Fraaie spullen

Fijne site. Maar bovenal zeer goede & fijne communicatie!

Prettige winkle. Besteld en snel binnen kwaliteit shirts ook gewoon goed.

Supergoede en snelle service

Snelle verzending en goede vriendelijke service. Denken met je mee.

Snelle levering, goede service

Twee van de items die ik bestelde waren niet in de door mij opgegeven maat op voorraad, maar wel in een andere maat. Noor nam de moeite om het voor mij op te meten, en het bleek dat dit ook goed was.

Goed contact, goede prijs.

Voor aankoop van mijn teeshirt had ik eerst een vraag, die snel beantwoord werd en aan de hand daarvan heb ik mijn teeshirt besteld en ik ben er erg tevreden mee. De print is niet van hard plastic, gelukkig. Teeshirt zit heerlijk, mooie & goede kwaliteit. Erg blij mee!

Hoewel de levering niet direct kon uitgevoerd worden, werd ik heel snel en correct op de hoogte gehouden. Plus een extraatje om me te compenseren voor de niet eens zo lange wachttijd. Uitstekende service!

Vriendelijk service, en goede prijs/kwaliteit

Snel geleverd, helemaal in orde

Goed assortiment, snel en netjes geleverd, netjes verpakt.

Fijne kleding!

Ik haal liever mijn T-shirts bij Babashop omdat de keuze daar veel diverser is dan bij de Large! Ruud en Noor zijn 2 geweldige ondernemers die veel passie steken in de Babashop.

Vriendelijke mensen.

Vriendelijk en werd van tevoren op de hoogte gesteld hoe de voorraad ervoor stond. Werd ook meteen een vervangend product voorgesteld.

Geweldige shop. Super mensen

Men houd je goed op de hoogte mbt status levering. Mochten artikelen in nalevering staan krijg je ook gelijk bericht. Hele goede service, super vriendelijke mensen

online schoenen besteld. levering duurde langer vanwege de feestdagen. na contact gezocht te hebben meedere mailtjes ontvangen om me te informeren. heel vriendelijk geholpen!

Fijne service en vlotte communicatie.

Ik bestelde een gaaf paar new rock’s. De levertijd bleek aanzienlijk langer te zijn dan op de site aangegeven. Daarover werd netjes gecommuniceerd, met de vraag of ze de order door konden laten gaan of dat ik die wilde annuleren. Heel fijn, want zo weet je waar je aan toe bent.

Verwachting ingelost!

Ben zeer tevreden, snelle service en de kwaliteit van de producten is absoluut goed.

Snelle levering, goed verpakt.

Zeker voor herhaling vatbaar

Super afgehandeld

Communiceren goed en vriendelijk via de mail. En snelle levering. Dikke 10!

Snel, vlotte communicatie, eenvoudig (geen duizend stappen en voorwaarden) ... de beste site voor bandmerch en de specialere kledij (goth, punk..) die je elders niet vindt! Hier ga ik nog bestellen!

Super goeie service

Na lang zoeken bij babashop terecht gekomen en mijn boots gevonden aan een zeer mooie prijs vergeleken met andere sites.Vlugge levering en ook topkwaliteit en geleverd op de beloofde datum. Met een woord ,top!!

Mooi shirt , snelle levering

Onlangs bij Babashop een T-shirt van The Cure besteld. Mooi shirt en snel geleverd. Niks op aan te merken!

Alles was netjes verpakt en in goeie conditie

Great service and prices. Thank you!

Persoonlijke aandacht

Tot mijn verrassing ontving ik persoonlijke mails om te overleggen over een shirt, aangezien de gekozen print toch niet in voorraad was. Erg prettig, waarvoor dank!

Persoonlijke aandacht

Brusselsestraat 6 6211 PE Maastricht