Fijne ervaring

Het is een fijne site met genoeg keuze. We hebben er hele fijne stoelen gekocht snel geleverd.

Top product en snelle levering.

Product precies zoals op de site vermeld staat,geen nare verrassingen. Snelle levering.

Precies wat wij verwachten, KLASSE!

De bestelde poef was exact de goede kleur. Ook het bestelde formaat was perfect. Weer een tevreden klant van Horecaoutlet.nl

topservice, snel en adequaat

Fijne communicatie, duidelijk en actief achter dingen aan gaand.

Telefonisch super goed geholpen en netjes te woord gestaan en enorm meedenkend.

Alles top

Alles goed geregeld

Top product, Goede service

Goede service, een barkruk had geen stoppen onder de poten, na een telefoontje 24 later alsnog thuisbezorgt.

Artikel zijn super en echt goede kwaliteit. Wij zijn super blij met bestelling.

Prima product

Voldoet zoals gehoopt

goede ervaring

Goede ervaring bestelling was beschadigd zo een nieuwe toegestuurd gekregen prima service

Altijd goede service en toegankelijk

Mijn bestelling snel geleverd en goed verpakt. En het is een top product zeet tevreden

Snelle en goede levering. Ben er blij mee.

You get what you see.

Heldere website , snelle bezorging

GOED!

mooie producten, geleverd volgens afspraak. 1 artikelsoort kon niet per omgaande geleverd worden, daarover direct juiste en eerlijke communicatie. Volgende keer weer via horecaoutlet

5 Sterren waardig!

6 Barkrukken, 4 stoelen en een tafelonderstel besteld. 1 barkruk was helaas een bevestigingspunt van afgebroken. Er werd relatief snel een nieuwe barkruk nageleverd en voor de kapotte een retourticket. Top geregeld en bestel zeker nog eens!

Zo als het hoort

Barkrukken besteld snel geleverd correct zo als ze zeggen

Zeer vriendelijke klantenservice en mijn order was snel geleverd en heel goed ingepakt. Ben heel erg tevreden met mijn aankoop.

binnen gekregen wat ik besteld heb

SUPER

Zondagavond besteld, dinsdagmorgen al geleverd. Zeer tevreden

Levering goed gedaan..

Snelle levering van de stoelen. Jammer genoeg was 1 stoel beetje stuk, maar misschien via de koerier gebeurt. Verder het bedrijf dikke pluim wel. Ga zo door…

Alles goed geregeld

Alles ging gewoon zoals het moet gaan.

Goede ervaring

Makkelijk besteld, contact via mail was vriendelijk en snelle levering.

Supersnelle levering van uitstekende stoelen.

Geen klachten over de geleverde stoelen: snel, goed verpakt en kleur en uitvoering zoals op het plaatje.

heel tevreden mee

het zijn mooie krukken ze zitten heel goed het is geen miskoop wij zijn heel tevreden mee

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.