Wordt goed op de hoogte gehouden qua aankoop .....👍

Uiterst tevreden!

Supersnelle levering, levering de volgende dag en het fijne geen verzendkosten. Ik ga zeker weer bestellen.

Snel, makkelijk en correct

Genoeg info op de site. Je kan filteren tot je precies vindt wat je zoekt. Vanaf nu mijn vaste leverancier.

Eenvoudig bestellen met snelle levering

Makkelijk en overzichtelijke website met snelle levering, ook in de winkel word je goed geholpen.

Super SNEL

Zéér uitgebreide keuze.. eerlijke prijzen en vooral SNELLE levering! Hier bestel ik ZEKER opnieuw!

Altijd snel bezorgd

Breed assortiment, suoersnel bezorgd.

top gewoon top

Iedere keer ik bestel is alles ok. snel geleverd en de juiste hoeveelheid. super

Super goed

Fijne site met veel informatie, snelle levering, absoluut niets te klagen. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Een uitstekende ervaring

Een fijne overzichtelijke website waar veel aanbod is. Ook voor een bestelling van 12 euro geen verzendkosten!

Prima geregeld.

Snel en alles top verpakt.

Snel en voordelig

Vandaag besteld en morgen in huis. + voordelige prijs. Voor mij zeker een aanrader

Overzichtelijke site en snelle service

Overzichtelijke site Snelle service

Snelle top service

Goede uitleg bij de E-sigarets. Ook voor de niet rokers een goede aanbeveling. En een hele snelle service, de volgende dag al optijd binnen. Echt top! Gaan zeker meer bestellen of langs in het winkeltje. Wij zijn helemaal verkocht ;)

Gewoon Perfect!!!

Duidelijke website. Simpel bestellen. Volgende dag thuis bezorgd. Gewoon Perfect dus.

super service

vandaag besteld en morgen al in huis, zonder verzend kosten. super

Snel en correct geleverd

Goede site

De spullen worden snel geleverd verder niks op aan te merken

Uitstekend!

Altijd netjes verpakt en snel verzonden!

Fijne webshop

Netjes en snel geleverd

Snelle levering!

Snelle levering, goede voorraad en kwalitatieve producten.

Overzichtelijke website

Snelle levering en een goede prijs. Via mail goede communicatie over betaling en voortgang van levering.

Goede prijs snelle levering

Goede prijs en snelle levering en goede service voor als het nodig is helemaal top

Goed aanbod. Makkelijk bestellen en betalen. Altijd zonder gezeur bij Slimroken.nl

Over Slimroken.nl