Altijd de gevraagde artikelen, dag erna geleverd !!! Aanbevolen !!!

Heel snelle levering en goed product.

Hele snelle levering

'S avonds besteld en de volgende morgen in huis. Ze maken waar wat ze zeggen.

Prima levering super snel.

We hebben een bestelling gedaan. Ben altijd een beetje sceptisch over volgende dag leveren want bij ons lukt het nooit. Maar tot onze verbazing ja het is super snel geleverd ook binnen de tijd dat je kon kiezen. Ben heel tevreden. Mo

Uitstekend website

Zéér goede ervaringen, prima keuzes

Prima ervaring.

Ik heb een goede ervaring met uw website. Maar de communicatie over een vraag mag wel wat beter. Mijn vraag over het schoonmaken en vervangen van vloeistof is nog steeds niet beantwoord.

Ruime keuze en snelle bezorging

Erg goede service

Ik wordt altijd netjes geholpen met vragen of als er iets is. Heel fijn de extra voordelen als klant

Ik had per ongeluk een verkeerde boxmod besteld. Ik stuurde daarom een e-mail en nog dezelfde dag werd de goede opgestuurd.

Dik tevreden !

Website overzichtelijk En ik had de spullen snel in huis Meteen aan de slag gegaan En geen sigaret meer aangeraakt 😃 Ik zal jullie zeker aanraden !!

Wordt goed op de hoogte gehouden qua aankoop .....👍

Uiterst tevreden!

Supersnelle levering, levering de volgende dag en het fijne geen verzendkosten. Ik ga zeker weer bestellen.

Snel, makkelijk en correct

Genoeg info op de site. Je kan filteren tot je precies vindt wat je zoekt. Vanaf nu mijn vaste leverancier.

Eenvoudig bestellen met snelle levering

Makkelijk en overzichtelijke website met snelle levering, ook in de winkel word je goed geholpen.

Super SNEL

Zéér uitgebreide keuze.. eerlijke prijzen en vooral SNELLE levering! Hier bestel ik ZEKER opnieuw!

Altijd snel bezorgd

Breed assortiment, suoersnel bezorgd.

top gewoon top

Iedere keer ik bestel is alles ok. snel geleverd en de juiste hoeveelheid. super

Super goed

Fijne site met veel informatie, snelle levering, absoluut niets te klagen. Volgende keer bestel ik zeker weer hier!

Een uitstekende ervaring

Een fijne overzichtelijke website waar veel aanbod is. Ook voor een bestelling van 12 euro geen verzendkosten!

Prima geregeld.

Snel en alles top verpakt.

Snel en voordelig

Vandaag besteld en morgen in huis. + voordelige prijs. Voor mij zeker een aanrader

Overzichtelijke site en snelle service

Overzichtelijke site Snelle service

Snelle top service

Goede uitleg bij de E-sigarets. Ook voor de niet rokers een goede aanbeveling. En een hele snelle service, de volgende dag al optijd binnen. Echt top! Gaan zeker meer bestellen of langs in het winkeltje. Wij zijn helemaal verkocht ;)

Gewoon Perfect!!!

Duidelijke website. Simpel bestellen. Volgende dag thuis bezorgd. Gewoon Perfect dus.

Over Slimroken.nl