Veel besteld hier, Aardige medewerkers, kom ze ook vaak tegen op festivals.

Super goed

Ik had een jas besteld die achteraf te klein was. Terug gestuurd en binnen een week de goeie ontvangen. Top!!

Mooi shirt, prima bezorgd

Snel en netjes geleverd

Ruime keuze,snelle levering

Ik hou van jullie

New rocks besteld waren helaas niet meer op voorraad na dat ik de bestelling plaatste, klantenservice nam netjes contact op en legde uit dat New Rock geen updates meer geeft over voorraad. Kreeg de keuze tussen wachten of geld terug. Koos voor wachten en kreeg de schoenen veel sneller dan verwacht. Bezorging was ook top.

Topservice

Meerdere malen besteld. Zeer tevreden, vriendelijke klantenservice! Je hebt er een nieuwe vaste klant bij

Altijd perfect!

Of je nou langs de winkel gaat of online besteld. De communicatie, vriendelijkheid en kwaliteit is altijd perfect! Zeker de 5 sterren waard

Goede communicatie, zeer ruime keus en snelle verzending. TOP-winkel!!!

Als je iets besteld staan je persoonlijk te woord , of er iets is of niet en geven je de mogelijkheid dat als er iets niet is je iets anders of niet te kiezen ! Vind ik wel prettig .

Goede kwaliteit vest

Prima geholpen!!

Bestelde T-Shirts zijn prima maar waren niet allemaal op voorraad. Noor heeft super mee gedacht en snel gehandeld. Ik heb nu zelfs het shirt dat ik eigenlijk nog liever had!!

Ruim assortiment. Snelle levering. Aanrader!

Heel leuke winkel

Erg vriendelijk personeel en veel leuke kleding te vinden :)

Snelle en nette afhandeling, van mijn vragen en het verzenden van het pakket.

Super service!

Ontzettend lief geholpen. Er was een jurk niet op voorraad maar ik moest binnen 5 dagen wel iets hebben voor Oerol. Dus hebben ze 2 andere exemplaren afgestuurd - diegene die het niet werd kon ik weer terugsturen. Prachtige jurk gehouden - veel complimenten gekregen ❤️

Super de luxe.

Niets dan goed, snelle levering optimale communicatie, zeer vriendelijk en klantgericht.

Correcte afwikkeling

Artikel was niet voorradig werd netjeyiets ander aangeboden

Snelle afhandeling

SUPER

Fast shipping Good communication Recomand this shop

Zeer vriendelijke mensen en een top Service

Ik bestelde een metal shirt van Pestilence. Na een snelle levering en tijdens het uitpakken bleek er een klein gaatje in de mouw te zitten. Hier heb ik een mail over gestuurd en kreeg dezelfde dag nog antwoord hoe we dit op konden lossen. Daarop werd mij aangeboden hetzelfde shirt te mogen bestellen voor de helft van het aankoopbedrag. Ook deze werd binnen 3 dagen geleverd. Ik kan niet anders zeggen dat de service zeer goed is. Nogmaals bedankt. Gr.Erwin

Had een broek besteld en betaald. Bleek achteraf dat mijn maat niet leverbaar was. Nette mail hierover gehad en geld binnen enkele dagen teruggestort. Mocht de maat weer leverbaar zijn dan krijg ik een mailtje van hun. Mooie service

Vriendelijke en vlotte service

Super tof hoe je hier vriendelijke contact krijgen kan Zowel per e-mail als in de winkel nemen ze alle tijd die je wil.

Fraaie spullen

Fijne site. Maar bovenal zeer goede & fijne communicatie!

Prettige winkle. Besteld en snel binnen kwaliteit shirts ook gewoon goed.