Keurig verpakt en snelle levering binnen 24 uur

Snelle levering en goede kwaliteit!

Bestelling voor 21.00u geplaatst en dezelfde dag verzonden en de volgende dag ontvangen. Netjes verpakt en van goede kwaliteit. Aanrader!

Heb hier voor het eerst besteld, omdat hun 1 onderdeel als enigste verkocht en geen enkele website dat heeft. Was de volgende dag al binnen. Alleen was de envelop gescheurd door transport en miste daardoor 1 ding. Ik heb daarover gebeld. Werd met een half uurtje teruggebeld of het ingepakt was, want dat konden ze via camerabeelden terug zien. Het was wel ingepakt alleen verloren door de gescheurde envelop tijdens transport. Gelukkig deden ze niet moeilijk daarover en werd dezelfde dag nog verzonden. De volgende dag had ik het binnen. Super service en complimenten aan het bedrijf en medewerkers.

TOP!!

TOP!!

Zeer Snelle en juiste levering

In de avond mijn producten besteld, alsnog de volgende middag GRATIS geleverd. Chapeau!

Zeer goed en netjes op tijd

Goede ervaring

Mijn bestelling kwam snel en correct. Het enig wat ik zou missen is een klein gebaar voor vast terugkerende klanten, dat zou wel leuk zijn of een spaarkaart o.i.d. zou wel iets zijn waardoor ik terug blijf komen.

gewoon fantastisch

zondag avond besteld en maandag middag in me brievenbus, ook gratis verzending. kan niet klagen

Ben nu al vaste klant, altijd snelle en foutloze levering

goed eerlijk

Zeer goed !!

Zoals reeds geschreven Zeer goed

Snel, goedkoop en kwaliteit

Precies wat je wilt

Betrouwbaar

Goede site,veel keus en zeer snelle levering

snel en betrouwbaar

eenvoudig bestellen, snelle levering

Altijd alles prima

Alle spulletjes altijd in orde. Netjes op de afgesproken dag.

Accuratesse qua levering

Producten goed van kwaliteit met snelheid qua levering binnen 24 uur

tweede bestelling : alweer perfect. voor herhaling vatbaar

tweede bestelling : alweer perfect. voor herhaling vatbaar Waren alle winkels maar zo... informatieve website overigens.

Geweldige site veel keuzes en betaalbaar Ik ben een tevreden klant

Snel en correct.

Topbedrijf

Snel geleverd en netjes verpakt.

Voor een bepaalde tijd besteld, de volgende dag in huis. Met uitzondering van het weekend. Ben tevreden

Heel snel en geen verzendkosten

Zeer goed en heel duidelijk allemaal

Goed verpakt en snelle levering.