Ik heb eerst gebeld over het artikel. Ik werd prima te woord gestaan. En het antwoord heeft mij doen bepalen tot aankoop

Snelle levering, goede producten en prijzen

Snelle levering, goede producten en prijzen

Alles volgens afspraak goed geregeld !

Goede en snelle service

Alles netjes geregeld

alleen de bezorgers waren wat minder (die reden de eerste keer gewoon door en lieten weten dat ik niet thuis was.) Dat is daarna prima opgelost door horecaoutlet

Mooie krukken

Goede bezorging en netjes verpakt Mooie barkrukken

Zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden over horeca outlet. Er was een ruim assortiment en de kwaliteit is heel erg goed. De prijs is in verhouding. Het bestelproces ging gemakkelijk en alles overzichtelijk. Wat ook prettig was, maar erg wennen is, dat we een enkele mail kregen. Bedankt voor uw bestelling en we gaan aan de slag. Gewoon duidelijk. Niet nog; we gaan hem nu inpakken, hij is nu onderweg, nu te volgen. Al met al zijn wij zeer tevreden en kunnen wij vol overtuiging dit bedrijf aanraden om bij te bestellen.

Prima kwaliteit voor betaalbare prijs

Zeer goed en snel geleverd

Zeer goed en degelijk materiaal. Snel geleverd.

Prima geleverd. Goed product.

Mooi en goed product.

Uitstekende ervaring

Levering en levertijd zoals omschreven. Goede communicatie via de mail.

Goede site, makkelijk contact maken. Directe aktie, bij vraag of omruiling. Snelle levering. Ik moet zeggen, mijn bestelling was in het echt nog mooier als op de site! Ben SUPER tevreden.

Duidelijk en snel met goede kwaliteit krukken.

Duidelijk over krukken per stuk. Goed afgeleverd. We zijn enorm blij met de krukken.

Goede prijs kwaliteit verhouding,snel geleverd,goede service

Alles ging precies zoals gezegd,

Ga zo door. Vr. Roefe Winter.

Goed .

Horecaoutlet. Ik voelde me koning , als klant, ik voelde of er extra aandacht aan mijn werd besteed ik wilde een tafelblad, maar dat kon niet, niet dat ze er niet waren maar door de werk wijzer toen werd er opgebeld Een aardige man aan de telefoon ik zal van de week even in het magazijn kijken of er nog wat los bij staat, dan stuurt ik wel een foto van op, de foto kwam en de tafelbladen zijn netjes verpakt en nog de zelfde week afgeleverd. Deze dinge maken je blij. bedank dat u mijn geholpen heeft.

Goede kwaliteit. Foto op de site komt overeen met het product!

Goede communicatie en sneller levering.

Bestelling goed aangekomen

Alles prima geregeld, en het staat hel goed in de bar van mijn kleinzoon.

Bestelling goed aangekomen

Alles prima geregeld, en het staat hel goed in de bar van mijn kleinzoon.

Vlotte levering

Prima service en vlotte levrring.

Geweldig product - geweldige prijs

Barkrukken besteld obv hoogte vd tafel. Ze pasten perfect - zitten lekker en waren niet duur. Aanrader.

Snel en conform afspraak.

Prima firma die precies levert wat we gevraagd hadden en ook nog eens snel. Wat deze keer wel handig uitkwam.

Goede bezorging wel wat langer levertijd

Levering duurde wat langer maar verder goed geregeld allemaal

Vlot en vriendelijk contact, heel snelle levering en vooral zeer mooi en degelijk materiaal

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.