Rappe levering

heel goed.

Betrouwbare webshop

Snelle leveren, en ben positief over de prijzen. Wel hoop ik dat nederlandse e liquid webshops MEER liquids buiten de EU gaan aanbieden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering maar telefonisch slecht bereikbaar

Heb al een paar keer bestelling gedaan van e-liquids. Inprincipe snelle levering, maar ze zijn slecht telefonisch bereikbaar. Heb paar keer gebeld en beide keren wachttijd van meer dan 12 minuten. Uiteindelijk heb ik maar opgehangen. Op basis van slechte bereikbaarheid zal ik helaas mn producten niet meer via slimroken.nl bestellen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed binnen 24 uur gekregen.

Snel en correct

Ik heb voor de eerste kennis met jullie gemaakt en ben zeer tevreden, snelle levering, ruim assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding.

snelle verzending perfecte service +A+A+A

snel correct en goede kwaliteit !!! een topper

Prima tevreden

Alles perfect afgeleverd, en goede pruducten

Oké

perfect

Bestellen was zeer makkelijk. betaal met ideal en volgende dag gratis thuis bezorgd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service makkelijk te vinden op de site

Snelle levering juiste smaak en goedkoopste van nederland

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering . zoals beschreven en goedkoopst op de nederlandse markt

Goede service snelle levering

Nu meerdere dingen besteld altijd snel en goed verpakt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd goede service, deze keer wat minder ik had aangegeven ophalen bin servicepunt, is bezorgd bij de buren, wat ik echt niet wil.

Goed en snelle levering

Goede ervaring nergens problemen mee Ga zo door 👍

zeer goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel fijn om iets daar smaakjes te bestellen

Je kan heel makkelijk smaakjes naar jouw smaak kopen omdat er bij het menu liquids je uit fruit , dranken ,kruiden enz kan kiezen

als een lijdensweg

niet goed ten eerste werden de coils niet in de brievenbus gegooid ten tweede waren ze mijn pakketje kwijt bij de plus heerlerheide ik ben 3 keer daar heen moeten gaan om mijn coils te krijgen maar dat is jullie schuld jullie hadden t gewoon in de brievenbus moeten doen zoals normale mensen ik koop echt nooit meer wat bij jullie

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Veel keuze en snelle levering

Ze hebben steeds meer artikelen en opties en bijna altijd op voorraad.

Zeer goede service

Altijd goed en snel geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed en vakkundig geholpen in de winkel en bestelling snel in huis.

Zoals altijd fantastisch

Levering is weer perfect verpakt op tijd afgeleverd. Uitstekende service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed bedrijf om zaken mee te doen.

Eerlijk, betrouwbaar, wat fijn een bedrijf waar je op kunt rekenen.ik weet dat dit normaal Is maar mag best Is gezegd/ geschreven worden. Bedankt.

Ronduit schitterend!

Bijzonder snelle levering via Post NL. Grote keuze aan diverse producten. Uitstekende klantenservice. Had foutje gemaakt bij bestelling online in het weekend (pick-list keuze). Eenvoudig telefoontje op eerstvolgende werkdag waarbij foutje onmiddellijk werd rechtgezet door uw medewerker zonder negatieve invloed op leveringstermijn. 's Anderendaags werd het gevraagde thuis afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering van een degelijk product, ook qua prijs voordelig.

Heel vlotte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

weinig contact met het personeel is een goed teken

niets op aan te merken prima spul goede service. op tijd bezorgd al een paar jaar tevreden en een duidelijke website.

Over Slimroken.nl

Filter op Taal