Goede customer sercive

Slechte kwaliteit van de stoel..

Ik had zo’n zelfde stoel maar was aan vervanging toe. Maar deze stoel is helaas van slechte kwaliteit. Zitting zit los.. bevestiging zitting/poten is slecht. Onderstel is sowieso niet mooi. Jammer! Wel was service super, snelle nalevering van een dopje onder de stoelpoot die ontbrak.

Levering zeer vlot... helemaal blij met de barkrukken...

correcte afhandeling

correcte afhandeling

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering.

Prima stoelen, supersnelle levering.

Prima stoelen, supersnelle levering.

Alles perfect en Netjes op tijd geleverd enkel staken de barkruk poten door de verpakkings dozen.

Perfecte snelle levering

Tijd van levering was uitstekend

Goede informatie voor bestelling, snelle levering als beloofd. Aanrader!

Snelle levering en goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Alles ging vlot en het was zeer mooi

Zeer vlotte en correcte afhandeling van onze bestelling! Erg blij met het tafel onderstel!

Goedkoop, gemakkellijk te bestellen en correct en snel geleverd, gewoon SUPER

Goedkoop, gemakkellijk te bestellen en correct en snel geleverd, gewoon SUPER

Hele goede ervaring met Horecaoutlet!

Goede kwaliteit stoelen en heel snel bezorgd! Heel blij mee!

top product en snelle levering

Mooie barkrukken besteld en snelle levering!

Snelle en correcte levering.

Nous attendons la suite de notre commande

Les chaises que nous avons commandées n'étaient pas de la bonne hauteur. Nous n'avons pas de nouvelles concernant l'envoi de la bonne commande depuis plus de 10 jours. Nous aimerions savoir quand la livraison va être effectuée

• Nous recommanderiez-vous? Non

Duidelijk geïnformeerd en snelle levering.

mooi product snelle levering prima.

snelle levering goed product.

Goede ervaring

De bestelling was eenvoudig te plaatsen. Ik vond het versturen van de order ietwat lang duren, maar een telefoontje hierover werd wel heel duidelijk en klantvriendelijk opgelost. Ik zou zeker nog een keer bestellen!

top

goede service

Mauvaise

Bonjour, Pour ma 1ere commande très mécontente, car je n'ai pas reçu ma livraison conforme, j'ai demandé sur mesure mes tabourets de l'assise au sol à 90cm et je les ai reçu à 62cm/63cm. Ce soir nous allons faire une photo en positionnant un mètre, comme preuve je vous enverrais la photo par mail. Dans l'attente et bien à vous Corrine Gabriele Ste De Volksbond

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste, Zoals met U gecommuniceerd geeft u zelf aan bij uw bestelling dat de barhoogte 90 cm is. Dus is de kruk naar de juiste zithoogte ingekort, als u ons had verteld dat u krukken wilt hebben van 90 cm hadden wij u gebeld om te zeggen dat dat niet mogelijk is. Comme discuté avec vous, vous indiquez dans notre boutique en ligne que la hauteur du plateau est de 90 cm. Le tabouret a donc été raccourci à cette hauteur de 63 cm. Si vous nous aviez dit que vous vouliez des tabourets de 90 cm, nous vous aurions appelé pour dire que ce n’était pas possible.

Scherp geprijsd, snel geleverd

Scherp geprijsd, snel geleverd

Leuke stoeltjes

Keukenstoelen van prima kwaliteit voor een leuke prijs en erg snel geleverd.

Goed product, vlot geleverd.

Ik was op zoek naar een bartafel voor onder de overkapping. Horecaoutlet heeft volop keuze voor een nette prijs en aantrekkelijke verzendkosten.

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.