Goed .

Horecaoutlet. Ik voelde me koning , als klant, ik voelde of er extra aandacht aan mijn werd besteed ik wilde een tafelblad, maar dat kon niet, niet dat ze er niet waren maar door de werk wijzer toen werd er opgebeld Een aardige man aan de telefoon ik zal van de week even in het magazijn kijken of er nog wat los bij staat, dan stuurt ik wel een foto van op, de foto kwam en de tafelbladen zijn netjes verpakt en nog de zelfde week afgeleverd. Deze dinge maken je blij. bedank dat u mijn geholpen heeft.

Goede kwaliteit. Foto op de site komt overeen met het product!

Goede communicatie en sneller levering.

Geweldig product - geweldige prijs

Barkrukken besteld obv hoogte vd tafel. Ze pasten perfect - zitten lekker en waren niet duur. Aanrader.

Snel en conform afspraak.

Prima firma die precies levert wat we gevraagd hadden en ook nog eens snel. Wat deze keer wel handig uitkwam.

Goede bezorging wel wat langer levertijd

Levering duurde wat langer maar verder goed geregeld allemaal

Vlot en vriendelijk contact, heel snelle levering en vooral zeer mooi en degelijk materiaal

Fijne ervaring

Het is een fijne site met genoeg keuze. We hebben er hele fijne stoelen gekocht snel geleverd.

Top product en snelle levering.

Product precies zoals op de site vermeld staat,geen nare verrassingen. Snelle levering.

Precies wat wij verwachten, KLASSE!

De bestelde poef was exact de goede kleur. Ook het bestelde formaat was perfect. Weer een tevreden klant van Horecaoutlet.nl

topservice, snel en adequaat

Fijne communicatie, duidelijk en actief achter dingen aan gaand.

Telefonisch super goed geholpen en netjes te woord gestaan en enorm meedenkend.

Alles top

Alles goed geregeld

Top product, Goede service

Goede service, een barkruk had geen stoppen onder de poten, na een telefoontje 24 later alsnog thuisbezorgt.

Artikel zijn super en echt goede kwaliteit. Wij zijn super blij met bestelling.

Prima product

Voldoet zoals gehoopt

goede ervaring

Goede ervaring bestelling was beschadigd zo een nieuwe toegestuurd gekregen prima service

Altijd goede service en toegankelijk

Mijn bestelling snel geleverd en goed verpakt. En het is een top product zeet tevreden

Snelle en goede levering. Ben er blij mee.

You get what you see.

Heldere website , snelle bezorging

GOED!

mooie producten, geleverd volgens afspraak. 1 artikelsoort kon niet per omgaande geleverd worden, daarover direct juiste en eerlijke communicatie. Volgende keer weer via horecaoutlet

5 Sterren waardig!

6 Barkrukken, 4 stoelen en een tafelonderstel besteld. 1 barkruk was helaas een bevestigingspunt van afgebroken. Er werd relatief snel een nieuwe barkruk nageleverd en voor de kapotte een retourticket. Top geregeld en bestel zeker nog eens!

Zo als het hoort

Barkrukken besteld snel geleverd correct zo als ze zeggen

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.