Super geregelg

Ik vind het super fijn bij jullie te bestellen al enkele jaren. Toch heb ik een klein min puntje. Ik vraag altijd of mijn bestelling per brievenbus post gestuurd kan worden, Maar wordt vaak in pakketje verstuurd, ik ben dan niet thuis, en kan het ophalen ver van huis vandaan omdat ik werk. Per brievenbuspost, wordt het wel afgegeven in de bus. Graag voortaan per brievenbus pakketje( envelop) Groetjes melina Verder zeer tevreden

Netjes optijd en goed verpakt

Vandaag bestellen morgen binnen Echt super snelle levering

Goede afhandeling en snel

Snel bezorgd en goed verpakt

De bestelling is snel verzonden en bezorgd.

Redelijk

Erg jammer geen plaatjes bij het gene wat te koop is misschien een idee om een boekje uit te brengen met artikel nummers en afbeeldingen zodat je kunt bestellen met een artikel nummer.

Als je er achter komt dat je geen coils meer in huis hebt is het toch fijn dat zij er zijn. Snelle levering, aanrader!!!!

Makkelijk online bestellen. Snel geleverd.

Snelle bezorging, goed product

Snelle bezorging, goed product

Goede snelle service

Goede snelle service. Zelfs bij het laat in de avond besteld de volgende dag ook echt binnen!

Super als altijd

Reeds eerder besteld, gewoon makkelijk en snel in huis.

Snel levering, goedkoop

Als boven.

Super snelle levering

Goeie keuzes en super snel geleverd. Echt een aanrader!

Snel geleverd en alles op voorraad

Zie hierboven

Gewoon goed

Bestellen en ontvangen. Geen probleem met deze website.

Snel bezorgd en gratis verzending

Snelle bezorging, gratis bezorgd en goede prijzen.

Snel besteld, snel geleverd

Als je profiel aanmaakt, kan je zo je oude bestelling, terug halen en als die goed was,met druk op de knop zo weer bestellen zonder dat je eerst alles weer moet uitzoeken

Was snel geleverd en voldoet aan de beschrijving

Super snelle levering

geweldig

een geweldig bedrijf goede producten en niet duur gratis verzending ik vind het geweldig

super

mijn ervaring is dat je altijd corect word behandeld als er wat is dus prima service

Heel fijn

Snelle afhandeling. Geen bezorgkosten.