mooi product snelle levering prima.

snelle levering goed product.

Goede ervaring

De bestelling was eenvoudig te plaatsen. Ik vond het versturen van de order ietwat lang duren, maar een telefoontje hierover werd wel heel duidelijk en klantvriendelijk opgelost. Ik zou zeker nog een keer bestellen!

goede service

Mauvaise

Bonjour, Pour ma 1ere commande très mécontente, car je n'ai pas reçu ma livraison conforme, j'ai demandé sur mesure mes tabourets de l'assise au sol à 90cm et je les ai reçu à 62cm/63cm. Ce soir nous allons faire une photo en positionnant un mètre, comme preuve je vous enverrais la photo par mail. Dans l'attente et bien à vous Corrine Gabriele Ste De Volksbond

• Nous recommanderiez-vous? Non

Beste, Zoals met U gecommuniceerd geeft u zelf aan bij uw bestelling dat de barhoogte 90 cm is. Dus is de kruk naar de juiste zithoogte ingekort, als u ons had verteld dat u krukken wilt hebben van 90 cm hadden wij u gebeld om te zeggen dat dat niet mogelijk is. Comme discuté avec vous, vous indiquez dans notre boutique en ligne que la hauteur du plateau est de 90 cm. Le tabouret a donc été raccourci à cette hauteur de 63 cm. Si vous nous aviez dit que vous vouliez des tabourets de 90 cm, nous vous aurions appelé pour dire que ce n’était pas possible.

Scherp geprijsd, snel geleverd

Scherp geprijsd, snel geleverd

Leuke stoeltjes

Keukenstoelen van prima kwaliteit voor een leuke prijs en erg snel geleverd.

Goed product, vlot geleverd.

Ik was op zoek naar een bartafel voor onder de overkapping. Horecaoutlet heeft volop keuze voor een nette prijs en aantrekkelijke verzendkosten.

Ik heb eerst gebeld over het artikel. Ik werd prima te woord gestaan. En het antwoord heeft mij doen bepalen tot aankoop

Snelle levering, goede producten en prijzen

Snelle levering, goede producten en prijzen

Alles volgens afspraak goed geregeld !

Goede en snelle service

Alles netjes geregeld

alleen de bezorgers waren wat minder (die reden de eerste keer gewoon door en lieten weten dat ik niet thuis was.) Dat is daarna prima opgelost door horecaoutlet

Mooie krukken

Goede bezorging en netjes verpakt Mooie barkrukken

Zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden over horeca outlet. Er was een ruim assortiment en de kwaliteit is heel erg goed. De prijs is in verhouding. Het bestelproces ging gemakkelijk en alles overzichtelijk. Wat ook prettig was, maar erg wennen is, dat we een enkele mail kregen. Bedankt voor uw bestelling en we gaan aan de slag. Gewoon duidelijk. Niet nog; we gaan hem nu inpakken, hij is nu onderweg, nu te volgen. Al met al zijn wij zeer tevreden en kunnen wij vol overtuiging dit bedrijf aanraden om bij te bestellen.

Prima kwaliteit voor betaalbare prijs

Zeer goed en snel geleverd

Zeer goed en degelijk materiaal. Snel geleverd.

Prima geleverd. Goed product.

Mooi en goed product.

Uitstekende ervaring

Levering en levertijd zoals omschreven. Goede communicatie via de mail.

Goede site, makkelijk contact maken. Directe aktie, bij vraag of omruiling. Snelle levering. Ik moet zeggen, mijn bestelling was in het echt nog mooier als op de site! Ben SUPER tevreden.

Duidelijk en snel met goede kwaliteit krukken.

Duidelijk over krukken per stuk. Goed afgeleverd. We zijn enorm blij met de krukken.

Goede prijs kwaliteit verhouding,snel geleverd,goede service

Alles ging precies zoals gezegd,

Ga zo door. Vr. Roefe Winter.

Goed .

Horecaoutlet. Ik voelde me koning , als klant, ik voelde of er extra aandacht aan mijn werd besteed ik wilde een tafelblad, maar dat kon niet, niet dat ze er niet waren maar door de werk wijzer toen werd er opgebeld Een aardige man aan de telefoon ik zal van de week even in het magazijn kijken of er nog wat los bij staat, dan stuurt ik wel een foto van op, de foto kwam en de tafelbladen zijn netjes verpakt en nog de zelfde week afgeleverd. Deze dinge maken je blij. bedank dat u mijn geholpen heeft.

Goede kwaliteit. Foto op de site komt overeen met het product!

Goede communicatie en sneller levering.

Bestelling goed aangekomen

Alles prima geregeld, en het staat hel goed in de bar van mijn kleinzoon.

Bedrijfsgegevens

Zekkenstraat 23-25

3151 XP Hoek van Holland

0174 384 939

[email protected]

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.