Supersnelle levering van uitstekende stoelen.

Geen klachten over de geleverde stoelen: snel, goed verpakt en kleur en uitvoering zoals op het plaatje.

heel tevreden mee

het zijn mooie krukken ze zitten heel goed het is geen miskoop wij zijn heel tevreden mee

prima inorde allemaal!

Goede website,vlotte levering

prima service, ze houden je goed op de hoogte via mail

prima, zou het zo weer doen.

Bestelling was helaas niet snel maar door omstandigheden verlaat. De nieuwe leveringsafspraken waren perfect! Op tijd en zoals het afgesproken was.

Snel en goed ,goedkoop

Overzichtelijke site en snelle levering.

Eerste ervaring met deze site. Was op zoek naar een tafelblad en kwam bij Horecaoutlet.nl terecht. De informatie die ik zocht stond netjes en overzichtelijk op de site. Keurig op tijd geleverd en van prime kwaliteit. Zeer tevreden dus met deze eerste ervaring.

Uitstekend!!

Besteld en 2 dagen later alles netjes binnen! Top service!

bestelling was zoals beloofd binnen 3 werkdagen binnen

Netjes en snel afgeleverd . Goed verpakt. Ga zo door

Redelijk

Was blij met mijn spullen, Enkel waren er voor 1 tafel de verkeerde uitschuifbladen geleverd. Ik dit verder ook niet doorgegeven. Maar mochten jullie die nog willen omruilen om de andere tafel compleet te maken en mijn tafel ook compleet te maken kan dat.

Snel onze barkrukken ontvangen voor een prima prijs. Erg blij met het contact via horecaoutlet ga hier in de toekomst zeker weer bestellen!

Barkrukken besteld, heel veel plezier van. levering duurde wat langer dan verwacht. voor de rest niks op aan te merken.

Alles keurig geleverd en verpakt volgens afspraak.

Alles keurig geleverd en verpakt volgens afspraak.

Het duurde even maar super kwaliteit!

Het duurde even maar super kwaliteit!

Top service en snel bezorgd.

Ik had 3 stoelen besteld, moest er nog 1 extra hebben en nabesteld. Deze werd heel fijn mee geleverd en alles was goed verpakt.

Super bedrijf aanrader...snelle levering en mooie betaalbare horeca meubels waar voor je geld

Top bedrijf

Goed 1 product was fout geleverd maar prima opgelost

Had 6 krukken besteld waarvan 1 een ander model was. Zonder probleem is er 1 na geleverd. Goed contact en belofte na gekomen.

Mooie barkruk

Goeie service snelle levering

Awesome

Great price and service

Prachtige barkrukken voor niet veel geld

heel slecht, retouren niet mogelijk

heel slecht, retouren niet mogelijk

Snelle eerlijke reactie terug.

Had bestelling geplaatst en werd al snel op de hoogte gebracht over de Levertijd. Heel netjes.

Scherpe prijs en snel geleverd

Had op zaterdag 8barkrukken besteld. En dinsdag geleverd. Prima kwaliteit krukken tegen scherpe prijs

Zekkenstraat 23-25 3151 XP Hoek van Holland

Over Horecaoutlet.nl

Horecaoutlet.nl biedt een uitgebreid assortiment horecameubilair tegen zeer scherpe prijzen. Wij bieden o.a. restaurantstoelen, cafestoelen, terrasstoelen, barkrukken, tafelonderstellen en tafelbladen. Tevens kunt u onze showroom bezoeken in Den Haag of Hoek van Holland.