant geweest. Ontzettend vriendelijke, sociale en lieve mensen met hart voor de zaak en klanten.

Pluspunten

Mooie kleding, fantastische service en makkelijk persoonlijk contact.

Pluspunten

snelle verzending, goed contact. Beloofd zoals afgesproken

Pluspunten

Geweldige, vriendelijke service. Mijn paar new rocks was binnen een week bezorgd, terwijl ze speciaal vanuit Spanje moesten werden besteld, het contact met de winkel was vriendelijk, professioneel en ik werd goed op de hoogte gehouden. Meest positieve bestellings-ervaring die ik ooit heb gehad.

Pluspunten

Snelle levering, uistekend mail contact.

Pluspunten

Zeer goede opvolging van de bestelling, vriendelijk, heel gedienstig

Pluspunten

Hele snelle verzending, super service

Pluspunten

5+++++

Pluspunten

Zeer vriendelijk en klantgericht

Pluspunten

Klantvriendelijk, snelle levering

Pluspunten

Zeer goede communicatie. Vriendelijk personeel. En ze hebben hun best gedaan om te zorgen dat mijn bestelling op tijd bij mij was.

Pluspunten

Mijn oog was gevallen op de 50's tahiti dress van Hell Bunny, na de grotere maten niet terug te vinden op de webshop, heb ik een mailtje verstuurd naar de winkel. Daar heeft Noor de jurk speciaal opgemeten voor mij! Hierdoor was mijn keuze snel gemaakt en heb ik hem gekocht, met als resultaat: mijn kleedje past perfect! Als ik in de buurt ben, spring ik eens binnen :) Nogmaals bedankt voor de goede klantenservice, én de bezorgservice!

Pluspunten

Hele goede klantenservice via de mail!

Pluspunten

snelle levering, makkelijke site goed assortiment

maten een beetje meer omschrijven.

Pluspunten

Hele fijne en goede service, en contact per mail. Top winkel,

Pluspunten

Uitstekende communicatie over de status van de bestelling.

Pluspunten

Ik ben goed op de hoogte gehouden over de status van mijn zending en de producten zijn van goede kwaliteit! Nooit een tegenvaller gehad met bestellingen bij deze zaak.

Ga vooral zo door!