Gewéldig!

Zeer snel geleverd en van goede kwaliteit. Ik kom hier zeker terug als klant!

Belachelijk snel!

Om 20:00 uur besteld volgende dag al bezorgd. Al mijn andere online bestellingen vallen nu tegen ;-)

Keurig en snel geleverd

Twee maal een eleaf P 100 besteld en keurig de volgende dag geleverd. Ook telefonische navraag over cartridge van 4,5 ml keurig en eerlijk beantwoord Super service ook voor een volgende keer. Bob

Super snelle levering

Prima winkel

Zoals altijd weer perfect en snel geleverd.

Super elke keer weer

Top en snel alleen jammer dat je het product niet meer als plaatje kan zien op de site.

Altijd correcte levering

Overzichtelijke site ,makkelijk goederen te bestellen en snelle levering

Top webshop

Snelle levering, altijd op voorraad wat je wilt kopen. Goede info over de levering

Goede en fijne producten

Snelle bezorging zonder verzendkosten!!!

Goed en snel

Prima service en snelle levering, kortom tevreden.

Ja super niks toe te voegen

Mijn ervaring ja super makkelijk bestellen en leveren.

Snelle en juiste levering

Prima snelle service....

Prima bedrijf . Snelle levering.

Beter dan verwacht

Mijn bestelling paste deze keer door de brievenbus omdat jullie nu een sterke enveloppe gebruiken. Heel fijn want nu hoef ik niet meer thuis te zijn. Bedankt!

Snel en correct

Bestelling de volgende dag al ontvangen zoals beloofd. De prijzen zijn goed. Aangeraden!

snel

vandaag besteld morgen in huis lekker snel, goedkoop ik ben blij met jullie.

Snel geleverd!

Gewoon goed

Goede snelle levering van goed product

Bij slimroken prima! ga zo door.

Bezorging is wat minder had gevraagd op eigen adres dat stond ook in de post nl app toen stond er een post nl automaat hogerijndijk dat werd weer veranderd hoogvliet korenvaartstraat heel verwarrend?

Duidelijke site, gemakkelijk bestellen en nette levering.

zeer snel en goed verpakt

kom vaker terug om wat te bestelen ook omdat er geen mieniumbedrag geld

geweldig goed

zeer goed

goede en snelle levering groot assortiment met veel goede smaken,zolang de smaken er nog zijn en niet verboden worden? Gr Marc

mijn bestelling

Mij eerste bestelling was makkelijk en goed te begrijpen alles wat ik besteld heb kreeg ik ook opstuurt en goed verpakt ontvangen Opmerking : Het zou fijn zijn als je een smaakstof besteld dat er achter elk smaakstofje een percentage naast zou staan verder is alles wat ik besteld heb lekker van smaak dus ik raad deze winkel echt aan !!