Mooie barkruk

Goeie service snelle levering

Awesome

Great price and service

Prachtige barkrukken voor niet veel geld

heel slecht, retouren niet mogelijk

heel slecht, retouren niet mogelijk

Snelle eerlijke reactie terug.

Had bestelling geplaatst en werd al snel op de hoogte gebracht over de Levertijd. Heel netjes.

Scherpe prijs en snel geleverd

Had op zaterdag 8barkrukken besteld. En dinsdag geleverd. Prima kwaliteit krukken tegen scherpe prijs

Langere levertijd maar betrouwbaar

Meermaals uitgestelde leverdatum maar een prima artikel gekregen. Ook een net contact met de verkoper.

Levering op tijd en goed verpakt kwam de zending aan

Niets aan te merken op de bestelling, verpakking en levering. Het product, barkukken, voldoet aan de verwachting.

Mooie stoel. Snelle en goede service

Mooie stoel. Snelle en goede service

Goede service!

Goede service en snelle levering. Mochten ons wel iets eerder op de hoogte stellen dat de stoelen 2 weken later kwamen dan gepland.

Snel geleverd en een mooi degelijk product.

Prima kwaliteit barkrukken, en goede levering.

Snel geleverd conform beschrijving: prima!

Snel geleverd conform beschrijving: prima!

Prima! snelle levering en mooie producten.

Gave stoel en snel geleverd

Goede ervaring! Product was zoals omschreven en getoond. Bestellen verliep soepel en snelle levering.

Perfecte stoel ontvangen

De kwaliteit van de stoel is geweldig en de prijs was echt super mooi

Geweldige stoelen

Heb mijn huisgenoot leren kennen als collega’s bij een wokrestaurant. Nu zochten wij stoelen voor in de keuken en ik dacht hoe leuk zou het zijn als we die stoelen konden vinden op het internet! Inderdaad hebben we ze gevonden en ook nog voor een betaalbare prijs. De stoelen waren binnen drie dagen bezorgd en ze zitten echt heel lekker. Zeker een aanrader!

geweldig wat we verwachten

positief. beloven wat ze beloven en voeren het uit

Goed ingepakt, snelle service!

Hele snelle en goede service, TOP!

Barkrukken besteld! Overzichtelijke site en zeer snelle en goede service. Absoluut een aanrader om hier te bestellen.

Was er snel

Prima, het juiste artikel optijd geleverd

goede communicatie via de mail

Zeer te vrede

Heb voor het eerst bij dit bedrijf stoelen gekocht. Alles werd snel en schade vrij geleverd. Tevens kwam dit bedrijf prijs technisch ook het voordeligst naar voren.

Snel en correct

Snelle levering en correcte afhandeling

Prima product. Ontvangen wat ik besteld heb.

Geleverde barkrukken voldoen aan de eisen die ik besteld had. Prima product, snelle levering en dat alles voor een zeer concurrerende prijs. Aan te bevelen bedrijf.

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.