Duidelijk en correct. Vlotte levering.

De gekozen barkrukken waren precies zoals beschreven. Eerlijke prijs.

Bestelling en levering heel positief ervaren

Snelle levering en blij met de tafelpoten

Goede site en communicatie

1e keer wat besteld moest met factuur vanuit school netjes geregeld 2 e keer aangegeven dat het met factuur moest. Was geen probleem daarna snel geleverd. Top bedrijf.

Snelle levering, netjes verpakt. En vooral een hele goede service. Ik zou het zeker aanraden, ik ben meer dan tevreden. Ik had 2 maal proef besteld, maar ze waren niet dezelfde kleur. Mail gestuurd, kreeg gelijk een retourbon met gratis verzenden, en er werd snel een nieuwe verzonden met de juiste kleur. Ik ben er heel blij mee.

Goeie korting, snelle levering!

Goed product! Snelle levering!:)

Makkelijke en duidelijke site

Ik heb 4 barkrukken besteld, ze waren goed ingepakt zodat zie niet konden beschadigen Goeie beschrijving op de site van de kruk qua kleur en hoogte enz

perfect

de goederen zijn in goede staat toegekomen en het poefje is een leuke aankoop blij met mijn aankoop

Goede en snelle levering

Zeer tevreden over Horecaoutlet. Super service. Vlot geleverd. Keurig bezorgd, en stevig verpakt. Erg blij met onze nieuwe barkrukken. Ze zijn degelijk en zitten prima. ..Of wij horecaoutlet.nl aanraden.. Ab-so-luut!!

Erg tevreden

Het enigste is dat je thuis moet blijven wanneer de barkrukken bezorgd worden omdat je een handtekening moet zetten, vond ik zelf wel beetje vervelend aangezien je van dhl ook geen exacter bezorgtijd krijgt, maar de barkrukken zijn prachtig en zitten erg fijn!

Snel en netjes afgeleverd gekregen

Snel en netjes afgeleverd gekregen

Op tijd geleverd prima prijs

Mijn pakket werd per ongeluk verkeerd bezorgd, maar dit werd heel snel hersteld. Goede producten!

Top geregeld Snel geleverd

Goede info en snelle en correcte levering

Al was het wachten langer dan beloofd of toegezegd het was het wel waard

Mooi onderstel. Alle onderdelen waren compleet. Bedankt

Gedeeltelijk tevreden

Wij hebben 4 bar krukken besteld en betaald, maar hebben er maar 3 ontvangen. We hebben wel een mail gestuurd maar niks geen respons. Dus wij vinden het jammer maar zijn pas tevreden als de vierde kruk geleverd wordt. H Sweegers Wilgerijs 5 5561VCRiethoven

Vrij slechte klantenservice

Ik bestelde 2 krukjes, die zaten prima, maar helaas niet de kleur die ik had verwacht. Toen ik vroeg om ze te retourneren, kreeg ik een copy-paste-antwoord dat ze ze niet terug wilden nemen omdat het een B2B-aankoop was. Wettelijk toegestaan natuurlijk, maar dit is niet het teken van een goed bedrijf dat om zijn klanten geeft.

super geholpen

ik wilde graag een factuur voor onze financiële afdeling anders betalen ze niet. Netjes een factuur toegestuurd gekregen zodat de factuur betaald kon worden en de bestelling geleverd kon worden.

Goede een snelle levering

Super tevreden met de gekochte geleverde dingen.

Top alles netjes op tijd geleverd de opendeur dagen waren een succes in onze zaak. Dankzij de geleverde meubelen.

Goede customer sercive

Slechte kwaliteit van de stoel..

Ik had zo’n zelfde stoel maar was aan vervanging toe. Maar deze stoel is helaas van slechte kwaliteit. Zitting zit los.. bevestiging zitting/poten is slecht. Onderstel is sowieso niet mooi. Jammer! Wel was service super, snelle nalevering van een dopje onder de stoelpoot die ontbrak.

Levering zeer vlot... helemaal blij met de barkrukken...

correcte afhandeling

correcte afhandeling

Zekkenstraat 23-25

3151 XP Hoek van Holland

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Hoek van Holland.