Doen wat ze beloven

Gewoon goed, en snel geleverd.

Goed en snel

Snelle bezorging

zoals gewoonlijk, prima

Het bestellen gaat héél makkelijk en het volgen van die bestelling is ook handig

Top site zo jammer dat ze niet meer mogen verzenden

perfectte service

Levering gaat bijna sneller als naar de sigarenwinkel rijden. Jammer als dat per 1 juli 2023 niet meer kan, want dan moet ik twee dorpen verder om naar de sigarenwinkel te gaan die het blijkbaar wel kan blijven bestellen

Goed en snel in huis

Super goed

Snelle service goed verpakt

Er miste 1 driptip, had er twee besteld en maar één gekregen.

Helaas dus maar één driptip ontvangen ipv twee. Wilde op de pakbon kijken, echter de inkt is op bij jullie want de pakbon was onleesbaar. Gekeken op de factuur en heb inderdaad er twee besteld. Bovendien laat de driptip snel los, heb hem nu met secondewijzer vastgeplakt en nu schiet hij niet los. Zou graag doch een tweede reserve die ik ook betaald heb.

Goede ervaring. Bestelling was een week te laat, maar dat lag aan postnl

Ik heb een Eleaf vape device gekocht bij slimroken.nlen ik ben heel tevreden over het apparaatje. Een hele fijne vape ervaring. Ik gebruik met mijn Zeus subohm tank van mijn Geekvape die voor vervanging is opgestuurd. Op 45 Watt heb ik daarmee een goede smaak ervaring en goede clouds. Heel tevreden. het apparaat kwam een week te laat, maar dat kwam door drukte (schijnt structureel te worden) bij Postnl. Tevreden klant hier ondanks de late levering! (Misschien kan Slimroken.nl via DHL de bestellingen laten versturen, want die leveren wel op tijd ondanks drukte...en ze zijn nog goedkoper ook....Idee?)

Goed en snel!

Niets op aan te merken, snel besteld.. Snel bezorgd!

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Ik heb 14-6-2023 besteld, en nog niets ontvangen. Dus ik vind het tot nu toch wel traag.

Snelle verzending ..Een tevreden klant zal ik maar zeggen

Snelle afhandeling van de bestelling. Maar ook iedere keer een beoordeling te vragen van een klant vind ik minder.

Niet ontvangen

Pakket nog steeds niet ontvangen

tevreden

Ik ben tevreden om de snelle levering. Helaas weet ik dat door de drukte omdat waarschijnlijk, vanaf 1 juli a.s. de producten niet meer op internet besteld mag worden, ben ik toch tevreden.

goede service

goede service en snelle levering

Het is gewoon geweldig

Ik vind het perfect en je krijg het ook nog op tijd ik vind het geweldig jullie verdienen een pluim

Best

Good experience

Lange levertijd

Waarschijnlijk komt het door PostNL. 4 dagen na bestellen producten pas ontvangen. Producten zelf prima.

Fast delivery, quality products!

I recieved my order very fast and packaging was very good.

Laatste bestelling vreemde smaak

Ik heb 4 vapes besteld waarvan er tot nu toe 2 na een paar hijsen ineens een verbrande smaak krijgt. Als ik ze even laat liggen en pak dan weer dan zijn de eerste 2 hijsen oké en dan komt die smaak weer terug. Vorige bestelling nergens last van gehad en deze helaas wel

Goed bereikbaar en snelle levering

Snel en goed product

Snel geleverd en goed product

super snelle levering!

Ondanks dat er stond dat het door drukte wat langer kon duren voor het geleverd werd, was het zeer snel binnen.

Werkmansbeemd 26

4907 EW Oosterhout