Mooie winkel. Goed advies. Online gaat ook zeer goed.

Ik ga af en toe langs in de keurige en uitgebreide winkel. Maar hoofdzakelijk bestel ik online. Zowat altijd de volgende dag in huis. Na vele bestellingen is het nu 1 maal misgegaan. Bestelling niet ontvangen. Één e-mail naar hen was voldoende om dit misverstand te herstellen. Met excuses erbij had ik een dag later alles keurig in huis. Echt een top bedrijf.

Zoals elke online shop hoort te zijn.

Zeer goed!

Zoals gebruikelijk, tip top in orde !!

Zeer Goed !!

Alleen jammer dat er tegenwoordig geen afbeeldingen bij staan is voor mij moeilijker

heel goed

ben super te woord gestaan via de telefoon.probleem op gelost .

heel goed

werd direct volgende ochtend geleverd. enige nadeel is dat bij sommige flesjes het tuitje verstopt (dichtgesmolten) zit, waardoor je topje moet afknippen, hetgeen soms goed gaat, maar in sommige gevallen geklieder oplevert, doordat het tuitje te kort wordt.

Snel opgestuurx

Zoals altijd makkelijk bestellen, snel in huis

Klantvriendelijk,correct en betrouwbaar.

Zie boven.

Snel geleverd. Prima

Na een hele tour afgelegd te hebben op de website om bij mijn product te komen, eindelijk een bestelling kunnen plaatsen en deze werd zeer snel geleverd.

TOP!!

Écht alles O.K.

Timmerman Afbouw Szafarek Nemezis

Timmerman Afbouw Szafarek Nemezis https://www.youtube.com/user/OnlyExclusiveRenov

Goed product, supersnelle levering

Slechte bezorging door post.nl ,goede levering van Slimroken

Pakket zou afgelopen zaterdag geleverd worden. Uiteindelijk 30-6 geleverd, Nevele mails van post.nl ontvangen Zeer slechte zaakvan post. Nl Echter perfect van Slimroken, zoals altijd

Had een product wat niet goed functioneerden. Uitstekend geholpen door klantenservice

Top bedrijf en service

Heb telefonisch contact gehad met één van hun medewerkers voor advies over de juiste batterijen voor mijn mod. Kreeg een zeer vriendelijke mevrouw aan de telefoon die mijn advies gaf welke batterijen beter waren voor mijn mod. Na opgehangen te hebben deze batterijen gelijk besteld, en de volgende dag lagen ze in de brievenbus. De batterijen werken beter dan diegene die ik zelf daar altijd bestelden omdat ik dacht dat deze beter waren. Ik had altijd de 3500mAh 20A, en nu de 3000mAh 35A op aanraden van de vriendelijke medewerker. Met vriendelijke groet Alex

Snel

Mijn bestelling is de volgende dag altijd binnen!!!

geweldig

Geweldige site heel veel keuzes spot goedkoop en snelle levering ik ben een tevreden klant

Goede webshop, snellle levering, en mails over levering

Ik heb vaak de volgende dag mijn bestelling binnen

De levering is vaak de volgende dag binnen en de klantenservice is erg vriendelijk

Snelle levering, overzichtelijke site, makkelijk besteld & betaald, goed product. Kortom: zeer tevreden!

Zeer vriendelijk personeel en word zeer goed geholpen en nemen goed de tijd voor uitleg.

snel, eenvoudig en betrouwbaar

prima vlotte levering

snel

Voor de eerste keer besteld,snelle service

Overzichtelijke site,klantvriendelijk.Besteld en werd 2 dagen later keurig geleverd.