Uitstekende uitleg,

Altijd tevreden , snelle levering en uitstekende communicatie.

Ik heb de verkeerde pods besteld

Goedemorgen Ik heb 1 juni gebeld dat ik de verkeerde Pods heb besteld inplaats van Vaporesso luxe x 0.8 pods Heb ik de Vaporesso luxe q o.8 pods besteld. De jongen die ik gesproken heb ging het nakijken en zei dat ik die gewoon kon gebruiken maar helaas toch niet dus het moet omgeruild worden ik heb 6 doosjes besteld waarvan ik door die jongen 1 heb open gemaakt en ze zijn veelste klein en past echt niet. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden Ik hoor graag van jullie. Groetjes Irene Polo Lopez-Engelberts Schermerhornpark 222 3437PP Nieuwegein [email protected] Tel.0643910784

Snelle levering en goed verpakt.

Precies op tijd,en goed verzorgd

Vandaag besteld, morgen in huis is echt waar.

Gewoon goed!

Bestellen en de dag erna ontvangen

Snel en accuraat

Snel verzonden en van goede kwaliteit!

Altijd geleverd, snel en betrouwbaar

Bestellingen die ik plaats zijn 99 x van de 100 altijd de dag erna al in huis behalve in het weekend natuurlijk. Snelle en correcte levering, vriendelijk en behulpzaam als je een vraag hebt.

Makkelijk besteld, snelle levering, goede service.

Prettige website, gebruiksvriendelijk. Snelle levering en goede service.

Goede online winkel, levering snel!

Goed aangekomen

Voor mij gevoel duurde het lang. Blijkbaar is het druk bij slimroken en bij post.nl.

Zeer jammer dat de online rookwinkels om zeep worden geholpen, door te moeten stoppen om deze producten te kunnen verkopen. Wiet is gewoon verkrijgbaar, en dit spul straks niet ???????? Vreemde regering

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden, altijd mijn bestelling optijd binnen. 1 puntje..... Ik vermeld altijd dat ik het per brievenbus post ( envelop) wil ontvangen, omdat de post.nl het dan in de brievenbus kan doen, maar dat wordt vaak niet gelezen, waardoor ik half almere af moet reizen om het doosje, pakketje, ( niet in envelop ) kan ophalen bij een te ver voor mij afhaalpunt.

Zeer goed product, snelle levering

Heel erg tevreden.

ene keer wel optijd andere keer niet

De eerste keer dat ik hier bestelde kreeg ik het na 2 dagen, de andere keren ook. Maar ik had afgelopen week besteld en toen kreeg ik het pas binnen na 4 dagen. Het fijne is dat je een mail krijgt waar duidelijk de bezorgtijd aangegeven is.

Maar de van de 6 vozol vapes die ik heb besteld gingen er drie na een halve dag al verbrand smaken. Ik doe normaal drie a vier dagen ermee

Snelle en goede levering

Goede levering en goede artikelen

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Ze hebben de coils die ik zocht en ze werden snel geleverd

Keurig opgelost

Had probleem met mijn e sigaret. Contact opgenomen. Probleem werd snel en netjes opgelost. Keurig.

Gewoon goed

Levering komt snel bij je thuis zinder gedoe.

Prima product verzending iets minder

Alles is gewoon netjes aangekomen en werkt naar behoren. Maar ze moeten niet zeggen dat het de zelfde dag word verzonden als dat toch echt pas een dag later is. Beetje jammer wel. Dus verheug je niet te hard op snelle service