Persoonlijke aandacht

Tot mijn verrassing ontving ik persoonlijke mails om te overleggen over een shirt, aangezien de gekozen print toch niet in voorraad was. Erg prettig, waarvoor dank!

Gewoon heerlijk en eerlijk

Snelle service Duidelijke communicatie... Omruilen is geen enkel punt... Ga hier zeker nog een keer bestellen

Wederom een perfecte service

Prima contact, bestelling, verzending en kwaliteit van shirts perfect. Aanrader!

Snelle levering goede kwaliteit

Gewoon leuke gasten, kom er graag en winkel er graaf

Zie hier boven

Wederom perfect

Alles is perfect. Contact, verzending en kwaliteit van het product. Aanrader!

Wederom perfect

Alles is perfect. Contact, verzending en kwaliteit van het product. Aanrader!

Super content

Heel erg tevreden. Qua bestelling en levering, zelfs sneller dan de voorop gestelde levertermijn.

Uitstekende service!

Contact verliep vlekkeloos, alle items naar volle tevredenheid afgeleverd! Hier ga ik vaker bestellen!

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Ik ben al eens eerder in de winjel zelf geweest en was al erg tevreden met de hulp en de producten. Daarom had ik besloten om ook eens online te gaan bestellen. Zonder enige teleurstelling! Ik kreeg van de eigenaar zelf een update over het pakket en het was erg snel geleverd. De producten goede kwaliteit voor de prijs en de medewerker is erg vriendelijk! Zeker een aanrader.

Superservice

Heel fijn contact. En duidelijk over de levering. Heel goed geholpen.

behulpzaam personeel

Ondanks het feit dat de gevraagde T-shirtmaat niet voorradig was, heeft men mij snel gecontacteerd en dadelijk verder geholpen. Hierdoor had ik nog op tijd mijn item.

Uitstekend.

Ik ga Uw organisatie zeker bij anderen promoten. Met vriendelijke groeten.

Goede geholpen en ook snel!

Zeer positief, men reageerde snel op vragen van mijn kant.

zeer goed

goede service. op tijd binnen en een goede kwaliteit kleding. ook in de winkel is het altijd zeer gezellig.

Na bestellen was een item niet leverbaar in de gekozen maat, er werd meteen contact met me opgenomen om tot een oplossing te komen. Fijne mensen, prettige communicatie. Goede (web)shop met ruime, toffe collectie, en snelle levertijd. Zeker dat ik hier nog eens ga shoppen!

Makkelijk bestellen. Heel tevreden

Makkelijk bestellen. Duidelijke informatie wanneer iets nageleverd moest worden. Zou er zo weer bestellen. Een aanrader.

Correcte dienstverlening

Correcte info mbt leveringstijd van de goederen. Snelle en vriendelijke reactie op vragen. Zo hoort dienstverlening overal te zijn. Toppie

Goede producten, nette communicatie

De producten die ik had besteld waren niet direct leverbaar, maar ik kreeg hier meteen een nette en duidelijke mail over. Alles is uiteindelijk zo snel mogelijk verstuurd en in keurige staat ontvangen. Fantastisch, ik bestel hier zeker nog eens!

Super goede service, Babashop waarschuwde me dat de levering van een t-shirt lang zou duren en via email kwam Babashop met een betere suggestie. Wat ook klopte, Ik ben helemaal happy, goede kwaliteit shirts.

Snelle en persoonlijke service

Telefonisch en online besteld en volgende dag in huis. Betere service kan men niet wensen.

Helemaal top!

Er was een item niet beschikbaar. Er is netjes contact opgenomen en we hebben samen gekeken naar een oplossing. Bestelling daarna heel snel ontvangen. Top!

Persoonlijk, snel en vriendelijk!

Topwinkel met een fantastische collectie. Snelle levering en zeer vriendelijke mensen.

Brusselsestraat 6

6211 PE Maastricht